עלו לי דמעות, כאב לי, נשבר לי הלב, פעם שנייה.
"אתה יכול להסביר לי רק למה?" אמרתי, או יותר נכון שאלתי.. "אני אסביר לך, אני מרגיש שאני לא אוהב אותך, זה הכול." הוא ענה, "אתה אוהב מישהי אחרת בעצם...?" שאלתי, שבורה מבפנים.. ואומנם כאב לי כל כך והייתי עם דמעות אבל עדיין, רציתי להראות לו שאני חזקה. "אני אוהב את לבנדר" הוא ענה, הכול היה לי מבולבל, "רון.. אתה שקרן! כשאמרת לי 'אני אוהב אותך' שיקרת, ואני שונאת אותך על זה." אמרתי בדמעות, "אז כן רון, אתה יכול ללכת למצוא לך מישהי אחרת.. יש עוד המון בנות שמעוניינות בך, אבל אתה בחיים לא תשכח אותי, ואתה יודע את זה." אמרתי בכעס, "תפסיקי, לא רציתי לפגוע בך." הוא אמר, "טוב זה לא פייר!!" אמרתי לו ויצאתי בדמעות, אני אוהבת אותו כל כך והוא פשוט שבר לי את הלב ככה, כאילו אני כלום בשבילו, חשבתי שעברנו את הפרידה אבל זה כזה קשה להבין שהאדם היחיד שתמיד היה שם בשבילי, או ככה לפחות חשבתי.. לא אוהב אותי יותר, ומתי זה הספיק לקרות? הוא רק אתמול אמר לי כמה הוא אוהב אותי ונישק אותי, איך זה יכול להיות?!
בנוסף, היה לו ריח מוזר.. חשדתי קצת, ריח כזה של תות? אני לא יודעת, אולי זה סתם ככה.
בדרך נתקלתי בלבנדר, היה לה ריח מוכר.. הריח של רון, של תות?! זה לא הריח שלה בדרך כלל, תמיד יש לה ריח של.. לבנדר!
זה היה לי מוזר מאוד, והיא החזיקה משהו מאחורי הגב אבל.. מה בעצם יכולתי לעשות עם זה?
"היי ג'ו! מה קרה?" היא שאלה בהתעניינות, "רון נפרד ממני" עניתי לה, מנסה לעצור את הדמעות.
"וואו! מה? מתי ולמה?" היא שאלה, אבל זה היה נראה כאילו היא לא הייתה ממש מופתעת, מה היא מסתירה? המשכתי, לא רציתי להסביר שום דבר לאף אחד, כשבאתי להיכנס לחדר, פרד עצר אותי, "היי היי? מה קורה מה קרה?" הוא שאל, מחזיק אותי בעדינות מהצד, הוא חייך אליי חיוך מנחם.
הוא נכנס איתי לחדר שלי והתיישבנו על המיטה, "אוקיי מה קרה? תסבירי לי הכול" הוא אמר בחיוך, הוא בן אדם נורא תומך גם אם הוא לא נראה ככה.
"רון נפרד ממני" עניתי לו, התחלתי לבכות, זה היה לי כל כך קשה לעבור את זה שוב, "היי היי היי! הוא לא שווה את זה את מבינה? יהיה בסדר" הוא אמר, חיבק אותי חיבוק חם ונחמד, "אבל הבעיה היא שהוא כן שווה את זה.. הוא לא סתם עוד ילד, הוא הרבה מעבר" אמרתי, "יהיה בסדר, אני מבטיח" פרד אמר, התקרבנו קצת, האמת שהקשר שלי ושל פרד תמיד היה יותר חזק משלי ושל ג'ורג', הפנים שלי התקרבו לשלו, היה בינינו תמיד מין מתח מיני.. כמעט התנשקנו...
YOU ARE READING
My redhead <3
Romanceהיי! ברוכים הבאים לעמוד שלי/פאנפיק שלי D: בפאנפיק יהיה מסופר על דמות שאני המצאתי ביקום של הארי פוטר, זה יהיה כתוב בגוף ראשון(כמו יומן). לדמות קוראים ג'ו פוטר(בלק) והיא התאומה של הארי, אז בואו נספר לכם עליה קצת: היא כרגע מתחילה את שנתה החמישית בהו...