''Söyle!!!'' diyerek bağırdım ve sesim tüm depoda yankılandı.
''Annen de ben sana eziyet ederken aynen böyle yalvarıyordu bana sende... '' dediği anda depoda üç el silah sesi duyulmuştu. Ona baktığımda göğsünden ve kafasından kan akmaya başlamıştı. Oturduğu sandalye onun ağırlığına dayanamayarak kırıldığında bedeni adeta yere serilmişti.
Onu öldürmüştüm. Ben katil olmuştum
25.BÖLÜM
Acaralp hızla elimdeki silahı alıp birine' 'Al'' diyerek verdi ve hızla bana sarılarak' 'Geçti, yaşıyor merak etme.'' Diyerek beni yürütmeye başladı. Ben ise ısrarla arkama bakmaya çalışarak ona bakmak istedim. Biliyordum yaşamıyordu. Kafasının tam ortasından birinin yaşama ihtimali bile neredeyse yoktu. Depodan çıktığımızda önüme döndüm ve beni arabanın arkasına bindirmelerine izin verdim. Sürekli' 'Onu öldürdüm.'' Deyip duruyordum. Yıllarca ölmesini istediğim adamı kendi ellerimle öldürmüştüm.
ÇINAR'DAN
''Demek benimle fotoğrafları çıkmış. Bu güzel bir haber. Başka bir şey olursa haber verin.'' Diyerek kapattım telefonu. Bu sırada dışarıdan bir araba sesi gelmişti. Sanırsam babam gelmişti. Onunla konuşmam gereken şeyler vardı. Şirkette sırf Acaralp'i zora sokmak için bazı şeyler yapmıştım ve bu işi bir adamım üstlenmişti. Yani Acaralp asla benim yaptığımı bilmeyecekti. Önemli belgeleri ortadan kaldırmıştım ve onun yerine şirketi maddi açıdan sıkıntıya sokacak belgeler hazırlayıp dosyaların arasına koymuştum. Böylelikle Acaralp şirkete gittiğinde belgeleri imzalarken onları da imzalayacak ve suç onun üzerine kalacaktı.
''Ne düşünüyorsun öyle kara kara? ''
Babam sormuştu bu soruyu. Arkamı dönerek ''Hiç, Acaralp'in başına birtakım çoraplar ördüm ama bu ördüğüm çoraplar şirketi maddi açıdan çok zorlayacak. Gerçek belgeleri alıp yerine sahte ve miktarları yüksek belgeler koydum. Acaralp şirkete gidip onları o kadar belgenin arasında okumadan imzalayacağı için suç onun üstüne kalacak. Haberin olsun.'' Dedim.
Omuzlarını kaldırıp indirerek ''Sıkıntı değil. Her iki tarafında parası var.'' Dedi. Evet vardı ama önemi olan piyasada kimin ön plana çıkacağıydı.
''Öderiz'' diyerek sehpa üzerinde duran kahvemi elime alıp içmeye başladım. Öderdik.
''İyi bakalım. Bu arada kızın annesini bulduk. Meğerse ölmemiş. Babası saklamış kadını. Neden saklamış söylemedi ama. Özel meseleler karışma dedi bana.''
Derin bir nefes alarak ''Olmuştur zamanında bir şeyler.'' Dedim.
Kendime bir not daha; Kızın annesinin yerini öğren.
Akşam olunca bir telefon daha gelmişti.
''Abi, Acaralp Asel'e evlenme teklifi etmiş.''
Demek iş evlenmeye gelecek kadar ciddileşmişti. Vay be sen Acaralp'e bak. Benimle fotoğraflar yayınlanınca hemen evlenme teklifi ettin demek kıza. Helal olsun.
''Abi bir şey daha var.''
Merakla ''Neymiş o?'' diye sordum.
''Kızın babasıyla senin baban kıza bir not gönderdiler az önce. Yatalak bir kadınla önce tanımadığım bir adamın fotoğrafı çekildi. Daha sonrada ikisi kadınla bir fotoğraf çekildiler. Fotoğrafların birine de erken düğün hediyemiz, yazdılar. ''
O kadının kim olduğunu anında anlamıştım. O kadın Asel'in annesiydi. Asel'i o kadınla vuracaklar. Buna izin veremezdim. Acil bir plan kurmam Asel ve Acaralp ile konuşmam lazımdı. Acaralp her ne kadar bana inanmasa da söz konusun Asel olunca mecburdu benimle iş birliği yapmaya. Ama önce kızın annesinin yerini öğrenmem lazımdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şehvet İle Dans - Kumar +18 (Düzenleniyor)
RomanceBABASININ KUMAR BORCUNU ÖDEMEK İÇİN ÇALIŞAN BİR KIZ VE ONA YILLARCA GİZLİ BİR ŞEKİLDE BAĞLI OLARAK AŞIK BİR ADAM. ASEL VE ACARALP... ASEL, BABASININ BORCUNU ÖDEMEK İÇİN ONA YAPILAN TEKLİFİ KABUL EDECEK Mİ? ACARALP, ASEL'E KENDİSİNİ SEVDİREBİLECEK Mİ...