8 לספטמבר
הרגע נכנסתי אל האולם הגדול, לארוחת הבוקר, רון, הארי והרמיוני כבר ישבו שם ונכנסתי קצת באיחור עם עוד כמה תלמידים שהגיעו מאוחר טיפה, התיישבתי לשולחן "ג'ו! איחרת!" הרמיוני נזפה בי, "דיי נו הרמיוניי" אמרתי לה וצחקתי, ראיתי שם את רמוס, נופפתי לו לשלום והוא החזיר לי שלום קטן בחיוך.
פתאום דמבלדור נכנס, בדרך כלל הוא לא נמצא בארוחות הבוקר אלא אם יש לו הודעות.
"טוב אז אתם לא רגילים לראות אותי בארוחת הבוקר, אבל יש לי כמה דברים לספר לכם; אז דבר ראשון מבחני הקווידיץ' הוקדמו לשבוע הבא--" הוא אמר וכל האולם הריע "-- בנוסף, משרד הקדמים ואני הגענו להחלטה, מהיום תלמידי שנה חמישית ומעלה, יוכלו ליהנות מיציאות להוגסמיד בשעות אחר הצהריים, שבתות או אם יתבטלו לכם שיעורים, אבל עד שש כולם בתוך בית הספר!" הוא אמר וסיים את משפטו, כולם הריעו, אני ממש התרגשתי כי לא יצא לי להיות שם הרבה חוץ מיציאות בית הספר, "יאו זה יהיה כזה מגניב!" רון אמר, "כן זה יהיה מדהים! נוכל סוף סוף ללכת לבלות שם בלי המורים!" אמרתי, "אבל תזכרו שצריך לחזור עד שש, ועדיין לעשות שיעורים ועבודות!" הרמיוני אמרה, היה לה חשוב ששלושתינו נלמד כמו שצריך.
"בנוסף, מועדון הלחימה יתחיל בשבוע הבא, כל אחד לפי הימים והשעות שלו." דמבלדור הוסיף וכולם התחילו לאכול, לגמתי ממיץ הדלעת שלי ושמחתי כל-כך.בסיום הארוחה הלכתי עם רון לשיעור שיקויים, "אז אתה נבחן גם השנה לקווידיץ'?" שאלתי אותו, "האמת שכן, ואת?" "אני לא ממש יודעת.. עם כל הדברים החדשים השנה זה דיי יכביד עליי לא?" אמרתי לו, "לא! את השחקנית הכי טובה בקבוצה! אנחנו צריכים אותך!" הוא אמר, "חחחח בסדר בסדר אני אבחן!" אמרתי, השנה אוליבר כבר סיים את הבית ספר, ולכן הוא לא יהיה הקפטן, ובגלל זה יבחרו קפטן חדש לקבוצה, אני בעד הארי או אנג'לינה.
נכנסנו לשיעור, ואז ראינו שסנייפ כבר שם, רון הסתכל על השעון ולחש לי "איחרנו" פאק. חשבתי לעצמי, אוי ואבוי לי. "פוטר ווויזלי.. מצטער אם הפרעתי לכם אבל אתם קצת באיחור" סנייפ נזף בנו, "אדוני אנחנו--" רון אמר ואז סנייפ קטע אותו, "-לא אתם לא. עשרים נקודות יורדות לגריפינדור על חוסר הגעה בזמנים ועוד התחצפות אחרי זה." סנייפ אמר, הוא תמיד רק חיפש סיבות להוריד לנו נקודות, נכנסנו לשיעור ושמנו את הקדרות שלנו סמוכות זו לזו.
ואז סנייפ התחיל לדבר ולתת את ההוראות "פתחו את ספרי 'אלף עשבים ופטריות קסומים' שלכם בעמוד 267, היום נלמד על שיקוי 'המוות החי' שיקוי המוות החי הינו שיקוי שינה חזק במיוחד, הגורם לשותה אותו לשקוע בשינה עמוקה מאוד, כמעט כמו מוות. זהו שיקוי מתקדם ברמתו והיום נלמד כיצד להכינו. תוציאו את החומרים מהמגירות, החומרים הם - מים, אבקת שורש אספודל, מרקחת של לענה, ופולי סופופורוס. הצבע של השיקוי אמור להיות בין כחול כהה מאוד לאפור, בהצלחה." סנייפ אמר וכולם הלכו להוציא חומרים, רון לא ממש הסתדר עם הדברים האלה לעומתי שאני הייתי ממש טובה בזה, אני ורון הוצאנו חומרים, "טוב אז תגידי לי מה עושים לפני שאני אפוצץ פה משהו" הוא לחש לי, צחקתי ואמרתי "טוב טוב אל תדאג אני יודעת בדיוק מה לעשות" אמרתי, נוויל היה מצידי הימני ורון מצידי השמאלי, ונוויל היה צריך עשרה כפול 2 מרון.
"טוב אז דבר ראשון תשפוך שתי כוסות מים" סיננתי לכיוונו, הוא הנהן ומילא את ההוראות, "עכשיו תוסיף כפית של אבקת שורש אספודל!" לחשתי, הוא המשיך למלא את ההוראות, ראיתי שנוויל בטעות שם כוס שלמה של אבקת שורש אספודל, וכמה כוסות יותר מידי של מים, ושם עוד כמה חומרים לא טובים. "צריך עזרה?" סיננתי לכיוונו של נוויל, "כן-כן ממש" הוא אמר קצת בקול, "רגע רגע!" אמרתי לו כשראיתי שסנייפ בא לכיווננו, "מסתדרים פה?" הוא שאל, הנהנתי בראשי, המשכתי להכין את השיקוי, האמת שאני מאוד טובה בדברים האלה, "לונגבוטום? מה איתך? אני רואה שיש פה המון טעויות!!" הוא צעק לכיוונו של נוויל, "א-אני רק-רק" נוויל אמר בפחד, נוויל פחד מסנייפ במיוחד, "תשתוק ותמשיך להכין!" סנייפ צעק והמשיך לכיוון שאר התלמידים. זה עצבן אותי והתחשק לי פשוט לצעוק עליו אבל פחות כדאי.
התחלתי ללחוש לנוויל את ההוראות עד שהצבע של השיקוי שלו השתנה מצבע ירוק לצבע האפור לאט לאט, "ואתה מסתדר?" עברתי לרון, "כן נראה לי שהצלחתי!!" הוא אמר בהתרגשות, צחקתי והסתכלתי אל העיניים שלו, התגעגעתי להיות איתו בקשר, גם אם לא זוגי, ושלא תבינו לא נכון.. אנחנו עדיין לא יודעים מה עם המצב הזוגי שלנו.
בעיקרון מותר להביא חיות מחמד לשיעור, ולכן לילה הייתה שם איתי כמו שטרוור היה עם נוויל, היא ניסתה כל הזמן להיכנס לתוך הקדרה שלי אבל כל פעם הזזתי אותה בעדינות, זה קצת הציק אבל אני אזכור פעם הבאה *לא* להביא אותה לשיעור שיקויים, שלא יקרה לה כלום.
סיימתי להכין את השיקוי שלי, סנייפ בדק לכולם ופתאום החליט שגם יש על זה ציונים, הוא עבר בכל קדרה וחילק ציונים;
לנוויל הוא נתן ציון "ז'- זוועה. עלייך להשתפר ומהר!" הוא אמר לכיוון של נוויל, למרות שהשיקוי שלו היה מושלם, "אבל זה בדיוק כמו שצריך!" אמרתי לסנייפ בטון קצת חצוף וכועס, "אבל לפי מה שידוע לי את זו שעזרת לו. ולכן את תקבלי רק 'הל"ם- הצלחה למעלה מהמצופה' יכלת לקבל יותר אבל לא הקשבת והיית חצופה." הוא אמר, ואז עבר לרון, "ע'- עלוב." הוא אמר לרון למרות שהשיקוי שלו גם היה מוצלח, "אבל לו אני לא עזרתי!" אמרתי לסנייפ, "נכון, אבל הגוון של השיקוי לא כמו שהוא אמור להיות, זה אמור להיות קצת יותר כהה" סנייפ אמר והתעצבנתי, רון היה נראה כזה מאוכזב, בדרך כלל לא אכפת לו מציונים אבל הפעם הוא באמת השקיע וגם הצליח!
וכך נגמר השיעור.
YOU ARE READING
My redhead <3
Romanceהיי! ברוכים הבאים לעמוד שלי/פאנפיק שלי D: בפאנפיק יהיה מסופר על דמות שאני המצאתי ביקום של הארי פוטר, זה יהיה כתוב בגוף ראשון(כמו יומן). לדמות קוראים ג'ו פוטר(בלק) והיא התאומה של הארי, אז בואו נספר לכם עליה קצת: היא כרגע מתחילה את שנתה החמישית בהו...