Marry Christmas!! (פרק 40)

22 3 1
                                    

20 לדצמבר

היום הגיע יום בין הימים האהובים עליי בשנה, היום שאני תמיד מכינה את המתנות לכריסמס, היום זהו יום שבת ולי יש מנהג להשקיע כל-כך בכריסמס ובמתנות לחבריי, ויש לי הרבה, בכל שנה אני מקבלת מלאאא מתנות לעץ שיש במגורי הבנות שלי, העץ שלי עמוס ממש.

אז היום יום שבת, ביקשתי אישור מפרופסור מקגונגל(המנהלת הנוכחית) לצאת היום חד פעמי אל סמטת דיאגון ואל הוגסמיד, כדי שאוכל להוציא כסף ולקנות את המצרכים והדברים למתנות שאני מכינה, השנה, אני עומדת להשקיע הרבה יותר מהשנים הקודמות, עכשיו כשאני הבת זוג של רון, ויש לי הרבה מאוד חברים, אני מתכוונת לקנות מלאא מתנות ומיוחדות, אני כבר יודעת בדיוק מה לקנות ולמי, אז אני עכשיו נכנסתי אל גרינגוטס כדי להוציא כסף, יש לי גם אישור מסיריוס ורמוס לזכום גבוה מאוד של כסף, במיוחד השנה.

אז אני בתוך הבנק, זה נורא מוזר להיות םה לבד עם כל הגובלינים האלה, לא אשקר, הז אפילו דיי מפחיד. "שלום" אמרתי, משתדלת להיות נחמדה, הגובלין שבכניסה נופף לי לשלום בקרירות, "מה את צריכה?" הוא אמר בקול צורב וגבוהה, "אני צריכה להיכנס לכספת כדי להוציא כסף, יש לי אישור מאפוטרפוס." אמרתי לו, הוא הוביל אותי אל הכספת של הפוטרים, משפחתי, שאיחדו את הכסף עם הכסף של משפחת בלק ולכן גם רמוס וסיריוס מרשים לנו לבזבז כל-כך הרבה כסף, לקחתי סכום כסף גדול ויצאתי מן הבנק, נכנסתי לכל החנויות, חנות הקווידיץ', חנות הספרים, ועוד חנויות שהייתי צריכה, לאחר מכן הלכתי להוגסמיד ושם נכנסתי אל חנות הטריקים, ואל הדובשנרייה.

כשהגעתי בחזרה להוגוורטס רצתי אל מגורי הבנות בזהירות כך שאף אחד לא יראה מה קניתי, למזלי החדר היה ריק, נכנסתי עם כל השקיות והמתנות שקניתי, קופסאות, ממתקים ועוד דברים, כמו שרוב האנשים הקרובים אליי יודעים, כריסמס זה חד משמעית החג האהוב עליי, הכול נורא חמים ונחמד, מלא שלג, שיא החורף, נשף חג המולד, קישוטים יפים, אוכל טעים, ומלא מתנות!

התיישבתי על המיטה, ופרסתי הכול, פתחתי את העטיפות ועטפתי בעטיפות מיוחדות שקניתי עם עיצוב של הכריסמס, ועכשיו אפרט מה קניתי:

לרון- את הנימבוס 2001, מטאטא חדש ובין הטובים בעולם, ברמה בינלאומית וגבוהה. כי שלו כבר מיושן מאוד, ובנוסף בתוך האריזה סרגתי לו סוודר בצבע אדום כהה עם סימן של גריפינדור, וקופסת ממתקים נחמדים.

הארי- ערכה לניקוי המטאטא שלו, וממתקים מגניבים שקניתי.

הרמיוני- אריזה עם כמה ספרים מיוחדים ומומלצים, ובנוסף גם עט נוצה ודיו חדשים.

פרד- ערכה עם מלא דברים מגניבים של מתיחות שהוא ממש יאהב מחנות שהוא עוד לא היה בה, וגם תקליט של נירוונה(אנחנו אוהבים מאוד לשמוע אותם ביחד!)

ג'ורג'- ערכה מלאת ממתקים כי הוא חולה על ממתקים, ובנוסף הכנתי לו קופסה כזאת עם כל מיני שיקויים שיעזרו לו במתיחות כמו שיקוי היעלמות וכאלה.

My redhead <3Where stories live. Discover now