29. BÖLÜM - YENİ EV-

699 18 2
                                    

NOT: Biliyorum ki çok uzun zaman oldu. Ama bu uzun zaman içinde de çok güzel şeyler oldu. Üniversiteyi kazandım. Benim için farklı bir şehirde farklı bir hayat başlıyor artık. Bu yüzden de üzerimde tatlı bir telaş ve hüzün vardı. Tatlı telaş yeni hayata başlayacağım ve ilk defa kendi başıma bir şeyler yapacağım içindi. Hüzün ise maalesef ailemden ayrılmak zorunda olduğum içindi. Her ne kadar bir telefon kadar uzağız desek bile yüz yüze olmanın yeri bir başkadır her zaman. Bu yüzden hislerim karma karışıkken bir şeyler yazmak gelmedi içimden. Sonrasında yazmaya karar verdim ama o da belki de 1 hafta öncesidir. Bu sefer de bilgisayarımı değiştirmek zorunda kaldım. Diyeceksiniz ki telefon ne güze duruyor? Haklısınız da. Ama ben bilgisayarda yazınca daha çok rahat ediyorum.

Gelelim hikâyeye. Hikâyede bazı karakterlerin isimlerinde değişiklik yapabilirim. Mesela Asel'in annesinin ismini verdim mi daha önce inanın hatırlamıyorum. O yüzden bundan sonraki bölümlerde ona Ayça adıyla hitap edeceğim. İsmini değiştirdiğim karakterlerin yanına parantez içinde kim olduklarını yazacağım ki karışıklık olmasın. Daha sonra geniş bir zamanda ise hikâyeyi düzenlemeye alacağım ve bunu da sizlere duyuracağım...

Neyse sizi daha fazla sıkmadan ufak bir flashback ile başlayıp yeni bölüme geçeceğim...

FLASHBACK

Annemle psikoloğun yanında görüşecektik. Acaralp'in adamları annemi oraya getirecekti. Çok heyecanlıydım. Bugün kalbim heyecandan durmazsa iyidir. Acaralp arabayı durdurduğunda kliniğe geldiğimizi gördüm. Hızla Acaralp'e dönüp' 'Nasıl görünüyorum?'' diye sordum. Daha arabadan inmeden.

Gülerek' 'Güzelsin güzelim merak etme. Hadi daha fazla bekletmeyelim anneni'' dediğinde hızlıca arabadan indim.

O da benim arkamdan geliyordu. Elimdeki ultrason kağıdını çantama güzelce yerleştirip içeriye girdim ve danışmaya geldiğimi söyledim. O da sekreterin beni yukarıda karşılayacağını söyleyince hızla merdivenleri çıktım. Kalbim resmen ağzımda atıyordu. Sekreterin yanına geldiğimde beni hemen içeriye aldı. İçeriye girince sadece psikoloğumu görmek beni biraz üzmüştü. Bunu fark eden İzel Hanım' 'Gel Asel 'çiğim, anneni birazdan getirecekler.'' Diyerek bana koltuğu gösterdi.

''Sizde hoş geldiniz Acaralp Bey. Buyurun sizde oturun.''

Heyecanla bir anda' 'Ben dün hamile olduğumu öğrendim.'' Dediğimde İzel Hanım gözlerini irileştirerek' 'Gerçekten mi? Çok sevindim. Çok güzel bir haber bu.'' diyerek ayağa kalktı ve elimizi sıkmak için elini uzattı. Sırayla ikimizin elini sıktıktan sonra geri yerine oturdu.

''Annen ile çok kısa bir görüşme yaptırmayı düşünüyorum Asel 'çiğim. Psikolojini olumsuz yönde etkilemek istemediğim için bu da. Ama merak etme bu kısa dediğim görüşmeniz bile yarım saat ya da 45 dakika falan sürecek.' '

''Peki daha sonra ne olacak?''

''Daha sonrası için biraz erken. Biz ilk başta bu görüşmemiz nasıl geçecek ona bakmalıyız''

Bu sırada masada duran telefon çalmıştı. İzel hanım telefonu açtı ve karşı tarafı dinledikten sonra' 'Tamam siz benim hazırladığım alana gidin bizde geliyoruz.'' Demişti. Annem gelmişti. Anneme gidecektik. Anneme kavuşacaktım.

''Anneniz gelmiş, buyurun gidelim.'' Diyerek ayağa kalktığında bende heyecandan titreyerek ayağa kalktım.

''Sonunda'' dedim derin bir nefes alıp vererek

''Allah'ım, sonunda anneme kavuşuyorum.''

29. BÖLÜM

-Yeni Ev-

Şehvet İle Dans - Kumar +18 (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin