Öpüşmeye devam ederken Acaralp bir anda kendini çekti. Saate baktı ve "Son 1 dakika " dedi.
Bu sefer o beni öpmeden ben onu öpmeye başladım. O da hemen karşılık vermeye başladı. Bir elimle beline sarılırken diğer elimlede bu sefer yeni çıkmakta olan boynundaki sakalları okşamakla meşguldüm. O da aynısını yaparak beni kendisine bastırdı ve o anda havai fişeklerin sesi duyuldu...
Birbirimizden ayrılıp "Hoş geldin yeni yıl. " dedik..................................
11. Bölüm
Yeni Başlangıç
Gecenin sonunda dansımızı bitirdikten sonra, şu anda ayakkabılarımızı çıkarmış göl kenarında el ele yürüyorduk. Gecenin sessizliği, gölden gelen su sesi ile böceklerin sesi birleşince insana huzur veren bir ses ortaya çıkmıştı. Adeta sihirli bir büyüsü var gibiydi.
"Sence " dedim gölü işaret ederek.
"Bu yıl nasıl geçecek?"
(siz nasıl geçsin isterdiniz?)"Bilmem" dedi göle bakarak. "Içimdeki ses olumlu geçecek diyor ama... "dedi ve durdu.
Bende Durdum ve merakla "Ama ne? " diye sordum.
"Korkularım var. İstemediğim şeyleri yapmak zorunda kaldım hep. Bu senede istemediğim şeyleri yapmak istemiyorum."
Merakla "Ne mesela o istemediğin şeyler?" diye sordum.
Ellerimi sıkıca tutarak "Senden ayrılmak mesela." dedi.
"Senden ayrılmak istemiyorum. "Ellerimi ellerinden çekip boynuna sardım.
"Bende senden ayrılmak istemiyorum. Ne olursa olsun ayrılmayalım."
Dedim.Birbirimizin gözlerinin içine bakıyorduk adeta. Bakmazsak ölecekmişiz gibi sanki. Bu büyü hiç bozulmasın istiyoruz ikimizde.
Ellerimi boynundan indirip bir adım geri gittim. Ellerim boynundan indi inmesine ama ceketinin kenarlarına tutundu hemen.
"Bir kaç ay önce biri çıkıpta dese 'hayatın çok daha güzel olacak. Bir adam girecek hayatına. O adamı çok seveceksin.' İnanmazdım. "dedim.
"Niye ki? "
"Hayatımı çalışmaya ve borç verip babamı beslemeye öyle adamışım ki güzel şeylerin olduğunu unutmuşum. "
Derin bir nefes alıp devam ettim.
"Uzak şeylerdi bana bu hissettiklerim ve yaşadıklarım. Korkuyorum, korkuyorum rüya olabilir diye. Rüya ise bile uyanmak istemiyorum. "
Eğilip dudaklarımdan öptükten sonra konuşmaya başladı.
"Merak etme bu bir rüya değil. Aksine tam gerçek. Sadece hayatımız biraz hızlı değişti o kadar. Korkmana
gayet normal. Ama korkma olur mu? "Gözlerim dolmaya başlamıştı. Konuşmadan direk sarıldım. Sessizce durdum öyle.
O da bana sarılıp sessizliğime eşlik etti. Konuşmadık, hareket etmedik, öylece birbirinize sarıldık sadece.
Yağmur yağmaya başlamıştı. Bunu kollarıma değen damlalardan anlamıştım. Yinede geri çekilmedim sarılmaya devam ettim. Bir süre sonra yağmur şiddetini arttırdı. Daha hızlı yağıyordu. Kendimi ondan geri çekip kollarımı bu sefer tamamen indirdim. Yukarıya, gökyüzüne bakarak "Islanalım mı biraz? " diye sordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şehvet İle Dans - Kumar +18 (Düzenleniyor)
RomanceBABASININ KUMAR BORCUNU ÖDEMEK İÇİN ÇALIŞAN BİR KIZ VE ONA YILLARCA GİZLİ BİR ŞEKİLDE BAĞLI OLARAK AŞIK BİR ADAM. ASEL VE ACARALP... ASEL, BABASININ BORCUNU ÖDEMEK İÇİN ONA YAPILAN TEKLİFİ KABUL EDECEK Mİ? ACARALP, ASEL'E KENDİSİNİ SEVDİREBİLECEK Mİ...