"Bu arada... " Dedi karşıma geçerek. "teşekkür ederim bir şans verdiğin için. "
"Önemli değil. Sonuçta bende sana karşı boş değilim. " dedim ellerini tutarak.
"Ikimizde bir şansı hak ediyoruz. "9.Bölüm
-ŞANS-
"İkimizde bir şansı hak ediyoruz. " dedim ve dudağından öpmeye başladım. Şaşırmıştı ilk başta ama sonra hemen bana karşılık vermeye başlamıştı. Ben öptükçe o öpüyor, o öptükçe ben daha çok öpüyordum. Hoşuma gitmişti dudaklarından aldığım o tat ve öpmenin verdiği o hazzı.Bir elim yine benden bağımsız bir şekilde saçlarını bulmuştu. Diğeri ise malum en sevdiği yer olan karın kaslarının üzerindeydi. Onun bir eli ise yüzümde yanağımı okşamakla diğeri ise saçlarımı hafifçe çekiştirmekle meşguldü.
"Ohoo, valla yeter ya. Hep beni mi bulur sizin bu öpüşmeniz!!! "
Gelen ses Savaş'a aitti. Acaralp ile birbirimizden
ayrılmış ona bakıyorduk."Bir alet yapıcam üç farklı aparatı olacak. Birer tane size takacağım. Diğer birinide ben. Böylece yanınıza gelirken eğer öpüşüyorsanız bana sinyal verecek. "
Acaralp ile birbirimize bakmıştık. Ben utancımdan kıpkırmızı olurken onda tık yoktu. Savaş'a dönüp "Madem gelicen gelmeden önce haber Verde bizi böyle bölme. " elini ona doğru sallayarak " bak bu 2 oldu. 3 olursa affetmem ona göre."
Savaş bıkkınlıkla "Tamam. Mantıklı fikir. Yoksa bir gün sizi sevişirken bile basabilirim. "
"Savaş! " dedim sinirle bağırarak. İkiside benden böyle bir tepki beklemedikleri için şaşırmışlardı. Bende şaşırmıştım. O ses benden nasıl çıktı bilmiyorum.
Gülerek " Tamam kız, birşey demedik. Sakin ol. " Dedi.
Acaralp'e dönüp "Ben odamda ders çalışacağım. Konuşuruz sonra. "
İçeriye doğru yürürken Savaş yanından geçtiğim esnada "Sen şuna - Şu Savaş'ı hallet de odama gel seni orada öpücem - desene. " dediğinde ensesine tokatı yapıştırdım.
"Ahh! "dedi acıyla inlerken "Ne vuruyorsun be?! "
"Hakettin" dedim bağırarak. Sonra sesimin seviyesini düşürerek "Benden sonrada bir turda abin dövsün seni. Sana zaten gıcığım. "
"Ay! ne yaptım be ben sana? "
Şuan resmen Savaşla baya bildiğiniz mahalle karılarının yaptığı kavgalardan yapıyor olabilirdik. Çünkü bu soruyu ellerini beline koyarak o kadar komik bir şekilde sormuştuki anlatamam.
"Bana birşey yapmadın zaten. Arkadaşımı sinir etmişsin" sesimi Aybüke'nin yaptığı gibi kalınlaştırarak "Şişt, adın ne senin? Haa, hatırladım Aybüke. Arkadaşın vuruldu. Sen ona ders notlarını al. Bana ver. Numaramı kaydet. Ben arayınca aç. "
Durdum nefes aldım. İkiside şaşkınlıkla bana bakıyorlardı. Hiç bir şey demeden evin içine girdiğimde Hatice abla ve diğer iki çalışan kendilerini gülmemek için zor tutuyorlardı. Bende aynı durumda olduğum için "Hanımlar kendimizi tutmayalım. Gülüverelim gitsin." dedikten sonra dördümüzde kahkahayı basıvermiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şehvet İle Dans - Kumar +18 (Düzenleniyor)
RomanceBABASININ KUMAR BORCUNU ÖDEMEK İÇİN ÇALIŞAN BİR KIZ VE ONA YILLARCA GİZLİ BİR ŞEKİLDE BAĞLI OLARAK AŞIK BİR ADAM. ASEL VE ACARALP... ASEL, BABASININ BORCUNU ÖDEMEK İÇİN ONA YAPILAN TEKLİFİ KABUL EDECEK Mİ? ACARALP, ASEL'E KENDİSİNİ SEVDİREBİLECEK Mİ...