22. Bölüm - Benimle Evlenir Misin? -

3.1K 42 1
                                    

22

Sabah uyandığımda bedenimde hafif bir ağrıyla uyanmıştım. Dün akşam baya yorulmuştum. Uyanım arkamı döndüğümde gördüğüm şey Acaralp'in kaslı sırtıydı. Onu uyandırmak istemediğim için sessizce ayağa kalkıp banyoya doğru ilerledim. İçeriye girdiğimde suyu ısıtması için akıtmaya başladım. Su ısınırken bende havlularımı ve banyo terliğimi hazırlayıp kenara koydum. Su istediğim sıcaklığa ulaşınca hemen girdim. Saçımı şampuanladıktan sonra tam vücudumu köpükleyecekken içeride bir hareketlilik oldu ve Acaralp bir anda duş kabinine girdi.

''Bensiz banyo yaptığın için seni cezalandırmalı mıyım?'' diye sordu o çekici sesiyle.

'' Hayır, sen uyurken sana kıyamayan sevgiline teşekkür etmelisin. '' dedim bende.

'' Hımm '' diyerek beni kendisi ve duvar arasında sıkıştırdı.

'' O zaman teşekkürümü seni köpükleyerek edebilirim. '' dedi ve elimdeki lifle sabunu alarak önce lifi köpürttü. Sonra beni önce omuzlarım olmak üzere sabunlamaya başladı. Göğüslerime geldiği zaman morlukları görünce duraksadı. Kafasını kaldırıp gözlerimin içine bakarak '' Benim izlerim mi? '' diye sordu.

''Hayır '' dedim '' Senin izlerin değil, imzan onlar. ''

Ben bunu söyleyince o aklımı başımdan alan gülümsemesi suratında belirmişti.

'' O zaman ben bu imzaları hep atarım. '' dedi ve beni öpmeye başladı. Kaç dakika geçti? Ne kadar oldu? Bilmiyorum ama... Biz en son ayrıldığımızda nefes nefese kalmıştık. Su da soğumaya başlamıştı. Üşüdüğümü hissedince '' Çıkalım mı? '' diye sordum.

'' Sen çık. Ben duşumu alıp geliyorum. '' dedi.

Ben üzerime ve saçlarıma havlu sarıp ayağıma terliklerimi giydikten sonra banyodan çıkıp giyinme odasına girip kıyafetlere bakmaya başladım. Bu gün üniversiteye gidecektim. O yüzden iyi giyinmek istemiştim. Bir süre bakındıktan sonra siyah yüksek bel kot şort ile mor crop'umu giydim. Ayağıma da siyah babet'imi giymeye karar verdim. Çok şık bir şey giymek istememiştim. Ama ayaktayım buradayım da demeliydim.

Ben giyinme odasından çıkarken Acaralp'te banyodan çıkıyordu. Beni baştan aşağı süzdükten sonra '' Şortun geri kalanı nerede? '' diye sordu.

Bende '' Ayakkabıya lazımmış, onda'' diyerek yanağını öptüm.

''Belli'' diyerek giyinme odasına girdi.

Aşağı indiğimde Hatice abla kahvaltı masasını hazırlıyordu.

'' Günaydın Hatice abla '' diyerek masaya oturdum.

'' Günaydın kızım '' diyerek çıktı mutfaktan. Elindeki peynir tabağını masaya koyarken '' İstediğin bir şey varsa söyle yapalım hemen. '' dedi.

'' Yok, sağol '' dedim tabağıma domates alırken.

'' Ama akşam için bir şey isteyebilir miyim? '' dediğimde '' İsteyebilirsin tabii '' dedi. Bende ona canımın su böreği çektiğini ve yapmasını istediğimi söyledim.

Bu sırada Acaralp'te gelip masaya oturmuştu. Ben sırayla tabağıma domates, yeşil zeytin , omlet ve peynir koyarken o ise omlet, peynir ve ceviz koymayı tercih etmişti. Ben dayanamayıp ikimizin tabağına birer kaşarlı poğaça ve yarım simit koymuştum. Onun şirkette yemek yemediğinin farkındaydım. Bende öğle saatinde derste olacaktım. Aç kalmamalıydık.

'' Teşekkür ederim güzelim. '' dedi poğaçayı ısırırken.

'' Önemli değil '' dedim. '' Aç kalmamalıyız. ''

Şehvet İle Dans - Kumar +18 (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin