not again (פרק 18)

37 3 0
                                    

היי! אז היה לי קצת מחסום כתיבה אבל הנה אני חוזרת, אני בפרקים הקרובים לפעמים אכתוב משפטים או ציטוטים משירים באנגלית שפשוט מתאימים לסיטואציה, ושנשמעים הרבה יותר טוב באנגלית, מקווה שזה לא מבלבל, תודה לכם!

11 במאי

אז עכשיו אני יושבת בשולחן של ארוחת הצהריים, האמת שלא ראיתי את רון כל היום, זה היה לי מאוד מוזר כי אנחנו מדברים במהלך היום והיום הוא נעלם לי.
פרד וג'ורג' התיישבו משני הצדדים שלי וחיבקו אותי, "שלוםם" ג'ורג' אמר, "תגידי ראית את רון?" פרד שאל, "האמת שלא.. מוזר לי שהוא נעלם" עניתי להם, "טוב אנחנו נחפש אותו ונעדכן אותך" ג'ורג' אמר בעודם קמים מהשולחן "כנל!" החזרתי להם וקמתי גם אני.

בדרך חזרה נתקלתי בהרמיוני, הפלתי לה בטעות את הספרים והאמת שבזמן האחרון היינו דיי בסדר למרות מה שקרה, אני משתדלת לסלוח לה כי הרי למרות הכול היא עדיין אחותי החורגת ואני לא יכולה לשנות את זה.
"הו היי!" אמרתי לה בעודי מתכופפת לעזור לה עם הספרים, "היי" היא אמרה, מחייכת,
"תגידי ראית את רון?" שאלתי אותה, מתעניינת, "לא.. האמת שחיפשתי אותו גם מקודם, רציתי לשאול אותו משהו" היא ענתה לי, "אה אוקיי" אמרתי, סיימנו להרים את הספרים וכל אחת המשיכה לכיוונה, כשנכנסתי למועדון ראיתי את הארי, "היי!" אמרתי לו, "היי, שמעתי שאת מחפשת את רון ורציתי להגיד לך שהוא נמצא בחדר שלו" הארי אמר, "הו תודה רבה!" עניתי, הוא מאוד עזר לי והיה נחמד אליי בזמן האחרון, הייתי מאושרת, גם היחסים שלי ושל רון מצויינים ואני כל כך שמחה שחזרנו, אני אוהבת אותו כל כך.
נכנסתי לחדר שלו בחיוך, הוא ישב על המיטה, התיישבתי גם, "היי, חיפשתי אותך כל היום.. איפה היית?" שאלתי, "האמת שלא הרגשתי ממש טוב אבל עכשיו אני בסדר" הוא ענה, "אני רוצה לדבר איתך" הוא אמר, חשדתי שמדובר במשהו לא טוב,
"אוקיי" עניתי.
"אוקיי אז אני רוצה להגיד לך משהו, אני מרגיש שאני כבר לא אוהב אותך" הוא אמר, נשבר לי הלב.
הוא פשוט הורס את כל מה שיש לנו? את המערכת יחסים שלנו?
"אתה רציני?" שאלתי אותו עם דמעות בעיניים, "כן.. לגמרי" הוא ענה.
"אז אתה נפרד ממני..?" שאלתי, הייתי בשוק, מבולבלת ולא הבנתי למה פתאום הוא החליט את זה, "כן, אני נפרד ממך ג'ו" הוא ענה.

My redhead <3Where stories live. Discover now