הוגסמיד. (פרק 38)

29 2 0
                                    

13 בנובמבר

התעוררתי בבוקר, היום היה יום שבת.. השעה עכשיו הייתה בערך 9:34, קמתי מהמיטה וצחצחתי שיניים, היום החבורה שלנו קבענו שנלך להוגסמיד! הרי כן עושים לנו סיורים מהבית ספר להוגסמיד, אבל בשבתות ואחרהצ חופשיים מותר לנו ללכת להוגסמיד אפילו בלי ליווי של מורים.
ראיתי שכל הבנות בחדרי כבר התעוררו מלבד קייטי. לקחתי את הבגדים שרציתי ואת המברשת שלי לשיער, והלכתי אל המקלחות, לבשתי ג'ינס בהיר ורחב למטה, סוודר בורדו עם דוגמאות מעליו, ובנוסף תיק צד חום בהיר. (ככה האאוטפיט נראה-)

שמתי את הנעליים שלי וירדתי אל חדר המועדון, כולם כבר היו ערים מסתבר, נכנסתי לשם וכולם אמרו לי בוקר טוב, רון קם לנשק אותי נשיקה קטנה בשפתיים

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

שמתי את הנעליים שלי וירדתי אל חדר המועדון, כולם כבר היו ערים מסתבר, נכנסתי לשם וכולם אמרו לי בוקר טוב, רון קם לנשק אותי נשיקה קטנה בשפתיים. "טוב אז בואו נסכם להיפגש ממש פה בעוד חצי שעה בערך? בעשר!" ג'ורג' אמר וכולם הסכימו והנהנו.
אני והרמיוני עלינו למגורי הבנות בחדר שלנו כדי לארוז תיקים, פתחתי את קופת החיסכון שלי שהייתה מלאה עד גדותיה, ולקחתי ממנה קצת כסף. קצת הרבה אפילו..
לקחתי את המצלמה שלי שאיתה אני תמיד מצלמת, אפשר גם להדפיס משם את התמונות.
כיסיתי את לילה בשמיכה שלי כדי שיהיה לה חמים ונעים, לי ולקייטי יש הסכם שכשאני מחוץ לבית ספר היא תעזור לי עם לילה כי היא אוהבת חתולים.

הגיעה השעה עשר, נכנסתי לחדר המועדון של גריפינדור בחזרה אחרי שאכלתי קצת, וחיכיתי לשאר החבורה. לאחר כמה דקות רון הצטרף אליי, הוא נישק אותי נשיקה והחזיק בפניי, אני החזקתי את ידיו. ג'ורג' נכנס "וואו איזה נשיקהה" הוא אמר, ישר הפסקנו כמובן, מיד אחרי זה פרד נכנס, "סליחה על ההפרעה אבל עלינו לצאת לדרך!" הוא התלוצץ. ג'יני נכנסה עם הרמיוני, "היי לכם!" היא אמרה וחיבקה אותי, בבוקר היא לא הייתה אבל כמובן שלא פיספסה הזדמנות לצאת להוגסמיד עם כולם! אחרי זה הארי נכנס כמובן באיחור של רבע שעה. "בואנה איזה דיווה חייב לאחר" פרד אמר, צחקתי וכך גם כולם. יצאנו לדרך, ירדנו במדרגות הטירה העתיקות והיפות, בדרך ראיתי את רמוס ונופפתי לו לשלום, אבל הוא עצר אותנו. "לאן אתם כולכם הולכים?" הוא שאל, "אנחנו להוגסמיד" הארי אמר, "טוב, קחו כסף" רמוס אמר והוציא כמה אוניות מהכיס, "לא לא יש לנו הכול בסדר" אמרתי, "נכון, אנחנו לא צריכים!" הרמיוני אמרה, רמוס סובב את הגב והעביר לרון את האוניות, אלה היו בערך 15 אוניות, "קחו לכם וויזלים" הוא אמר וקרץ, "אנחנו-" רון אמר ורמוס הלך.
"יווו איזה מגניב רמוס נשבע" ג'ורג' אמר, "נודרר" פרד אמר, כולנו צחקנו והמשכנו לכיוון היציאה מהטירה.

My redhead <3Where stories live. Discover now