28.BÖLÜM -GARİP DUYGULAR-

1.2K 29 0
                                    

28. BÖLÜM

GARİP DUYGULAR

Kendime geldiğimde bir hastane odasındaydım. Acaralp benim uyandığımı görünce oturduğu koltuktan kalkıp yanıma geldi. Heyecanla ''Sonunda, aklımı aldın be güzelim. Nasıl hissediyorsun kendini?'' diye sorduğunda ben bile nasıl hissettiğimin farkında değildim.

''Garip hissediyorum.'' Dediğimde kapı tıklanmıştı ve içeriye tanımadığım erkek bir doktor girmişti.

''Merhaba, kendinizi nasıl hissediyorsunuz?'' diye sordu. Yanıma gelip başımdaki serumu kontrol etti.

Ona da ''Garip hissediyorum'' dedim. Elindeki kağıtlara bakarak ''Size bazı testler yapmıştık ve sonuçları çıktı.'' Dedi

''tebrikler.'' Dedi.

''2 aylık hamilesiniz.''

...........................................

Doğru mu duymuştum ben? Hamile miydim?

Acaralp de ben de bu duruma bir hayli şaşırmıştık. İkimizde doktora aynı anda ''Ne! hamile mi?'' diye soruvermiştik. Doktor gayet sakin bir ses tonuyla' 'Evet hamilesiniz. Hemde 2 aylık'' dedi.

İkimizde birbirimize baktığımız anda' 'Anne oluyorum!!''

''Baba oluyorum!!'' diye bağırdık.

Anne baba oluyorduk. Ben anne oluyordum! anne. Düşüncesi bile beni heyecanlandırıyordu. Şimdi ise o düşünce gerçek oluyor.

Heyecandan elim ayağım titriyordu. Ne diyeceğimi bilmiyordum. Yardım ister gibi Acaralp'e baktığımda ise o da bana bakıyordu. Daha doğrusu karnıma...

Doktor' 'Sanırım beklemiyordunuz?'' diye sorunca hızla' 'Hayır, sadece heyecanlandık.'' dedim. Doktor bu halime gülümsemişti.

''Anlıyorum, daha detaylı bir kontrol yapılması lazım. Bebeğin durumunu görebilmek için.'' dedi.

Acaralp'' Kötü bir durum mu var yoksa?'' diye sorunca telaşla doktora baktım.

''Yok, yok merak etmeyin. Sadece tedbir amaçlı. Bir kadın doğum doktoru size benden daha iyi bir bilgi verebilir. İsterseniz hemen randevu alabilirsiniz ya da kendi bildiğiniz bir doktor varsa gidebilirsiniz.'' dedi.

O an rahatlamıştım. Sanmıştım ki bir an kötü bir şey oldu.

Doktor'' Serumunuz bitmek üzere. Ben hemşireye haber vereyim serumunuz bitince gelip çıkarsın. Tekrardan tebrikler.'' Dedikten sonra odadan çıktı.

Doktor odadan çıkar çıkmaz Acaralp'' Seni seviyorum be kadın.'' Diyerek dudaklarıma eğildi ve beni kısa bir süreliğine öptü. Dudaklarımdan ayrılırken' 'Şimdilik bu kadar.'' dedi. Benimse hâlâ heyecanım geçmemişti. Bu gidişle de geçmezdi. En önemlisi de yarın annemle buluşmamızda bebeğimde benimle birlikte karnımda olacaktı. Ona anneanne olacağını söyleyecektim. Bununda heyecanı vardı. Acaba Aybüke ne tepki verecekti? Onu arayıp hemen haber vermeliydim.

''Telefonumu versene. Aybüke'yi arayıp haber vermeliyim. Çok sevinecek.''

Acaralp çantamdan telefonumu çıkartıp bana uzattığında' 'Sende gel birlikte söyleyelim.'' dedim. O da buna sevinmiş olmalı ki gülümseyerek heyecanla yanıma oturdu. Onunda aynı benim gibi eli ayağı titriyordu. Heyecanlı bir şekilde Aybüke'yi görüntülü aradım ve açmasını bekledik.

''Söyle arkadaşların en tatlısı kardeşlerin en güzeli.'' Diyerek açmıştı telefonu.

Kahkaha atarak ''Beni çok özlemişsin anlaşılan. Böyle açtığına göre.'' dedim.

Şehvet İle Dans - Kumar +18 (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin