אנחנו רק לומדים! (פרק 14)

35 3 0
                                    

היי! זה אחלה פרק, אז תהנו לכם 3>

אז היום בבוקר הודיעו לנו שאנחנו לומדים עצמאית, אז אני ורון לומדים ביחד, אנחנו יושבים על מיטתו, עכשיו בערך 10 בבוקר ואנחנו סיימנו את העבודה שנתנו לנו בהיסטוריית הקסם, הייתה לנו עוד עבודה לעשות אבל... אפשר לומר שקצת נסחפנו ואנחנו.. מתנשקים כרגע, היינו אמורים בעיקרון ללמוד וזה אבל זה מה שקורה כש"לומדים" עם הבן זוג שלכם.
הוא אחז לי בלחיים ואני שמתי את ידיי על הכתפיים שלו, התנשקנו כבר כמה זמן אבל.. מה לעשות שזה פשוט קורה, אני כן הסוושרט השחור שלו, בין האהובים עליי, הוא פיזר את שיערי מהגולגול המרושל והעביר בו את ידו, חשתי התרגשות כמו תמיד, הלב שלי דפק מהר, ולפי מה שהרגשתי גם הלב שלו פעם במהירות, העיניים שלו היו כאלה יפות, יכלתי להסתכל עליהן לנצח, האוויר מסביבנו היה בריח של בושם הדובדבן שלי, הרגע הזה היה מדהים, הוא קירב אותי קרוב וקרוב אליו, רציתי את ההרגשה הזו לנצח, לנשק את רון תמיד גרם לי להרגיש מאושרת, זו הייתה נשיקה חזקה, הוא העביר את ידיו מפני אל הצוואר שלי, השפתיים שלו היו על שלי, הנשיקה הסתיימה כאשר ראיתי את השעה, היינו ככה במשך רבע שעה בערך! הייתי בשוק וישר התנתקתי מהנשיקה בעדינות בעודי יושבת על רון ומחבקת אותו, נתתי לו נשיקה קטנה ויצאתי מהחדר להביא לנו נשנוש, כשירדתי ראיתי את הארי והרמיוני יושבים יחדיו ומדברים, "בוקר!" אמרתי להם, אף אחד מהם לא ענה אז המשכתי בדרכי למטה, כשירדתי למטבחים איפה שגמדוני הבית מכינים את האוכל, נזכרתי שאני צריכה להתגנב כי הרי בעיקרון *אסור* להיכנס, אבל דובי תמיד מגניב לי מה שאני צריכה, נכנסתי בזהירות, הכול שם היה עמוס גמדוני בית, מצרכים, ואוכל לארוחת הצהריים.
דובי ישר ראה אותי והתעתק אליי, זה היה הרבה יותר קל מפשוט לעבור בכל העומס הזה, "היי אדונימית" דובי אמר לי בקולו הקטן והצרוד, "היי דובי!" אמרתי והתכופפתי לתת לו חיבוק, "את צריכה עזרה?" הוא שאל בחמידות, ועניתי לו "כן, תוכל להביא לי קצת מסלט הפירות?" הוא הנהן ואמר לי "חכי פה, דקה ואני חוזר!" בחיוך, והתעתק למקום אחר, חיכיתי לו פה קצת יותר מדקה, יותר נכון עשרים דקות אבל לא נורא, ואז הוא חזר בהתעתקות, "היי ג'ו סליחה שהתעכבתי!" הוא אמר והתנצל, "הכול בסדר, תודה רבה דובי!" אמרתי לו וחיבקתי אותו, יצאתי משם עם צלחת קטנה של סלט פירות כדי שנוכל קצת ללמוד ולאכול, כנכנסתי למועדון פרד וג'ורג' עצרו אותי, "שלוםם" ג'ורג' אמר, "אז מה את ורון עושים?" פרד שאל אותי, "לומדים, מה עוד נעשה?" עניתי והסמקתי, "לא יודע.. בטוח שרק לומדים?" ג'ורג' אמר, ופרד השלים אותו ב "אז מה אתם באמת עושים?" הוא שאל בחיוך מתחכם, "אנחנו רק לומדים!!"  עניתי לו בצעקה, "טוב טובב" פרד אמר ושניהם הלכו מצחקקים, הם עצבנו אותי אבל הם תמיד ככה, נכנסתי לחדר שלי והפעם באמת למדנו, ולא התנשקנו/התמזמזנו או כל דבר אחר.

My redhead <3Where stories live. Discover now