מבחני הקווידיץ' (פרק 30)

34 3 0
                                    

12 לספטמבר

אז עכשיו כבר אמצע ספטמבר, והיום המבחנים לקוויידיץ'!
הארי עושה את המבחנים, ואני ממש מקווה להתקבל, אז אני נכנסתי הרגע לתאי ההלבשה ולבשתי את מדי הקווידיץ' שלי, עוד כמה דקות המבחנים מתחילים.

יצאתי מתאי ההלבשה לבושה במדים שלי, חולצת גריפינגור ומכנס לבן, מגפיי עור חומים וגבוהים, כפפות ומגינים ושרשרת שאני אוהבת, ומעל זה מדי גריפינדור עם מספרי בקבוצה (נראה ככה-)

יצאתי מהתאים עם המטאטא הישן שלי בידי, כולנו עמדנו אחד ליד השני ואז הארי נכנס למגרש, רון גם היה שם להיבחן, והיו עוד ילדים כמו- דין תומאס, אנג'לינה, פרד וג'ורג', אליסיה, קייטי בל, קורמק, רומילדה ויין, ועוד שלא הכרתי

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

יצאתי מהתאים עם המטאטא הישן שלי בידי, כולנו עמדנו אחד ליד השני ואז הארי נכנס למגרש, רון גם היה שם להיבחן, והיו עוד ילדים כמו- דין תומאס, אנג'לינה, פרד וג'ורג', אליסיה, קייטי בל, קורמק, רומילדה ויין, ועוד שלא הכרתי... אם היינו בזמן רגיל סביר להניח שג'יני הייתה פה אבל הרי.. כן.

"טוב אז ברוכים הבאים למבחני הקווידיץ'... אני אממ.." הארי אמר, כולו לחוץ, רציתי לעזור לו אז נשכתי את לשוני ואמרתי לו *היי הארי הכול בסדר! אל תהיה לחוץ, תעמוד בביטחון ואם צריך גם תצעק* קולי הדהד בראשו, הוא נשך את לשונו והחזיר לי *נשמע שאת יודעת בדיוק מה לעשות.. אולי תחליפי אותי??* הוא אמר לי כולו לחוץ, סימנתי לו עם עיניי שיפסיק להיות לחוץ, "שקט כולם!" הארי צעק וכולם השתתקו.   הסתכלתי לכיוונו של רון, וקלטתי שהוא כבר הסתכל עליי, הוא סובב את ראשו, הוא חשב לעצמו *אני ממש מקווה ששנינו נתקבל גם השנה* הרי אני יודעת לקרוא מחשבות אז למה בעצם שלא אשתמש בזה? רק שלא הבנתי על מי הוא עוד דיבר, הרי הוא אמר שנינו... אולי הארי? או אולי אפילו אני..        "טוב אני אעשה את זה לפי התפקידים שאתם נבחנים אליהם, כל השומרים ללכת לימין, רודפים לשמאל, חובטים תלכו קצת קדימה ואני, הקפטן והמחפש אז אי אפשר להיבחן לזה.

עשינו את המבחנים ,התוצאות היו טובות, בכל רגע הארי היה אמור לתלות את הדף שבו כתובות התוצאות! ממש קיוויתי להתקבל, ראיתי את רון בא לכיווני בחיוך, הוא היה כזה ילד יפה.. לא ממש ילד אבל כן.  "יש כבר תוצאות תגידי?" הוא שאל, "לא, עדיין לא" עניתי לו "היית ממש טוב אתה יודע?" "חחחח תודה גם את, אני מקווה מאוד ששנינו נתקבל" הוא אמר לי, הסמקתי קצת, זה מחמיא לחשוב שהוא חושב ככה, הוא התקרב אליי צעד אחד, וחיבק אותי, לא ידעתי אם זה בקטע חברי או שלא, אבל חיבקתי אותו בחזרה כי... למה לא בעצם? התרחקנו מהחיבוק, "תגיד איך המטאטא החדש שמולי וארתור קנו לך?" שאלתי אותו, "הוא ממש טוב ומהיר, ומה איתך? אמרת שתבקשי מסיריוס ורמוס אחד חדש, הרי שלך מאוד ישן" הוא אמר לי, "כן.. אבל הם קנו לי מלא בגדים בחופש, ובנוסף חתולה ושרביט חדש אז העדפתי לחכות עוד קצת" עניתי לו, "את האמת, אני דיי בטוחה שהצלחתי בזכות הקריסטלים שלי" לחשתי לו וצחקקתי, כך גם הוא, "הם מגניבים אבל, את טובה גם בלעדיהם" הוא אמר לי וצחק, חייכתי. אני מאוד מאמינה ואוהבת את כל עניין הקריסטלים, זו בין האמונות הכי גדולות שלי, ויש לי טונות מהם, בדרך כלל אני לובשת אותם עליי בכל מיני צורות; בשרשראות, טבעות, בשקיק הקטן שלי, הוא עשוי מבד שקפקף ודק. ואפילו במדי הקווידיץ' שלי יש לי כיס שתפרתי בתוך ה"מעיל" שלי של גריפינדור, בשנה שעברה. 

הארי נכנס כדי לתלות את הרשימה, כולם ישר רצו כדי לבדוק אם הם שם, אני ורון הלכנו גם בתקווה לראות את שני השמות שלנו רשומים שם, וזה באמת מה שקרה, ככה היה כתוב בדף:

קבוצת הקווידיץ' של השנה היא:

הארי פוטר, ג'ו פוטר, רונלד וויזלי, פרד וויזלי, ג'ורג' וויזלי, אנג'לינה ג'ונסון, ואליסיה.

האמת שמאוד שמחתי שהתקבלתי, כי אני מתאמנת הרבה וקווידיץ' זה חלק חשוב ובלתי נפרד מחיי, אבל עצוב לי לראות שם את השם של אליסיה במקום של ג'יני...

My redhead <3Where stories live. Discover now