מי שעמדה בדלת הייתה אישה מבוגרת, לא הבנתי מה קורה שם והייתי כל-כך מבולבלת, "שלום לכם" היא אמרה, רועדת "אתם צריכים משהו ילדים? בואו היכנסו" היא אמרה בקול מבוגר, רון החזיק אותי מהצד, כאב לי הגוף וזה היה קצת מפחיד להיכנס לבית זר של אישה שאין לי בכלל מושג מי היא, היא נראתה לי מוגלגית, היו שם חפצים של מוגלגים ולא ראיתי שום דבר שקשור לעולם הקוסמים, "היי, תודה שנתת לנו להיכנס" אמרתי לה, "בבקשה חמודים, רוצים לשבת? כוס תה אולי?" היא שאלה, רציתי להיות מנומסת אבל אני לא יודעת אפילו מי היא, "לא לא תודה" רון הקדים אותי וחייך, היה שם אח דולק, "הלכתם לאיבוד?" היא שאלה בעודה מובילה אותנו לכיוון האח, "לא, לא ממש.. האמת שאנחנו מחפשים משהו, יותר נכון מישהו" אמרתי לה, "מי בדיוק?" היא אמרה וראיתי שהיא נכנסה ללחץ, היא הלכה למטבח וחזרה עם סכין לכיווננו, זה היה כבר ממש מלחיץ, רון החזיק אותי חזק אפילו יותר וראיתי שהוא מוכן לעשות משהו אם צריך.
ואז היא התכופפה לכיסא לחתכה את העוגה שהייתה על השולחן, הוא הרפה את האחיזה והלחץ ירד, פתאום שמעתי קול צעיר צועק מלמעלה, "מי פה? סוזי?" זה היה קול מוכר, הסתכלתי על רון, גם הוא עליי, "אה זו? רוצים לראות אותה? אותה חיפשתם? היא הזמינה אתכם?" האישה שאלה, "מה השמות שלכם?" היא שאלה, "ג'ו ורון" רון אמר לה, ואז שמעתי רעש של מישהו שירד מהמדרגות, ישר התרוממנו וסובבתי את ראשי לכיוון המדרגות, זו הייתה היא, ג'יני, רון שיחרר את האחיזה, היינו בשוק, אחרי דקה של שוק טוטאלי, רצתי לחבק אותה, רון אחריי.
"ג'י-ג'יני? את-את חיה?" גמגמתי מרוב התרגשות, "כן.. זו אני, באמת באתם למצוא אותי הא?" היא שאלה, "כן.. שלחת לנו מכתב היום לא?" רון שאל, "רק היום זה הגיע?! שלחתי לכם אותו לפני שלושה חודשים" היא אמרה, מופתעת, "וואו.. רק עכשיו זה הגיע אלינו" אמרתי.מפה לשם כבר היינו שלושתינו בדרך חזרה אל הוגוורטס, ג'יני סיפרה לנו שהאישה המבוגרת בשם סוזי והיא מוגלגית שעזרה לה להתחבא כבר כמה חודשים, ואז היא ישר שאלה "ומה עם הארי?" "הוא בסדר... נורא היה לו קשה כשאת 'מתת' " אמרתי לה, "ואתם שניכם? מה איתכם?" היא שאלה, "מה איתנו? אנחנו פה איתך" רון אמר, "התכוונתי *אתם* שניכם--" היא אמרה, הסתכלנו עליה במבט מוזר, האמת שידעתי למה היא התכוונה אבל לכמה רגעים שכחתי שהיא לא הייתה במהלך הפרידה שלנו, בעצם בשתיהן.
"אנחנו נפרדנו--" אמרתי "כבר פעמיים..." השלמתי את המשפט שלי, היא הייתה בשוק ועצרה ללכת לרגע, "מה?! למה?!" היא שאלה בשוק, שנינו הסתכלנו עליה במבוכה, "סליחה אני-- זה לא מנומס סליחה" היא אמרה ושלושתינו צחקנו, פתאום היה שקט כזה, ואז שמעתי רשרוש של עצים, זה היה מפחיד, כאילו משהו מתקרב.. ואז בום, פתאום שמעתי צעקה "שתק!" צעקו, ואז בפתאומיות התעלפתי, או יותר נכון השתתקתי.
YOU ARE READING
My redhead <3
Romanceהיי! ברוכים הבאים לעמוד שלי/פאנפיק שלי D: בפאנפיק יהיה מסופר על דמות שאני המצאתי ביקום של הארי פוטר, זה יהיה כתוב בגוף ראשון(כמו יומן). לדמות קוראים ג'ו פוטר(בלק) והיא התאומה של הארי, אז בואו נספר לכם עליה קצת: היא כרגע מתחילה את שנתה החמישית בהו...