35. BÖLÜM -BAKLAVA-

518 18 4
                                    


" Kaçağı yakalamak üzereyiz. Kendisi Seul havaalanından Moskova'ya gitmek için THY uçağına binmiş. Her şekilde İstanbul aktarması yapacak. Kore polisi Türk polisine durumu haber etmiş. Hazırlan, yarına kaçak elimizde." Dedim.

" Tamam Asel Hanım. Peki Acaralp Bey'in haberi var mı?" diye sorduğunda" Senin bile haberin şimdi oldu avukat, onun da birazdan haberi olur. Arayacağım şimdi. Yoldayım bu arada geliyorum şirkete." Dedim ve" Orada toplantı yapılması gerekebilir hazırlıklı ol." Diyerek telefonu kapattım.

Sonunda başımızdaki bir pisliği daha yok etmek üzereydik...

35. BÖLÜM

-BAKLAVA-

Arabayı şirketin önüne getirip içinden hamileliğimin izin verdiği kadarıyla hızda inip valeye teslim ettim. Karnımda ufak bir hareketlilik hissettiğimde çıkmakta olduğum merdivenlerde duraksadım. Ne olduğunu anlamaya çalışıyordum. Elimi karnımda gezdirirken bir daha hareketlilik oldu ve elimin altında ufak bir şey hissettim. Ne olduğunu anlayamamıştım. Bir şey oldu diye korkup doktorumu aradım.

'alo. Cho Hee Hanım, rahatsız ediyorum kusura bakmayın. karnımda hafif bir ağrı gibi bir şey oldu.'

Sesim biraz telaşlıydı. Çünkü korkmuştum.

'Asel Hanım, merhaba. ne tür bir ağrı oldu acaba?'

Derin bir nefes alıp

'Cho Hee Hanım, şöyle ki merdiven çıkıyordum varla yok arası gibiydi ama daha önce hiç olmamıştı. merdivende duraksadım ve elimle kontrol edeyim derken aynı ağrı yine oldu ve elimin altında bir hareketlilik oldu.' Dedim.

Doktor gayet sakin bir şekilde

'Sakin olun Asel Hanım. korkacak bir durum yok. bebeğiniz size tekme atmış olabilir. yani bebeğiniz artık sizinle iletişim kuruyor. zaman zaman size tekme atabilir ya da karnınızın içinde yer değiştirebilir. bu dönemden itibaren bebeğinizin birçok hareketini hissedeceksiniz.'

Duyduklarımla elim ayağım titremeye başlamıştı. şaşkınlıkla

'ne? gerçekten mi? yani siz şimdi bebeğin hareket ettiğini mi söylüyorsunuz?' demiştim. Ne yani bebeğim beni tekmelemeye mi başlamıştı?

'evet Asel Hanım. artık bebeğiniz sizinle uyanık olduğunda hareket ederek iletişim kuracak. hareket etmediği zamanlarda olacak tabii. o zamanlarda da genelde bizler bebeğin uyuduğunu varsayıyoruz.'

Gözümden akan yaşa engel olamayarak

'çok, çok teşekkür ederim Cho Hee Hanım iyi günler.'

Dedim ve telefonu kapatıp şaşkınlık ve mutlulukla merdivenlerden çıkıp, lobi kısmından geçip asansörlerin olduğu kısma gelmiştim. Tuşlara basarken adete elim tir tir titriyordu.

Gözlerim dolmuştu. İçimde çok farklı bir his vardı. Çünkü ben daha önce hiç bu tarz duyguları yaşamamıştım. Aşk, sevgi, mutluluk, hamilelik, annelik nedir bunları bilmiyordum. Anneliğin ne olduğunu hamileliğin tam olarak ne olduğunu hala bilemiyorum. Ama aşkı, sevgi mutluluğu onların ne demek olduğunu çok iyi öğrenmiştim. İnsan sevince mutlu oluyor sevilince mutlu oluyor ve mutluluk dediğimiz şey bana o kadar yabancıydı ki. Şundan bi kaç yıl öncesinde sen bu kadar mutlu olacaksın, evladım tekme attı diye mutluluktan ağlayacaksın deseler, 'bir yerleriniz açıkta kalmış herhalde' derdim. Ama şu an hayatım çok farklı. Bazen diyorum ki kendi kendime.

'Senin sınavın babandı, geçmişindi, annendi. Ve o sınavın sonuçlarını da şu an alıyorsun. Mutlusun sevdiğin adam yanında, Anne olacaksın, evleneceksin. Ve bunların hepsi geçmişte yaşadığın zorlukların bir mükafatı.'

Şehvet İle Dans - Kumar +18 (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin