Kadın çok tedirgin olmuştu. Ya bu işin sonunda ondan kurtulamazsam diye düşünüyordu. Ondan korkuyordu. Korkmaması da elde değildi. Kardeşi onun elindeydi. İlk başta kardeşini onun yanından çıkarmalıydı. Adam kardeşini yanında özel sekreter olarak işe almıştı. Kardeşi her gün o adamla yan yanaydı ve adam onun fotoğraflarını çekip kendisine atıyordu. İlk olarak kardeşini kurtarabilmek için Acaralp'e her şeyi anlatacaktı. Başka çaresi kalmamıştı. Günlerdir ne yaptıysa hepsi ters tepmişti. Asel bir türlü Acaralp'in yanından ayrılmıyordu. Onu yalnız yakaladığı anda her şeyi anlatacaktı ve ondan yardım isteyecekti. Ama aklını meşgul eden bir soru vardı:
Ya Acaralp ona yardım etmeyi reddederse?
İşte o zaman ne yapacaktı? İkinci bir planı var mıydı? Hayır, yoktu.
Ama bilmiyordu ki önüne daha sonra çok güzel bir fırsat gelecekti.
34. BÖLÜM
- SİNİR KAYINVALİDE –
Sabah uyandığımda Acaralp yanımda yoktu. Meraklanmıştım. Çünkü geldiğimden beri sabahları beni izler uyanmamı beklerdi. Kalkıp etrafıma baktığımda ona dair bir şey yoktu. Yanımdaki duran komidinin üzerindeki telefonumu alıp saate baktığımda saatin 12 olduğunu gördüm. Gözlerim saati görür görmez adeta yuvasından çıkmıştı. Ben bu saate kadar uyumuş muydum? E bu saate kadar uyursan adamda bir yerden sonra gider tabi Asel. Hamileliğin izin verdiği kadarıyla hızlı bir şekilde yataktan kalkıp üzerimi değiştirmeye gittim. Üzerimi değiştirip lavaboda işimi hallettikten sonra aşağıya iniyordum ki gelen sesler dikkatimi çekti. Merdivenlerden inerken annemin bir kadın grubuyla oturup sohbet ettiğini gördüm. Yavaşça merdivenden inip yanlarına giderken benim geldiğimi fark ettiler. Beni gören annem oturduğu yerden kalkıp yanıma geldi.
"Kadınlar, sizi kızım ile tanıştırayım. Kızım Asel. "Dedi. Daha sonra bana döndü ve "Hayatım onlarda benim arkadaşlarım. "Dedi.
Siyah saçlı olan kadın ayağa kalkarak yanıma geldi ve elini uzattı.
"Merhaba hayatım. Sonunda seni görmek bize nasip oldu. "Dedi. Bende uzattığı elini tutarak "Memnun oldum. "Dedim.
Daha sonra teker teker diğer kadınlarla da tanıştım. İçlerinden bazılarına kanım ısınmasa da bazılarına kanım ısınmıştı.
"İşte hanımlar durum tam olarak böyle. Anlatırken kolay ama yaşaması çok zor. Sizde biliyorsunuz neler yaşadığımı. Tabii tüm bu yaşananlar geride kaldı ama hâlâ tam olarak atlatabilmiş değiliz. "Dedi annem. Ben atlatabilmiştim ama annem atlatamadı. Acaralp bazı geceler kâbus gördüğünü söylemişti. Ara sıra beni görüntülü ararlar bende annemi sakinleştirmeye çalışırdım.
"Kızım Acaralp nerede? "Diye sordu içlerinden bir tanesi.
Omuzlarımı kaldırıp indirerek "Bilmiyorum, ben daha yeni uyandım. Yanımda yoktu. Sanırım işe gitti. "Diye cevap verdim. Siyah saçlı kadın samimiyetsiz bir şekilde "Hamilelik zor oluyordur. Benim kızımın çok midesi bulanıyordu. Senin de bulanıyor mu? "Diye sorunca bende ona aynı samimiyetsizlik ile cevap verdim.
"Midem öyle kolay kolay bulanmaz benim. Şu zamana kadar 3 kere falan bulanmıştır en fazla. "Dedim ve anneme bakarak "Annem benim ilaçlarımı içmem için bir şeyler yemem lazım. İzninle ben mutfağa gideyim. "Dedim ve ayağa kalkıp tam mutfağa giderken aynı kadın "Sen ne samimiyetsiz bir kadınsın öyle. "Dedi.
Gözlerimi kısarak kadına baktım ve "Anlayamadım. Neden böyle dediniz? "Dedim. Biliyordum aslında neden böyle dediğini. Sonuçta ne ektiyse onu biçti. Ayağa kalkarak. "Verdiğin cevaplar hiç de hamile bir kadına uygun değil. "Dedi. Gülümseyerek "Tam olarak neden bahsettiğinizi anlamıyorum. Bana midemin bulanıp bulanmadığını sordunuz bende cevap verdim. Birbirimizi daha tanımıyoruz. O yüzden mesafeli davranıyorum. Annemle benden önce tanışıyorsunuz ve onunla arkadaşlığınız var diye onun size gösterdiği samimiyeti göstermemi beklemeyin benden. Rica ediyorum. Takdir edersiniz ki hayatımda son yıllarda birçok değişiklik oldu. Dost kazandığım kadar düşmanda edinmiş durumdayım. Sizi tanımadan sizinle ancak mesafeli ilişki kurabilirim. Bu yüzden de tavrımı yanlış anlamanıza çok üzüldüm. "Dedim. Kadın ona ne demek istediğimi anlamamışa benziyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şehvet İle Dans - Kumar +18 (Düzenleniyor)
RomanceBABASININ KUMAR BORCUNU ÖDEMEK İÇİN ÇALIŞAN BİR KIZ VE ONA YILLARCA GİZLİ BİR ŞEKİLDE BAĞLI OLARAK AŞIK BİR ADAM. ASEL VE ACARALP... ASEL, BABASININ BORCUNU ÖDEMEK İÇİN ONA YAPILAN TEKLİFİ KABUL EDECEK Mİ? ACARALP, ASEL'E KENDİSİNİ SEVDİREBİLECEK Mİ...