23. BÖLÜM - ERKEN DÜĞÜN HEDİYESİ -

1.1K 31 2
                                    

''Güzelim'' dedi gözlerimin içine bakarak.

'' Hayatım benim. Sonsuza dek hayat arkadaşım olmak , beraber aynı yolda yürümek ister misin? '' cebinden bir kutu çıkartarak '' Benimle evlenir misin? '' dedi.

''BENİMLE EVLENİR MİSİN?''

23. BÖLÜM

Bir anda ne diyeceğimi bilememiştim. Etrafta ise tekrardan fısıldaşmalar başlamıştı. Kafamı şaşkınca tekrardan kaldırıp bu sefer direkt Aybükeye baktığımda evet diye kafasını salladı. Bakışlarımı cevap bekleyen Acaralp'e çevirdiğimde ağlamaya başladığımı fark ettim. Gözümden akan yaşı silerken gülerek '' Evet. '' demiştim.

'' Seninle evlenirim.''

Sevinçle yerinden doğrulup yüzüğü parmağıma taktığında ben hâlâ şaşkındım. Eğilip dudağımı öpmeye başladığında kendime gelebilmiştim. Ben el ele tutuşup herkese almaları gereken cevabı vereceğimizi düşünürken evlilik teklifi almıştım.

Parmağımdaki damla şeklindeki mor renkte etrafı pırlantalarla çevrili taş yüzüğe bakıyordum. Acaralp de diğer elimi tutarken boş olan eliyle de direksiyonu tutuyordu. Aslında hayalim bu şekilde bir evlilik teklifi almak değildi ama bu daha da hoşuma gitmişti.

''Hoşuna gitti galiba yüzük. Arabaya bindiğimizden beri gözünü ayırmadın. Önceden arada bir bana da bakardın.''

Dediğinde kafamı kaldırıp '' Eee bırak da olsun o kadar. Sonuçta ilk defa evlilik teklifi aldım.'' Dedim.

'' Biliyorum '' dedi

'' Aslında hayalinde bambaşka bir teklif vardı. Ama yüzüğü iki dündür cebimde tutuyorum. Bir anda o an teklif edesim geldi. ''

Sorun yoktu. Bu daha çok hoşuma gitmişti.

'' Sorun yok. Bu daha çok hoşuma gitti. '' dedim elini sıkarak.

Aybüke ve Savaşla birlikte yemek yiyecektik. O yüzden herkes hazırlanıp yemek yiyeceğimiz yerde buluşacaktık. Şimdiden ne giysem diye düşünüyordum. Ama ne tarz bir yere gideceğimizi de bilmiyordum.

'' Nereye gidiyoruz yani ne tarz bir yere? '' diye sordum Acaralp'e

'' Şık bir yere gideceğiz. Şehrin dışında bir göl manzaralı restoran var. Oraya gideceğiz. '' dedi.

Şehrin dışı ve göl manzarası...

Eve geldiğimizde önce ben banyoya girmiştim. Acaralp'te benimle gelmek istedi ama izin vermemiştim. İlk benim girmemin sebebi de hazırlanmamın uzun sürebilecek olmasıydı. Acaralp'te bu arada odasında bir iki telefon konuşması yapacaktı. Ben banyomu yapıp giyinme odasına geçtiğimde Acaralp hâlâ çalışma odasındaydı. Ben ne giyeceğim diye düşünürken yanıma gelmişti ve elini uzatarak siyah bir elbise çıkardı. Çıkardığı elbise çok hoş ve güzel bir elbiseydi.

'' Bunu giy. ''dedi.

Uzattığı elbiseyi elime alarak takıların olduğu çekmeceye doğru yürüdüm. Arkamdan gelerek ben çekmecenin önünde durduğumda bana sarıldı. Üzerimde bornoz vardı. Bornozdan elini içeri sokarak göğsümü avuçladığında ''Acaba bir yere gitmesek de yatakta işimize mi baksak?'' diye sorduğunda hızla elini tutup çektim ve ''Hayır, gitmemiz gerekiyor. Banyonu yap hazırlan çıkalım. Bak benim saçımla makyajım kaldı.'' dedim. Elimde ise onunla konuşurken seçtiğim kolye ve küpeler vardı.

Ben giyinme odasından çıkarken o da banyoya girmişti. Üzerime iç çamaşırlarımı giydikten sonra direk saç ve makyaja oturmuştum. Utanacak değildim göreceğini görmüştü zaten. Saçımı düzleştirip at kuyruğu yaptım ve kısa saçlarım çıkmasın diye jöle sürmüştüm. O yapışkan şeyi normalde hiç sevmiyordum ama kullanmalıydım galiba. Saçımı bitirdiğimde Acaralp'te üzerini giyinmiş odadan çıkıyordu. Yakışıklı adamdı. Üzerine giydiği şey şuan at beni yatağa diyordu. Ayağa kalkıp onun yanına gittiğimde bana bakarak yutkunmuştu.

Şehvet İle Dans - Kumar +18 (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin