היי, אז בפרק הקודם היו קצת תיאורים מגעילים אבל אין מה לעשות זה היה בשביל הסיפור, אשמח אם תמשיכו לקרוא! עומדת להיות פה סצנה מאוד נחמדה.
ג'יני התרוממה מהמדרגות בכעס, עם כל הבכי והעובדה שהרגישה סכין בלב, היא קמה אל הארי ואמרה לו, "תגיד לי אתה רציני? איך יכולת לעשות דבר כזה?!" "אני אסביר הכל!! יש לי הסברים!" הארי ענה, כולנו חיכה שהוא יגיד מה שיגיד, "מה ההסבר ?" רון שאל, "אז כמו שאתם יודעים ג'יני רק בת 15, ואני בן 16 וחצי, היא לא יכולה לתת לי את מה שאני רוצה-" הוא בא לסיים את המשפט אבל אני חתכתי אותו, "ז1נה?! זה מה שאתה רוצה? מישהי שתשkב איתך מתי שתרצה? כן, ג'יני לא חתיכת ז1נה! והיא לא תעשה דבר כזה!" אמרתי לו, "סליחה? אני ז1נה?" צ'ו שאלה, "כן! מישהי שש1כבת עם ילד שיש לו חברה היא ז1נה." אמרתי, רון התרומם לכיוונו של הארי, תפס אותו מחולצתו אבל הארי לא נשאר חייב והחזיר לו אגרוף בבטן, רון הרגיש כאבים נוראיים אבל המשיך, והנה שוב שניהם רבים מכות, הפעם פשוט לקחתי את רון הצידה ואמרתי לו "תירגע רון! ואתה הארי? אתה חתיכת דפוק." אמרתי לכיוון של הארי. "תסתמי תפה שלך ואל תקראי לחברה שלי ז1נה!" הוא החזיר לי, "את יודעת מה? את בעצמך ז1נה, ועוד איך." הוא השלים את משפטו, לא אשקר, נפגעתי "אני נראת לך כמו אחת שתשכב עם בנים כדי להיות מקובלת או בשביל חבר?" עניתי, "לא, את יותר גרועה, את פאקינג ז1נה" הוא אמר, רון קפץ עליו במכות, ממש מכות, והאמת שהפעם לא עצרתי אותו, הגיע להארי.
עכשיו כבר עברו משהו כמו שלושה שבועות, עדיין היינו בריב עם הארי וצ'ו. השעה הייתה אחד עשרה וחצי בלילה, אני הרגע התיישבתי על המיטה בחדרי הבנות.. פיניתי את שאר הבנות מהחדר כי רון יבוא ואנחנו נראה סרט, הפעם בניסיון לא להתמזמז, הוא היה אמור לבוא ממש בכל רגע, והנה הייתה דפיקה בדלת, הוא הגיע! פתחתי את החדר וחיבקתי אותו, ליפפתי את ידי על צווארו והתחבקנו, לא ראיתי אותו מאתמול, זה היה יום עמוס, "היי! מה קורה?" הוא שאל, "אני בסדר" עניתי בחיוך, שמחתי שהיה לנו קצת זמן *לבד* התיישבנו על המיטה והפעלתי את הסרט, זה היה סרט קומדיה, צחקתי, הוא חשב לעצמו *איזה יפה היא כשהיא צוחקת* וחייך, הוא עצר את הסרט והסתכל עליי, "מה קרה?" שאלתי, הוא התקרב אליי, ואמר לי "ג'ו פוטר, אני אוהב אותך, אני פאקינג אוהב אותך." הוא אמר לי, "גם אני אוהבת אותך רונלד וויזלי" לחשתי
טריגר!! תיאורים מיניים!!
הוא תפס במותניים שלי ונישק אותי, הבטן שלי עוד שנייה התפוצצה מפרפרים, היה לי חם כל כך, התרוממנו מהמיטה והוא קירב אותי אליו תוך כדי הנשיקה, והרגשתי פרפרים ללא הפסקה, ההרגשה הזו הייתה הרגשה כזו טובה, נהיה לי חם יותר ויותר, הוא הצמיד אותי אליו עוד יותר, הנשיקה נמשכה, וכך גם ההרגשות ותחושות הבטן המרגשות, הוא העביר את ידו האחת בשערי הגולש וידו השנייה תפסה בגבי. התנשקנו במשך זמן, נהיה לי אפילו יותר חם, הרגשתי הרגשה מיוחדת. הפרפרים בבטני רק התחזקו, סוף סוף זכינו להזדמנות הזו, התיישבנו על המיטה, ממשיכים בנשיקה הזו, בשלב מסויים הלהט הזה כבר נרגע, בסביבות אחד בלילה כבר נרדמתי לידו, וגם הוא נרדם, החום ירד וירד.
סוף טריגר!!
התעוררתי בבוקר בעודי שוכבת ליד רון, עם גופייה צמודה ושיערי מבולגן, ישר קמתי ושמתי סוודר, ורק אז ירדתי אל המועדון כך שאף אחד לא יחשוד, הייתי כולי מחוייכת והשיער שלי היה מאוד מבולגן, הייתי אדומה מאוד.. סיימתי לצחצח שיניים, הרגשתי ידיים עוטפות אותי מאחורה, זה היה רון, הסתכלתי למעלה בחיוך, "בוקר טוב" לחשתי לו בחיוך, "בוקר" הוא ענה לי, "בוא נשמור בסוד את אתמול לא?" שאלתי, "ברור" הוא אמר וחייך, "הייתי שמחה שנעשה את זה יותר" אמרתי לו וצחקקתי.
YOU ARE READING
My redhead <3
Romanceהיי! ברוכים הבאים לעמוד שלי/פאנפיק שלי D: בפאנפיק יהיה מסופר על דמות שאני המצאתי ביקום של הארי פוטר, זה יהיה כתוב בגוף ראשון(כמו יומן). לדמות קוראים ג'ו פוטר(בלק) והיא התאומה של הארי, אז בואו נספר לכם עליה קצת: היא כרגע מתחילה את שנתה החמישית בהו...