21. BÖLÜM - (+18 🔞 )SONUÇTA RAHATSIZ EDİLMEK İSTEMEYİZ -

9K 60 0
                                    



Not: ilerleyen kısımlarda +18 lik yerler var rahatsız olanlar varsa diye uyarmak istedim.



Flashback

'Kızı şimdi kaçırırsan senin yaptığını anlar ve olaylar iyice karışır. Bu işin sonunda ya kendisine zarar verir ya da bize ama o kıza hiçbir şey olmaz. Ya ölür hiç acı hissetmez ya da hayatına kaldığı yerden devam eder.'

Aklında bir plan oluşmuştu bile Çınar'ın. İnşallah babası attığı ufak yemi yutardı.

'Kızı ben alacağım.' dedi

21.BÖLÜM

Kızı araştırıp kim olduğunu öğrenmek istedim. Ama niyetim kaçırmak değildi. Babamı oyalamaktı. Çünkü babama inanmıyordum. Bunca zaman başka bir çocuğu olduğunu saklayan adam neden gelip şimdi doğruları anlatsın? Bu kız kimse onu başka bir nedenle kaçırmak istiyor olabilirdi. Bunun sebebini öğrenmem lazımdı.

Babam attığım saçma yemi yutarak 'Daha güzel olur.' Dedi. Acaba kafasında ne vardı? Telefonumu alıp adamlarımdan birini aradım ve ondan bu kızı araştırmasını istedim.

5 ay sonra Ase3l ve Çınar'ın tanıştığı gün

'Abi' dedi yanımdaki adam 'Asel bu gün evde olacakmış?'

'İyi ' dedim. 'Güzel. O zaman oyunu oynamaya başlayalım.'

Kızı araştırmıştım fakat hiçbir şey çıkmamıştı. Bende bunun üzerine çevresindeki kişileri araştırmaya başlamıştım. Özelliklede Acaralp'i bir sürü de şeyler bulmuştum. Bulduklarım arasında bir şey de dikkatimi çekmişti. O da bizim için çok önemli olan bir hisseyi alıp rakibimiz olan adamlara satmasıydı. Bende diyordum ki , bu adamlar nasıl oldu da bir anda bizim şirketimize ortak oldular? Onun yüzünden o adamlardan habersiz şirketimizde nefes dahi alamaz olmuştuk. Hem ailemiz hem de şirketimiz çok büyük zarar etmişti vr piyasadaki prestijimiz sarsılmıştı. Bunun acısını çıkartmak istemiştim. Her ne kadar aynı babadan olsak bile sırf babamla düşman diye bana da düşman olmasına gerek yoktu.

'Bakalım sevgiline benden bahsettin mi Acaralp?'

Evden yürüyüş kıyafetlerimi de giydikten sonra çıktım ve 15 dakika uzaklıktaki orman yoluna doğru yürümeye başladım. Orman yoluna yaklaştığımda onu gördüm. Kulaklığını takarak ormanın içine doğru yürüyordu.

'Yürü Çınar efendi, ilk adımı at bakalım.'

Bende onu peşinden yürümeye başladım. Orman yoluna girince temposunu arttırınca bende hafiften tempomu arttırdım.

Tempolu bir şekilde yürürken bir anda dengesini kaybetti ve yere düştü. Fırsattan istifade yanına gidip 'İyi misiniz?' diye sorduğumda bakışlarını bana çevirdi. Yüzünde herhangi bir ifade var mı diye baktığımda sadece şüphe vardı.

'İyiyim, iyiyim teşekkür ederim.' Dediğinde bakışlarımı dizlerine çevirdim.

'Bir şey yok gibi ayağa kalkabilirsin.' Diyerek bakışlarımı tekrar ona çevirdim. Hemen ayağa kalkıp üzerini temizledikten sonra 'Teşekkür ederim.' Dedi. Gözlerinin içine bakarak 'Burada yeni misiniz? Sizi daha önce hiç görmedim.' Diye sorunca kafasını sallayarak 'Hayır yeni değilim. Sadece bu yolu yeni keşfettim.'

Biraz gergin gibiydi beni tanıyıp tanımadığından emin olamıyordum.

'Tanışalım o zaman .' diyerek elimi uzattım.

Şehvet İle Dans - Kumar +18 (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin