היי, אני יודעת שהפרק הקודם היה קצר מאוד אבל קצת נתקעתי עם הרעיונות, עכשיו יש לי רעיון מצויין! ואני יודעת שהוא לא היה בספרים אבל לדעתי זה גאוני.
אז עכשיו עברו יומיים מאז ה"סרט" עם רון,
אני יושבת בחדרי לבד, ויש בידי קלטת ששלחו לי בדואר עם הדוויג, זה היה מכתב אנונימי, היה כתוב בו:היי, למכתב מצורפת קלטת, היא חשובה ועלייך לצפות במה שיש בתוכה, אך זה יכול להיות מסוכן, כי כאשר תפתחי את הסרטון, לא תוכלי לחזור חזרה ועלייך יהיה לבצע את המשימה שבסרטון, בהצלחה.
זה נורא מלחיץ, לא אשקר אבל לא סיפרתי לאף אחד כרגע כדי שלא ינסו לעצור אותי, החלטתי שאני פותחת את זה! הדלקתי את המצלמה, זה אומנם היה משהו של מוגלגים אך עדיין ידעתי איך להשתמש, הארי לימד אותי.
אז פתחתי את המצלמה, לא הייתי מוכנה למה שיהיה שם, הקלטתי את הכול בעזרת עוד מכשיר של מוגלגים, ופתחתי את הסרטון הראשון שהיה שם, בסרטון הופיע סיריוס, שלצערי נרצח, והוא התחיל לדבר, הוא אמר כך:ג'ו או הארי, מי מבינכם שימצא את זה, אני חי, אתם רק לא ידעתם את זה, ואני נמצא בדיוק במקום שכתוב במכתב, זה שם, אני עוד לא יודע איך תוכלו להגיע לשם , אבל זה יהיה מסוכן מאוד, כי כמו שאתם יודעים, זה מקום מזעזע ומאוד מפחיד, אינני יכול להגיד את שם המקום בסרטון כי אחרת הם יגלו ששלחתי לכם את זה, אני השולח האנונימי!! אז תמצאו את המקום, הקלטת עומדת להתפוצץ בעוד שלוש שניות!, 3..2..1!!
הוא צדק, הקלטת באמת התפוצצה, היה בום גדול ממש ואדום, ואני עפתי לפינה של החדר ונתקעה לי הרגל מתחת למיטה, זה כאב נורא וצרחתי בפיצוץ, רון ישר נכנס בבהלה, "מה קרה?! איך הגעת לשם ג'ו??" הוא אמר בעודו מנסה להוציא אותי משם, את הרגל שלי, "הכול בסדר .. אני אסביר לך רק תוציא אותי!" אמרתי לו בעודי מנסה לצאת, כאבה לי הרגל ברמות וזה היה נוראי, ואז הוא הצליח להוציא אותי, "את בסדר??' הוא אמר בשעה שבדק את הרגל שלי לראות שלא נפצעתי, השיער שלי נראה נוראי בגלל בפיצוץ והיה ריח של עשן, "כן אני בסדר, אני אסביר לך, אז מצאתי קלטת, שלחו לי את זה בדואר בצורה אנונימית, עם מכתב מצורף, אני אראה לך.." אמרתי לו בזמן שאני מראה לו את הקלטת המפוצצת והמכתב, השמעתי לו את ההקלטה והוא היה בשוק, "רגע מה, אבל אין שם מיקום!" הוא אמר, ואז בחנתי את המכתב, ומאחורה היה כתוב!! "בית הקברות"(זה שבו רצחו את סדריק בספר הרביעי, אני פשוט לא זוכרת את השם!) אבל הדבר היחיד שלא הבנתי, איך להגיע לשם? חיפשתי בחדר אם יש משהו נוסף שהיה מצורף לקלטת ואולי התפוצץ גם, ואז מצאתי מין גביע קטן וכחול, הוא היה דומה מאוד לגביע האש, רון ואני הסתכלנו על זה בהתפעלות, פחדתי שעכשיו גם הוא איתי בסיפור הזה כי זה מסוכן, ורון הוא האדם הכי חשוב לי, על הבקבוק היה פתק קטן ולבן שעליו היה כתוב, "מפתח מעבר" ישר הבנתי, זה מעבר לבית הקברות, "רון... בבקשה אל תבוא איתי.. אני מתחננת, זה מסוכן!" אמרתי לו, "ג'ו, אני הבטחתי לשמור עלייך, ואני ממש לא מתכוון להפר את ההבטחה הזו, אני אעשה כל דבר כדי שלא תיפגעי!" הוא ענה, עלו לי דמעות.. זה היה ממש מרגש, שיש בן אדם שלא משנה מה, תמיד יאהב אותי ויכבד אותי.. הוא חיבק אותי חיבוק חזק ואמר לי "אני תמיד אהיה פה איתך ולצידך, לא משנה מה תהיה מערכת היחסים שלנו, את ככ חשובה לי, אני אוהב אותך ג'ו", "גם אני אותך רון" עניתי, הוא נישק אותי בעדינות, אך אז ג'יני נכנסה אז ישר הפסקנו, "היי ג'יני!" אמרתי בבהלה, מקווה שהיא לא ראתה.. "היי¿ אני מפריעה??" היא אמרה.. סביר להניח שהיא ראתה, "מה פתאום" רון אמר במבוכה, "שמעתי פיצוץ אז באתי לראות מה קרה" היא אמרה, גם הארי נכנס אל החדר, בטענה זהה, הסברנו להם הכול ולמרות המצב ביניהם הם עדיין רצו לבוא, בהתחלה התנגדתי וגם רון, אבל הגענו להסכמה שכולם ישמרו על כולם, ארזנו את השרביטים והחזקנו ידיים, הידיים שלי ושל רון היו משולבות בחוזקה, פחדתי מאוד, אבל לא יכלתי להראות את זה, תפסנו במפתח המעבר והרגשתי סחרחורת קלה, ובום, פתאום היה הרבה יותר חשוך, אפל ומפחיד, ראיתי את סיריוס יושב שם על כיסא, קשור וגם הפה שלו היה קשור, עלו לי דמעות מלראות את זה, הוא באמת חי! רצתי לכיוונו אבל הוא היסס עם ראשו, רון תפס את ידי כדי שאני לא אלך, ובמזל, פתאום נכנסו כמה אוכלי מוות מאחוריו, כנראה זו הסיבה שהוא היסס, כמה מהם היו- בלטריקס לסטריינג', בת דודתו של סיריוס, לוציוס מאלפוי, אביו של דראקו, פיטר פטריגו, האיש הכי בוגד בעולם, ופנריר גרייבק, הוא היה מפחיד מאוד, נראה כמו מפלצת.
פיטר צעק "רדוקטו" וכיוון את השרביט עליי, נפלתי , כולי מדממת מהצד, ליד הצלעות. זה כל כך כאב לי, רון ישר רכן לכיווני אך לוציוס ירה לכיוונו שתק, רון התחמק, הוא ירה שתק גם אל הכיוון של הארי, זה פגע בו והוא השתתק, הרגשתי מסוחררת, העיניים שלי לאט לאט נעצמו, התעלפתי..
קמתי אחרי ארבע דקות, פתחתי את עיניי מסוחררת, כולי הייתי חיוורת ומתחת ליד שלי הכול היה מלא בדם! כולם היו ערים וירו על אוכלי המוות, סיריוס ניסה להשתחרר מהכיסא, ואז הופה! בלטריקס כיוונב את שרביטה עלינו וצעקה "אבאדה קדברה!!"
YOU ARE READING
My redhead <3
Romanceהיי! ברוכים הבאים לעמוד שלי/פאנפיק שלי D: בפאנפיק יהיה מסופר על דמות שאני המצאתי ביקום של הארי פוטר, זה יהיה כתוב בגוף ראשון(כמו יומן). לדמות קוראים ג'ו פוטר(בלק) והיא התאומה של הארי, אז בואו נספר לכם עליה קצת: היא כרגע מתחילה את שנתה החמישית בהו...