היי, אז כמו שאתם רואים הכנסתי קצת רומנטיקה בסיפור, זה עוזר לי ונותן לי רעיונות לכתיבה, וגם אני מתחברת לסגנון כתיבה הזה. כרגע בסיפור הארי וג'יני זוג, כבר חודשיים(אני צריכה את זה לטובת העלילה) תהנו!
עכשיו היה כבר דיי מאוחר בלילה, הייתי עם רון בחדר שלו, התנשקנו על המיטה, הוא העביר את ידו בשיערי ואני שמתי את ידיי על לחייו, ההרגשה הייתה מדהימה, הבטן שלי התחממה והיו לי אלפי פרפרים בבטן כמו בכל פעם שאנחנו נוגעים זה בזו, בעיקרון היינו אמורים לראות סרט.. אבל קצת נסחפנו, התנשקנו והתנשקנו, אני אוהבת לנשק אותו, זה נותן לי הרגשה טובה, ופתאום, הדלת נפתחה בבהלה וברעש רציני, ישר התנתקנו מהנשיקה אך ידיו היו עליי ושלי עליו, בפתח הדלת עמד ג'ורג', עם פרצוף המום, ניסיתי להבין אם זה בגללי ובגלל רון או בכלל בגלל משהו אחר, "אתם שניכם לא יכולים להיות ביחד בלי להתחיל להתמזמז?" הוא אמר וצחקק, האמת שלא התביישתי ממנו, לא הייתה לי בעיה לגעת ברון לידו וליד פרד, אף פעם לא הייתי מובכת או משהו, "הכול בסדר? מה קרה? אתה נראה ממש מבוהל" אמרתי לכיוונו של ג'ורג', "אני ראיתי משהו,, משהו נוראי, הוא אמר, משהו שלא הייתי אמור לראות" ג'ורג' אמר לנו, "מה ראית ג'ורג'?" רון אמר באדישות, "בואו איתי ותראו בעצמכם" אני ורון שיחררנו את האחיזה וקמנו, ג'ורג' לקח אותנו לחדר של רייבנקלו, ולא הבנו מה הוא רוצה, הוא דפק על הדלת של המועדון שלהם ולונה פתחה לנו, "היי? מה אתם עושים פה שניכם?" לונה אמרה, ואז ראתה אותי, "הו! ג'ו! שלום, תיכנסו" היא אמרה בחיוך, כשנכנסנו לא היה כמעט אף אחד בתוך המועדון, רק לונה, ועוד ילד מרייבנקלו שלמד איתה, ג'ורג' עלה לכיוון של מעוני הבנות, שמענו קולות של.. אתם יודעים מה.. קולות, חזקים! אני ורון הסתכלנו אחד על השני בפרצוף נגעל ומזועזע, ג'ורג' אמר "כן.. זה בדיוק הפרצוף שהיה לי כששמעתי את זה, חכו שתראו מה יש שם" "ג'ורג.. אני לא חושבת שעדיף שנראה את זה.. זה לא ענייננו" אמרתי, "כן אממ.. עדיף שלא" רון אמר, "חכו שתראו, תסמכו עליי שאתם צריכים לראות את זה" הוא אמר בשעה שסיימנו לעלות את המדרגות, הדלת של החדר שם הייתה מוגפת, וג'ורג' אמר, "מוכנים?" "לא!!" עניתי, והוא המשיך, "שלוש.. שתיים, אחת!" הוא פתח את הדלת ואני פשוט הזדעזתי ממה שם, החזקתי לרון את היד, חזק, עוד לא הייתי מוכנה לראות את זה.
!!טריגר!! דברים מינים!!
אז כן.. באמת לא הייתי מוכנה, החולצה של צ'ו הייתה זרוקה על הרצפה, צ'ו הייתה בחדר עם מישהו, הם התרוממו מהמיטה והוא הצמיד אותה לקיר, החולצה שלו הייתה זרוקה על השולחן שליד, הם התנשקו נשיקות א ג ר ס י ב י ו ת ! והיא הייתה צמודה לקיר במבט מאוהב, מנשקת אותו.
!!סוף טריגר!!
עמדתי שם, מזועזעת, ומי שעמד שם, היה פאקינג אח שלי, הארי, שיש לו חברה, עלו לי דמעות בעיניים כשהבנתי את הסיטואציה, הרמתי את מבטי לכיוון של רון, והוא היה עם פרצוף עצבני, כך גם ג'ורג', רון חיבק אותי, הוא הבין כמה קשה לי העובדה שאח שלי הוא פאקינג בוגד, הם שניהם שהיו עסוקים ב*** לא שמו לב אלינו בכלל, ואז צ'ו המשיכה עם הקולות האלה, הדמעות שלי יצאו, ואז צ'ו קלטה אותנו, היא דחפה את הארי הצידה והסתובבה, היא הייתה רק עם חזייה! הארי שם לב ולא הבין למה אנחנו בשוק, "הארי-רי מה אתה עושה-ה" אמרתי לו, כולי רועדת ומזועזעת, "מה אתם עושים?" הארי ענה בזמן שהוא שם חולצה וסוגר את המכנס, מתהג כאילו שום דבר לא קרה הרגע, ואז שמעתי משהו, את הקול של ג'יני, פשוט מצויין! היא באה גם ללמוד עם לונה.. "טוב תקשיבו אתם לא מספרים לאף אחד את מה שראיתם הרגע ברור?!" הארי אמר, כאילו הוא הבוס שלנו, "הארי תקשיב לי טוב, לא רק שג'יני תדע את זה אלא ככה גם כל הבית ספר!" רון ענה לו, אני פשוט קרסתי, אח שלי הפך לבוגד, ובגיל כזה?! עם האקסית שלך?! פשוט התיישבתי על הרצפה, עוד בשוק ממה שראיתי, אנחנו רק בני 16 וחצי! רון הרים אותי ולקח אותי למטה, "אתה חתיכת בנאדם דוחה הארי." ג'ורג' אמר ואז סיים את השיחה וירד גם הוא למטה.
כשירדנו ג'יני באה וחיבקה אותי בשמחה, לא מודעת בכלל למה שקרה, "משהו קרה?" היא שאלה אותי, לא הגבתי ואז היא הסתכלה לכיוונו של רון, "אני אספר לך הכל.." רון אמר, הוא התיישב עם שתינו על המדרגות וסיפר לג'יני, ג'יני התחילה לבכות, היא כלכך נפגעה! הרי הוא כל כך אוהב אותה.. או שכך לפחות חשבנו.
YOU ARE READING
My redhead <3
Romanceהיי! ברוכים הבאים לעמוד שלי/פאנפיק שלי D: בפאנפיק יהיה מסופר על דמות שאני המצאתי ביקום של הארי פוטר, זה יהיה כתוב בגוף ראשון(כמו יומן). לדמות קוראים ג'ו פוטר(בלק) והיא התאומה של הארי, אז בואו נספר לכם עליה קצת: היא כרגע מתחילה את שנתה החמישית בהו...