סמטת דיאגון. (פרק 26)

31 3 1
                                    

אז אני, הארי והרמיוני הרגע הגענו אל סמטת דיאגון ביחד עם סיריוס, רמוס קצת מקורר ולכן הוא נשאר בבית לנוח, עכשיו אנחנו נקנה דברים לשנה החדשה, האמת שאני מאוד מתרגשת כי זה בין הדברים האהובים עליי, ללכת להתחדש בקצת ספרים ודברים לקראת השנה, אז סיריוס הפעם ממש רצה לפנק אותנו והאמת שהייתי דיי מאושרת.   אני לבושה בסוודר כחול כהה, כמו האוקיינוס, וחצאית עם משבצות, שרשרת פנינים ונעליים שחורות וקטנות. (נראה ככה-)

עמדנו בפתח של סמטת דיאגון, משתוקקים להתחיל בקניות, "ילדים, אתם מוזמנים כל אחד לקנות חיית מחמד חדשה" סיריוס אמר, אני הייתי כל כך מאושרת, חייכתי חיוך ענק! בעלי חיים זה דבר מדהים ובין האהובים עליי, והאמת שעד היום היה לשלושתינו את הדוויג, אבל עכשיו? ז...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

עמדנו בפתח של סמטת דיאגון, משתוקקים להתחיל בקניות, "ילדים, אתם מוזמנים כל אחד לקנות חיית מחמד חדשה" סיריוס אמר, אני הייתי כל כך מאושרת, חייכתי חיוך ענק! בעלי חיים זה דבר מדהים ובין האהובים עליי, והאמת שעד היום היה לשלושתינו את הדוויג, אבל עכשיו? זה יהיה מדהים!!! סיריוס אחד שאוהב להתפנק ולפנק, במיוחד שמדובר בדברים שקשורים לכסף, שאת זה לא חסר לא לנו ולא למשפחה שלו.
הארי ישר רץ לחנות המטאטים והסתכל שם, היה לו מטאטא, את הנימבוס 2000 לי היה מטאטא פשוט וישן, אבל תמיד נחמד להסתכל על דברים שאוהבים.
אני והרמיוני יצאנו לכיוון חנות הספרים, כמובן שעם הרמיוני זה הכי חשוב;)
אבל אז סיריוס עצר אותי, "אה וג'ו, השרביט שלך מאוד ישן נכון?" הוא שאל, רק עכשיו נזכרתי בזה, הרי אני והארי גדלנו בבתים שונים לפני הוגוורטס, ולכן כאשר האגריד לקח אותו לקנות שרביט, אני בכלל הייתי בבית שלי(של משפחת בלאק) ומאז השנה הראשונה השתמשתי בשרביט הישן של סיריוס.
הנהנתי, "לכי תקני לך שרביט חדש!" הוא אמר בחיוך, נתן לי ערימת שטרות והלך לכיוונו של הארי, הייתי ממש שמחה, אני אחזור מחודשת לשנה הזו! אז הרמיוני אמרה "אני מניחה שתעדיפי קודם ללכת אל החנות של אוליבנדר?" היא אמרה, הנהנתי בחיוך והלכנו לשם, כאשר נכנסנו אוליבנדר חייך והתחיל לדבר איתנו על השרביט, חיפשנו לי את השרביט המתאים ואז מצאנו אותו!
עץ לוז עם שיער חד קרן, 9 ¾ גמישות בלתי מתפשרת. הוא נראה בדיוק ככה-

הוא היה ממש מהמם ונוח

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

הוא היה ממש מהמם ונוח.
אז הלכנו עכשיו לכיוון חנות הספרים, נכנסנו לשם ופגשנו את לונה, "הו היי לונה!!" אמרתי בחיוך ענקי, סיריוס ידע כמה שאני אוהבת קניות, וזה עושה לי טוב ולכן הוא נתן לי ככה לבזבז:)
"היי בנות!" היא ענתה, היא בדיוק סיימה את הקניות שלי "טוב אני חייבת ללכת;)" היא אמרה ונופפה לשלום, וכך גם אנחנו.

סיימנו את החלק של הלימודים, ונשאר הדבר האחרון שבכנות, אליו הכי חיכיתי;) חיות המחמד!
אז בעצם בהוגוורטס בכל שנה לרוב הילדים יש חיית מחמד, או ינשוף(כמו הדוויג) או קרפדה, או אפילו חתולים, חתולים תמיד היו הסוג האהוב עליי, ותמיד רציתי אחד, והיום אחרי שסיריוס סוף סוף הרשה לי, אני עומדת להביא חתול!!

נכנסנו לחנות החיות,
"צהריים טובים לכם!" המוכר אמר, "צהריים טובים
גם לך!" הארי אמר וגיחך, השעה עדיין הייתה בסביבות 12:08 אבל כל אחד מחשיב את השעה הזו בצורה שונה.
כל החנות הייתה מלאה בסוגים מהממים של חיות,
היו קרפדות, תוכים, הרבה ינשופים, וכמובן חתולים!
ישר הסתכלתי שם על החתולים, היו בחנות גם פינות עם ציוד לחיות, כמו מקום שינה, כלי אוכל, ואפילו ראיתי שמיכות חמודות!
הכול היה כזה חמוס וקטן, הלכתי להסתכל על החתולים, היו שם כל מיני, חלק גדולים ושמנמנים, חלק קטנים וחלק בכלל מיניאטורים, אני רציתי גור, אחד שאני אתחבר אליו!
אז במשך כמה דקות כולנו הסתובבנו והסתכלנו, חיפשתי את החתול המתאים, ואז, פתאום ראיתי אחד קטן שישב דיי בפינה, זו הייתה היא!
קראו לה 'לילה' היא הייתה קטנה וחומה, (נראתה כך-)

כל החנות הייתה מלאה בסוגים מהממים של חיות,היו קרפדות, תוכים, הרבה ינשופים, וכמובן חתולים!ישר הסתכלתי שם על החתולים, היו בחנות גם פינות עם ציוד לחיות, כמו מקום שינה, כלי אוכל, ואפילו ראיתי שמיכות חמודות!הכול היה כזה חמוס וקטן, הלכתי להסתכל על החתול...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"אותה אני רוצה!" אמרתי באושר, אחרי בערך רבע שעה יצאנו מהחנות, עם מקום קטן ללילה, ושקיות מלאות בציוד חיות, משחקים וכלי אוכל.
נשארו לי 52 אוניות ו33 חרמשים.
אני היחידה שקנתה חיית מחמד, הארי והרמיוני רצו לבזבז את הכסף על דברים אחרים.
"טוב, עכשיו השעה 12:34, אני אתן לכם קצת זמן להסתובב, עד אחד בדיוק, כולנו ניפגש בקלחת הרותחת בסדר?" סיריוס שאל בחיוך, כולנו הנהנו וכל אחד הלך לכיוונו, הרמיוני הלכה לחנות הספרים, הארי לחנות הקווידיץ', ואני לא ממש ידעתי לאן ללכת, לילה הייתה על הידיים שלי, ואת השקיות סיריוס לקח איתו, אז החלטתי ללכת לחנות הוינטג', נכנסתי לשם בשקט ובעדינות, המוכרת שם הייתה מבוגרת ונחמדה, זו הייתה בין החנויות האהובות עליי בסמטה.
היו שם תקליטים, ספרים, בגדים ועוד פרטי וינטג' נחמדים.
"שלום לך" היא אמרה, "שלום גם לך גברתי" אמרתי לה בחיוך חמים, אני אוהבת אנשים מבוגרים, הם תמיד כאלה נחמדים!
קניתי לי שני תקליטים, של הלהקות האהובות עליי, אחד מהם של גאנז אנד רוזס, והשני של נירוונה.
בנוסף מצאתי שם ספר ישן על בוטניקה וצמחייה, הוא היה מאוד מעניין ואני אוהבת ספרים.

בסביבות אחד ארבעתנו נפגשנו בקלחת הרותחת, כל אחד היה עם שקיות, הרמיוני קנתה הרבה ספרים ועוד עט נוצה ודיו, והארי קנה ציוד לנקות את המטאטא שלו, וספר על תולדות הקווידיץ'.

חזרנו הביתה, היום הזה היה מקסים, באמת שקניתי כל כל הרבה דברים מגניבים ואת לילה החמודה, אני עכשיו מאושרת, ואומנם הקניות קצת עזרו לי לשכוח מרון אבל כמובן שאני עדיין חושבת עליו ועל מה שקרה.

My redhead <3Where stories live. Discover now