Flasback
Yemekleri hazırlayıp masaya götürdüğümde karar vermiştim. Acaralp'e Çınar'ı gördüğümü anlatacaktım.
Tabakları masaya koyarken '' Afiyet olsun paşam. '' dediğimde Acaralp şaşkınlıkla bana bakakalmıştı. Hemen ''Ambar faresi mi demeliydim yoksa. '' dediğimde gözleri kısarak ayağa kalktı ve hafifçe eğilerek ''Gece göstereceğim ben sana Ambar faresini. '' dedi ve yerine oturdu.
''Sonuçta sana da açız... ''
20. Bölüm
"Evet, tanıştı az önce kızla. "
Adam karşı tarafı dinledikten sonra devam etti.
"Yani kızın onu tanıyıp tanımadığını anlayamadım. Tanısaydı panik olur ve hemen giderdi diye düşünüyorum. Sonuçta sevgilisi o adam. Tanımadı büyük ihtimalle."
Karşı taraf yine bir şeyler dediğinde adam gerilmişti."Ne dersen onu yapıyorum zaten.5 aydır buradayız ve bu 5 ayın sonunda tek yaptığımız şey anca Çınarın kızla tanışması oldu. Anlamıyorum ki sen neyin peşindesin?"
Karşı taraf yine konuşmaya başladığında adam susup dinledi. Adamın ne yapmaya çalıştığını bir türlü anlayamamıştı.
"Peki" dedikten sonra kapatmıştı telefonu. Artık bu saatten sonra çok dikkatli davranmalıydı. Çünkü kızın onu tanıyıp tanımadığını anlamamıştı. Akıllıya soyadından anlar diye düşünüyordu. Bakalım bu işin sonunda ne olacaktı?
Adam Aseli takip ederken Çınarla tanıştığına da şahit olmuştu. Ağaçların arasından onların göremeyeceği bir şekilde yaklaşıp Çınarın ona adını söylediğini duymuştu. Açıkcası biraz şaşırmıştı. Çınarın kızı tanıdığından emindi. Niye şimdi onu sanki hiç tanımamış gibi yapıyordu?Asel
Çimlere uzanmış düşünüyordum. Anlatsam mı, anlatmasam mı? diye. Anlatırsam olaylar daha farklı bir hal alabilir ama anlatmazsam da bu sefer bir çıkmaza girebilirdik. Adamın beni tanıyıp tanımadığından emin değildim ama bir yandan da böylesi bir tesadüf gerçekten olabilir mi diye düşünüyordum. Evet, daha önce Acaralp'in babası yakınımıza taşıdıklarını ve komşu olduğumuzu söylemişti. En önemlisi de adam beni görmüştü. Oğluna kesin bahsetmişti. İyide oğluna bahsetmiş olsaydı oğlu bu şekilde benimle tanışır mıydı?Ya da tanışmak için bu kadar bekler miydi?Bir kaç ay oldu çünkü onlar yakınımıza taşınalı.
"Hayatım iyi misin?"
Acaralp'in sesini bir anda duymak beni korkuttuğu için sıçramıştım adeta. Uzandığım yerden kalkarak "Dalmışı, korkuttun beni. "dedim.Yanıma otururken "Yemekte de dalgındın, bir şey mi oldu?"
Karar verdim, anlatacaktım.
"Aslında oldu." dedim bakışlarımı kucağımdaki ellerime indirerek. Uzanıp elimi tuttu ve "Anlat istersen." dedi.
Bakışlarımı ellerimden çekmeden "Bu gün ormana yürüyüşe gittiğimde biriyle tanıştım. Daha doğrusu bir adamla. " dediğimde ellerimi tutan ellerinden gerildiğini hissetmiştim. Her ne kadar gerginliğini saklamaya çalışarak "Kimmiş peki?" diye sorsada gergin olduğu anlaşılıyordu."Adam sana çok benziyordu. Ama gözlerinin renginden sen olmadığını anladım. Adam adının " bakışlarımı ellerimizden çekip gözlerine çevirdim "Çınar YİĞİTER olduğunu öğrendim." dedim.
Hızla ellerini ellerimden çekti ve sinirle "Ve sen bunu bana şimdi mi söylüyorsun?" dedi.
"Ne yapayım ya? Söyleyip söylememek arasında kaldım. Adamın beni tanıyıp tanımadığından emin olamadım."
Hızla üzerimi tarayarak "Sana bir şey yaptı mı?" diye sordu."Yok" dedim kafamı iki yana sallayarak "Yapmadı. Ama şüpheleniyorum."
"Neyden?"
"Bana bu karşılaşma niyeyse pek tesadüf gibi gelmedi. Yani düşünüyorumda... Onların evi ile bu orman yolunun bir alakası yok o yol bizim buradan başlıyor. Yani ilk başta buraya gelmiş olması lazım. Korumalara sormalıyız bence. Şu da var. Hadi diyelimki buraya gelip yürümek istedi. Benimle aynı yer ve aynı saat olması da tesadüf mü?"Bakışlarını benden alıp yukarıya gökyüzüne doğru bakmaya başladı.
"Bilmiyorum " dedi. "Olabilir de olmayabilir de. "Çınar
1 Ay Önce..."Ne demek sizin bir abiniz var?! Bu nasıl bir saçmalık baba? Sen ne dediğinin farkında mısın?"
Benim bir abim var ve ben bunu bu gün tesadüfen babam telefonla konuşurken öğrenmiştim.
"Bunu annem biliyor mu? " ne olur bilmiyor olsun. Bu kadarı gerçekten fazlaydı.
"Biliyor"
Duyduklarıma inanamıyordum. Benim bir abim var ve annemde bunu biliyor.
"Sakın bana Dorukta biliyor deme? (Yazar öteki kardeşin daha önce ismini belirtmişti ama unuttu. Daha önce yazdıysam şuandan itibaren ikinci bilinmeyen kardeşimizin adı DORUK )
"yok bilmiyor. Bilse bu kadar rahat olmazdı zaten. Aman sende bir şey anlatma"Bir şey anlatmaymış. Sanki anlatabilirdim de.
"Nerede peki abim? Neden onu daha önce hiç görmedim? Adı ne? Nerede yaşıyor?"O an öğrenmiştim hiç görmediğim abimin kim olduğunu nerede olduğunu. Bize 10 dakikalık bir mesafede olduğunu.
"Annesini terk ettiğim için bana düşman oldu. Haklı da"Babamın ne kadar pislik bir adam olduğunu görmüş oldum. Resmen aklını bulandırdı diye kadını terk ettiğini söylüyordu. Hangi adam sevdiği kadını terk ederki? Çok seven kalır ve savaşır. Demek ki babam ne o kadını ne de o terk ettiği çocuğu sevmemiş. Bizi de sevdiğinden şüpheliyim artık. Öz ailesini terk eden bir koca ve baba var karşımda hemde ne için? Güç için para için...
"Uzaktan hep takip ettim bir süre. Ama sonrasında onu takip ettiğimi anlayınca hep engelledi beni. Onu izlememe izin vermedi. Tam dedim ki babasının oğlu işte. Ama bir kız girdi hayatına. Tüm ilgisini sadece ona yönlendirdi. Dibine kadar yerleştik ama ben yanına gidince anladı yanına geldiğimi. "
Benim babam sadece pislik değildi aynı zamanda hastaydı da.
"Onu o kızın elinden kurtarmaya çalışıyordum. Sen geldiğinde adamıma kızın kaçırılması için adamımla konuşacaktım."
Kızı kaçırmaktan mı söz ediyordu bu adam? Evet... Bir şekilde engel olmalıyım diye düşündü. Engel olup kızı araştıracaktı. Ona göre ya babasına yardım edecek ya da daha önce varlığından bile haberdar olmadığı abisinin sevgilisine...
"Kızı şimdi kaçırma" dedi babasına.
Babası anlamamıştı.
"Kızı şimdi kaçırırsan senin yaptığını anlar ve olaylar iyice karışır. Bu işin sonunda ya kendisine zarar verir ya da bize ama o kıza hiçbir şey olmaz. Ya ölür hiç acı hissetmez ya da hayatına kaldığı yerden devam eder." aklında bir plan oluşmuştu bile Çınarın. İnşallah babası attığı ufak yemi yutardı."Kızı ben alacağım" dedi
Evett, biliyorum yaklaşık 2 aydır yokum. Biliyorsunuz bir yks sınavı atlattık ve ben bu süre boyunca yazmaya pek vakit bulamadım. Çünkü kafam o kadar doluydu ki açıkcası son zamanlarda herşeyi karıştırmaya başlamıştım. Şimdi sizlere minik bir bölüm bırakıyorum. Sınavdan sonra direk şehir dışına çıktım ve bilgisayarımı yanıma almayı unutmuşum. O yüzden telefonla ancak bu kadar yazabildim. Sizleri seviyorum ve yorum ile votelerinizi bekliyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şehvet İle Dans - Kumar +18 (Düzenleniyor)
RomanceBABASININ KUMAR BORCUNU ÖDEMEK İÇİN ÇALIŞAN BİR KIZ VE ONA YILLARCA GİZLİ BİR ŞEKİLDE BAĞLI OLARAK AŞIK BİR ADAM. ASEL VE ACARALP... ASEL, BABASININ BORCUNU ÖDEMEK İÇİN ONA YAPILAN TEKLİFİ KABUL EDECEK Mİ? ACARALP, ASEL'E KENDİSİNİ SEVDİREBİLECEK Mİ...