אהבת נעורים (חלק 4)

53 8 0
                                    

היי! אני יודעת שהפרק הזה קצר אבל הוא ממש חמוד לדעתי!:) אני יודעת שכרגע רון וג'ו דיי דביקים אבל זו תקופה כזו אצלהם, ואני מקווה שהנשיקות לא יוצאות מוגזמות או משו, וזהו, תהנו לקרוא את זה!







אני ורון כבר חודש ביחד, עכשיו ה24 בדצמבר ומחר הכריסמס, אני והוויזלים והארי כרגע נמצאים בבית שלי, יצאנו ל "חופשת כריסמס מוקדמת" בגלל שארתור וויזלי הותקף על ידי וולדמורט, היינו חייבים כבר להיות בבית, ולארח לו חברה, הרמיוני החליטה להישאר בהוגוורטס, ואני ורון עוד לא סיפרנו להורים שלנו על זה שאנחנו ביחד, תיכננו לספר להם היום בארוחת הצהריים, ממש בעוד כמה דקות. 

כולם כרגע ישבו בשולחן וחיכו לאוכל, אני וג'יני עזרנו למולי להגיש, שמעתי את סיריוס אומר מהשולחן "אז מה ילדים? יש לכם דייט לכריסמס?" הסתכלתי על רון בחיוך והסמקתי, כך גם הוא, הארי שוב הסתכל עלינו בעצבנות אבל לא היה לי אכפת ממנו, "לחלקנו.. הפחות מביני עניין אפשר לומר" הארי אמר בכעס, "למה אתה מתכוון?" רמוס שאל, "עזוב, הוא הוזה דברים." אמרתי וגלגלתי את העיינים שלי, "חחחח, אהבתי ג'ו" פרד אמר בזמן שהוא צוחק, "מולי הסתכלה מהמטבח, מנסה להבין, "הארי לך יש דייט?" סיריוס שאל, "עדיין לא.. אבל כן יש מישהי שאני רוצה להציע לה" ג'יני הסמיקה קצת, אני ומולי התיישבנו לשולחן וכולם התחילו לאכול, "ולך, ג'ו? יש לך דייט?" סיריוס שאל, הפעם אותי, "האמת ש.. זה בדיוק מה שרציתי לדבר איתכם עליו.." עניתי, הלב שלי היה על מאתיים, פחדתי שהם יגיבו בצורה מוזרה, או שהם יכעסו כמו הארי, י זה החבר הראשון שלי, אבל בגלל שזה רון ציפיתי שהם ישמחו, "רצינו, " רון תיקן אותי והחזיק לי את היד, ג'ורג' צחק,  "אז.. אני ורון הממ" אמרתי, "ביחד!" הוא השלים אותי, סיריוס צחק ורמוס חייך, הם קיבלו את זה טוב, "האמת שכבר חודש!" אמרתי, הארי קם מהשולחן בעצבנות, "אני הולכת אליו רגע." אמרתי וקמתי בכעס אליו, הוא היה בקומה השנייה ועליתי אליו. "מה הבעיה שלך תגיד לי?!"שאלתי, "את יודעת בדיוק מה, אתם דביקים." הוא ענה, "יודע מה? כבר לא אכפת לי אם כן או לא, אתה תתמודד, הוא החבר הכי טוב שלך, והוא אוהב אותי, וכך גם אני אותו!" אמרתי לו וירדנו בחזרה לשולחן לאכול עם כולם.

אחרי ארוחת הערב אני ורון עלינו לחדר שלי, התישבנו על המיטה, הוא נישק אותי והחזיק אותי במותניים, ואז רק ישבנו ודיברנו קצת על כל מה שקורה עם הארי, והחלטנו! אנחנו הולכים לדבר איתו ודחוף. אחר כך הלכנו לחדר של הארי  כדי לדבר איתו, נמאס לנו שהוא כועס כל הזמן, פתחנו את הדלת ונכנסנו, מחוייכים. הייתי עם הסוודר של רון, "היי.. אפשר לדבר איתך רגע?" רון אמר, "כן, כנסו.." הארי ענה ונכנסנו, "רונלד ביליוס וויזלי! מה עשית עם אחותי הפעם?! אתם מגזימים!" הארי אמר בכעס, "מגזימים? אתה זוכר שאתה לא אבא שלי נכון?" אמרתי לו, זה הפריע לי, הוא הסתכל על היידים שלי ושל רון וראה שהשיער שלי מפוזר ופרוע, ישר שיחררנו את האחיזה ביידים, זה גרם לנו להרגיש לא בנוח.. ואז הארי אמר "תקשיב לי טוב רונלד, אם אתה מתקרב לאחותי עוד פעם אחת אני אהרוג אותך ברור?!" והחזיק את רון מהחולצה, "הארי תפסיק!" והפעם באסרטיביות, אני לא אעמוד חסרת אונים עם דמעות בצד שוב, "תוריד אותו ומהר!" צעקתי ונאבקתי להזיז את היד שלו אבל ללא הצלחה, הארי ביינתים אמר לרון שלא יתקרב אליי יותר וכל השיט הזה, "הארי תשחרר אותו ומהר!" צעקתי עליו, "תקשיב רגע," הארי הרפה מרון והקשיב לי, "אני הרבה דברים, אני אחות שלך, אני הבת של לילי וג'יימס פוטר, אני אחות חורגת של הרמיוני, אני חברה טובה של פרד וג'ורג', ואני חברה של רון, אבל לפני הכול אני ג'ו פוטר בלק, בן אדם בפני עצמי ויודעת לקבל החלטות בוגרות בעצמי, וגם אם התנשקנו, וגם אם אנחנו מחזיקים ידיים או שהשיער שלי מבולגן זה לא אומר שאני לא אוהבת אותך, ואתה תמיד תישאר אח שלי, תבין את זה כבר." הארי בא ונתן לי חיבוק גדול.

My redhead <3Where stories live. Discover now