הפיצוץ. (פרק 39)

24 3 0
                                    

30 בנובמבר

התעוררתי בבוקר בשעה 6:50 לרעשי צעקות נוראיים מחדר המועדון, הלכתי לצחצח שיניים, לקחתי איתי את לילה בין שתי ידי וישר ירדתי למטה לראות על מה המהומה, עוד הייתי עם הגולגול המרושל שלי ופיג'מה. כשירדתי למטה ראיתי שם את כולם צועקים ואת הארי ודין נגד כולם ולא הבנתי מה קורה שם כי בדרך כלל דין כלל לא מעורב במריבות שלנו, ראיתי את ג'יני עומדת עם דמעות ואת רון רותח מכעס, פרד היה גם כלכך עצבני שיכלתי לדמיין אותו רוצח מישהו. "מה קורה פה?" שאלתי את הרמיוני, שעמדה בצד וניסתה להרגיע אותם. "מסתבר שרון תפס את הארי מתנשק--" היא אמרה, "עם מי הפעם?" קטעתי אותה בכעס, הארי כל יומיים החליף בנות זוג, רק שהפעם.. "--עם דין!!!" הרמיוני אמרה בהפתעה, הייתי בשוק, מה?!?!?!?! ממתי הארי הומו? או ביסקסואל? או פאנסקסואל? או כל דבר אחר? כמובן שאני האדם הראשון שאקבל אותו, הרי אני בעצמי עוד לא בטוחה מה המשיכה המינית שלי.. הרי בכל ששת השנים האלה שהייתי מאוהבת ברון, כן היו לי עוד כמה קראשים קטנים, על בנות. רון צעק שם על הארי, לא בגלל שזה בן, אלא בגלל שהוא עשה זאת לג'יני, כבר פעם שנייה! על דין אף אחד לא כעס כי הוא הרי לא ידע על המצב של הארי וג'יני.. 

"היי רון תרגע רגע!" אמרתי, לילה הייתה מצד ימין שלי וביד שמאל החזקתי את רון מידו, לילה קיפצה מידי אל הספה. "הארי יש לך הסבר לכל זה?! " שאלתי בכעס, "זו הפעם השנייה!! אתה מבין? שנייה!!" רון צעק עליו, "חכה רגע.." אמרתי לו, "אני- אני פשוט חשבתי שאתם לא תקבלו אותי כי אני ביסקסואל!" הארי אמר, "זו לא סיבה מוצדקת הארי. אתה יודע שכולנו פה הכי תומכים שיש, וחלקנו פה אפילו כמוך!" אמרתי לכיוונו, כולם הסתכלו עליי, מופתעים.. שכחתי שאף אחד ואני מתכוונת *אף אחד* לא ידע על המשיכה שלי, הרי אצל אנשים בימינו המובן מאליו זה שאתה סטרייט.

"ג'ו את...?" הרמיוני שאלה, "לא לא אני רק אמרתי שאולי יש פה מישהו שכן--" אמרתי.. היא יודעת. חשבתי לעצמי, זה כל מה שחשבתי עליו. "אל תאשימו אותי, אני בכלל לא הייתי עם ג'יני, נפרדנו מזמן!" הוא אמר, "כמה זמן זה נמשך הארי?" פרד שאל והתקרב אלינו, "רק כמה ימים..." דין אמר, "והארי.. הבעיה היא לא בגלל ג'יני, דין, או צ'ו ספציפית.. אלא בגלל שאתה כל יומיים מחליף בני זוג, מישהו אחר להתמזמז איתו!" אמרתי. הארי עשה פני מופתע, למרות שהוא לא באמת היה מופתע.
"טוב אז יש לי משהו חשוב לבשר לכולכם... אתם קצת התבלבלתם.." הארי אמר, "חחחח לא הארי, אתה זה שהתבלבל!!!" רון צעק בכעס, "אבל לא סיימתי.. אני ממש לא מבין, אז את שתי החברות הלסביות המסריחות שלך צ'ו והיילי את מקבלת ואותי לא?!" הארי אמר ואז הרגשתי את הלב שלי מתפוצץ, זה קו אדום, הן חברות טובות שלי אז זה ממש לא מקובל עליי. ניגשתי להארי ודפקתי לו כאפה לפנים, הוא היה מופתע ממני אבל ידע שכשהוא חוצה את הקו האדום שלי.. אני מתעצבנת, ובצדק! "שלא תעז יותר לדבר על חברות שלי, ואיך בדיוק אתה רוצה להיות מהלהטב אם אתה הומופוב לעזאזל?!" שאלתי בזעם, "אני לא הומופוב אני רק--" הוא אמר אבל קטעתי אותו "--אתה רק מה? רק מה? מתנשק עם בן ואז דקה אחרי זה מעליב מישהי שיצאת איתה ונהיה הומופוב כלפיה?!" צעקתי עליו.
"אני לא הומופוב כלפיה! את סתם ממציאה, ותפסיקי להתערב בעניינים שלא שלך ג'ו!" הוא צעק לכיווני, ראיתי שרון רק חיכה שהוא יגיד עליי משהו רע כדי לצאת עליו, "הארי, זה באמת לא פייר מצידך... אתה מתנהג מגעיל, ואתה יודע מה? אני לא יודעת מה קרה לך אבל השתנת, כל-כך השתנת." אמרתי לו, זה באמת כאב לי ממש, הוא נהיה בן אדם נוראי. "את היחידה פה שנוראית! את בן אדם נוראי ומגעיל!" הוא אמר, "את אדם דוחה ומזעזע! ויודעת מה? לכי תזדייני עם חבר שלך!" הוא צרח עליי, עלו לי דמעות.. לראות אותו ככה, רותח מכעס ברמה שבחיים לא חשבתי שאפשר להגיע אליה, באמת שכבר בכיתי ברמות ואיך הוא מעז להגיד דבר כזה?!
ראיתי את רון מרים את הגבות בהפתעה, הוא התרומם בכעס לכיוון של הארי שכבר עמד וחיכה רק לעצבן את רון, רון קם לכיוונו ונתן לו אגרוף ואז שוב... מכות. נכנסתי ועמדתי בין שניהם אבל הארי העיף אותי על הארון, קיבלתי מכה ממש ממש חזקה וחטפתי מכה ממש חזקה בפציעה שיש לי, היא כבר מספיק כאבה ועכשיו זה עוד יותר כואב. רון ישר העיף את הארי ממש בחוזקה "תגיד לי אתה נורמלי?! זו אחותך!!!!" רון שאג עליו, ואז הארי דחף אותו ממש חזק אחורה, רון בא אליי "את בסדר??" הוא שאל, "כן.. עזוב אותו הוא לא--" באתי לסיים את המשפט אבל אז הארי העיף ממני את רון והמשיך במכות, בכיתי כל כך, היה לי נוראי לראות את זה. "דייייייייייי!!!!!!"  צרחתי את כל הגרון שלי, כולם הסתכלו עליי בשוק אבל האמת שלא היה לי אכפת בכלל.

אחרי כמה שניות של שתיקה מביכה והארי ורון הפסיקו עם המכות, פתאום רמוס נכנס בסערה, "מה קורה פה?! אתם נורמלים?! הבהלתם אותי!!" הוא צעק והסתכל על כל החדר, רון והארי ישר התרחקו אחד מהשני. "ג'ו את יכולה להסביר לי מה קורה פה?!" הוא אמר, כנראה שהוא הבין שזו הייתה צעקה שלי. הסברתי לו את כל מה שקרה היום, רמוס היה מזועזע מההתנגות של הארי.
"הארי זה נכון?" רמוס שאל, "לא! אני ורון לא רבנו מכות בכלל ומי נגע בך או קילל אותך?!" הארי הכחיש, "אממ הארי אתה באמת מכחיש?" ג'ורג' שאל, "אני מאמין. ג'ו אל דאגה זה יטופל!" רמוס אמר, לקח את הארי ויצא מהחדר.


סיימתי ללמוד, השעה הייתה אחד וארבעים, כבר אכלנו, הייתי בחדרי עם הרמיוני, "את רוצה אולי שנלך לספרייה החדשה שפתחו בהוגסמיד? ואז נשתה תה בבית התה של מדאם פודיפוט, זה ישפר את מצב הרוח שלך בהרבה!" היא אמרה, חייכתי והסכמתי, הרמיוני הכירה אותי טוב מידי כדי לדעת שספרים תמיד עוזרים לי, לאחר חצי שעה יצאנו להוגסמיד. (ככה התלבשתי-)

 נכנסנו אל הספרייה החדשה, היא הייתה פשוטה אך גדולה, הכול היה עשוי מעץ והיו שם טונות של ספרים מחולקים לפי קטגוריות

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

 נכנסנו אל הספרייה החדשה, היא הייתה פשוטה אך גדולה, הכול היה עשוי מעץ והיו שם טונות של ספרים מחולקים לפי קטגוריות. "שלום לכן מתוקות, אני הרמוני, הרמוני פומילה, קראו לי מדאם פומילה!" אמרה אישה מבוגרת שעמדה לצד דלפק עץ שכנראה משם השאילו ספרים, בחוץ היה גשום ופה היה חמים ונעים. "היי! אנחנו תלמידות מהוגוורטס!" אמרה הרמיוני, "אני יודעת מתוקות.. אני משתפת פעולה עם הגברת בספרייה בהוגוורטס, רק שאצלי פה יש ספרים יותר מיוחדים וקצת קשים למציאה בימינו, יש פה מקומות ישיבה אם תרצו! לקרוא!" היא אמרה והצביעה לשטיח והקורסאות בצד החדר הגדול. "מה תרצו להשאיל או לקרוא? אתן גם יכולות לקחת לבית הספר ולהחזיר דרך הספרייה של בית הספר!!" היא אמרה, "תודה, אנחנו נחפש, תודה רבה, באמת!!" אמרתי בחיוך, הכול פה היה כזה יפה ועתיק.

ישבנו בקורסאות, אני לקחתי עותק יחיד במינו על טיפול ביצורים קסומים, הרמיוני לקחה אחד על חקר מוגלגים, אותי זה בכלל לא עניין... קראנו במשך שעתיים וקצת, ולאחר מכן הלכנו אל "בית התה של מדאם פודיפוט" נכנסנו לשם ולקחנו לנו תה, אני לקחתי תה סיני, והרמיוני לקחה לה תה ירוק עם נענע וג'ינג'ר. בסיום הבילוי שלנו במקום קניתי לי משם ערכה להכנת תה מקצועי, אני מאוד אוהבת תה סיני.. האמת שיש לי שורשים יפניים, אני יודעת שסבא וסבתא שלי מצד לילי(אמא שלי) היו אחד סיני ואחד יפני, כנראה זו אחת הסיבות שאני אוהבת את התה הזה, האמת שמעולם לא הייתי ממש מחוברת לשורשים שלי אך במהלך השנה האחרונה התחלתי ללמוד ולחקור קצת על הנושא ולבצע מנהגים שונים שקשורים לחגים שלהם ועוד..

בקיצור חזרנו אל הוגוורטס אחר הצהריים, מאוחר יותר היה אימון במועדון הלחימה ואחר כך בילינו קצת יחדיו כל החבורה במועדון של גריפינדור, בסביבות תשע(בלילה) קראתי ספר למשך שעה ובסביבות עשר כבר הלכתי לישון.

My redhead <3Where stories live. Discover now