רייבנקלו vs סליתרין (פרק 36)

27 3 0
                                    


20 לאוקטובר

אז היום זהו המשחק הראשון של הקווידיץ' לשנה! המשחק הוא רייבנקלו נגד סליתרין, אני בעד רייבנקלו כמובן, למרות שהם ממש חזקים וזה אומר שאנחנו כנראה נצטרך להתחרות נגדם.
התלבשתי בסוודר כחול בגוונים, וג'ינס שחור. (ככה האאוטפיט נראה-)

אני ממש רוצה כבר ללכת למשחק, הוא יתחיל אחרי הארוחה

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

אני ממש רוצה כבר ללכת למשחק, הוא יתחיל אחרי הארוחה.
אז אני כרגע יושבת בשולחן גריפינדור ואוכלת, אחרי חצי שעה בערך, לקראת אחד עשרה וחצי, הקבוצות של סליתרין ורייבנקלו יצאו מהאולם, כנראה לתאי ההלבשה כדי ללבוש את מדי הקווידיץ'.
לאט לאט כולם היו צריכים לצאת לכיוון המגרש של הקווידיץ', "תמשיכו, אני אבוא עוד רגע!" אמרתי לרון והארי.
רצתי מהר בין המוני התלמידים שהיו לכיוון המגרש עד שהגעתי להכי קדימה של השיירה, שם היו הקבוצות, חיפשתי בין שחקני רייבנקלו את צ'ו, היא חברה טובה שלי ורציתי להגיד לה בהצלחה.
כשמצאתי אותה ישר צעקתי "צ'ו! צ'ו!" כדי שהיא תעצור לרגע, "היי- אני--" אמרתי לה, מתנשפת מהריצה המהירה, "חחחח למה לא אמרת לי לפני הייתי עוצרת" היא אמרה בקולה הנחמד והקטן. "רק רציתי להגיד לך בהצלחה, תכסחו להם את הצורה!!" אמרתי בהתלהבות, "תודה רבה!" היא אמרה וחיבקה אותי, ואז כשהיא המשיכה עם הקבוצה שלה חיכיתי כדי שחבריי ידביקו את הקצב.

כשהם הדביקו את הקצב אני ורון התחבקנו מהצד וכולנו המשכנו ללכת אל כיוון המגרש.
רובינו היינו לבושים בכחול, ככה זה בקווידיץ', בדרך כלל מתלבשים בצבעי הקבוצה שאתה אוהד! עלינו אל היציע שם גריפינדור, כולם בהתרגשות. ישבנו אני, רון, הרמיוני, פרד, ג'ורג, ג'יני והארי בשורה הראשונה שהכי קרובה למטה, וחיכינו שהם יצאו.

לאחר כמה דקות לי ג'ורדן קרא לקבוצת סליתרין לצאת מהתאים שלהם, הם יצאו עם דראקו באמצע בינהם, מהצד של סליתרין ומעוד כמה אנשים היו קריאות הרעה, "ווהוווווו!!" פנסי פרקינסון צעקה בהתלהבות וחנפנות, וכשרייבנקלו יצאו אנחנו התלהבנו "קדימה צ'ו!!" צעקתי מהיציע, לא שהיא שמעה אותי, או מישהו אחר.

שני הקפטנים מהקבוצות המתחרות לחצו את הידיים ואז מדאם הוץ' שרקה במשרוקית שלה!
והתחיל המשחק; לי ג'ורדן התחיל לקריין, "הרודפת מרייבנקלו מנסה להבקיע אל שערם של סליתרין אך המרביצן מפיל אותה כמה מטרים למטה עם המטאטא! דראקו מאלפוי וצ'ו צ'אנג, שני המחפשים מנסים בכל כוחם למצוא את הסניץ', שאם מוצאים אותו זהו ניצחון אוטומטי. " הוא אמר, כולם התרכזו במשחק וחיכו שמשהו יקרה "הרודף מסליתרין מצליח להבקיע שער אחד!" לי צעק, היציע של סליתרין צרחו צרחות התלהבות ואצלנו צעקנו "בוזזז" "בהמשך למה שאמרתי, נראה שצ'ו מצאה את הסניץ'! הנה היא צוללת לעברו אל תחתית המגרש בניסיון לתפוס אותו... אבל מאלפוי הצליח לתפוס אותו לפניה!!!! ניצחון לסליתריןן!!" לי צעק מלמעלה, כל היציע של סליתרין צרחו צרחות שכבר הפחידו אותי מרוב ההתלהבות שלהם, אצלנו כולם התבאסו וזה אומר שנאלץ להתמודד מול סליתרין במשחק הבא שלנו.

בסוף המשחק ירדתי אל היציע וראיתי שלצ'ו ירדה דמעה, "היי למה דמעה? זה רק משחק!" אמרתי לכיוונה בעודי הולכת אליה, "אבל אנחנו התכוננו כל-כך הרבה את אפילו לא יודעת כמה השקענו לכבוד זה." היא אמרה בקול נמוך. "אני יודעת מה ההרגשה.. נורא נכון? אבל יהיה בסדר, יש לכם עוד סיכוי!! נגד האפלפאף!" אמרתי לה, מנסה לעודד אותה.

נכנסתי לחדר המועדון וכולם שם היו מבואסים, השעה הייתה כרגע 20:42, הרמיוני ישבה עם הספרים שלה ופרסה אותם על שלושה שולחנות, עושה תרשימים ושיעורים.. רון ישב על הספה ודיבר עם הארי, התיישבתי ביניהם ונתתי לרון נשיקה קטנה, "אתם יכולים לא לעשות את זה פה?" הארי אמר בטון כועס.
"לא אנחנו לא" אמרתי והתקרבתי לרון. "מה איתך חמודי? אתה לא רוצה בת זוג להאלווין, כריסמס וסילבסטר?" ג'ורג' אמר ובא מאחורינו, "או בן זוג, זה גם יהיה מגניב" פרד התלוצץ וקרץ להארי, הארי גילגל את עיניו בעצבנות, "אני בטוחה שהוא ימצא בקלות בת זוג, כולן מאוהבות בו" ג'יני אמרה מצידו השני של החדר, "תגידי לי איך את שומעת כזה טוב איך?" רון שאל אותה בצחקוק, "חחח אני נולדתי עם יכולות מפותחות משאר האחים הקופים שלי" היא אמרה, צחקתי, "מעליב ג'יני אנחנו פה מולך" פרד אמר, "לא נראה לי אכפת לה" הארי אמר בקור והלך משם.
"מה יש לו זה?" ג'ורג' שאל, "מעניין מה" פרד אמר ופתח את עיניו הגדולות, "לחחחח באמת מעניין" אמרתי, אני, רון, פרד וג'ורג' וג'יני נשארנו לדבר שם עוד איזה חצי שעה ואז התפזרנו, כל אחד לעניינו.

My redhead <3Where stories live. Discover now