28 אפריל
אז עכשיו השעה שמונה, בתשע יש מסיבה!! זה יהיה אצל ההאפלפאפים, הם אירגנו מסיבה מטורפת! כולם יהיו, אני ולבנדר כרגע בחדר מתלבטות מה ללבוש, אנחנו מול הארון ואין לנו מושג מה ללבוש.
"אנחנו צריכות משהו חגיגי! שירשים את כולם!" היא אמרה בעודה בוחנת את הארון, "כן.. רק שלא יהיה מוגזם, ומביך" עניתי לה בעודי בוחנת גם את הארון, "אז נתחיל במשהו בשבילך" אמרתי, העפתי מבט בחלק של הארון שלה ולא מצאתי כלום, העברתי את המבט לחלק שלי, הארון שלי היה עמוס מאוד , אבל גם מסודר כי אני אובססיבית לסדר, חיפשתי משהו שיתאים לה, כי רוב הבגדים שלי הם לא ממש הסטייל שלה, ואז מצאתי! שמלה אדומה מלפני הרבה מאוד זמן, לא לבשתי אותה אפילו פעם אחת ואני לא אוהבת אותה בכלל, "הנה! זה יתאים לך בול, אדום ישב עלייך מצויין!" אמרתי לה בזמן שהיא בוחנת את השמלה, "וואו! זה בדיוק מה שירשים את כולם!" היא אמרה, (זה מה שלבנדר לבשה 👇🏻)זה ישב עליה מצויין, "עכשיו למצוא לך משהו!" היא אמרה, "אני לא לובשת הרבה שמלות אז.. אני לא יודעת.. אני מעדיפה משהו חמוד ופשוט, יש לי הרבה שמלות" עניתי לה, היא הסתכלה על הארון שלי בהתפעלות, "וואו הבגדים שלך מהממים" היא אמרה, מצחקקת, "תודה רבה! לקח לי הרבה זמן למצוא איפה לקנות, זה לא סטייל נפוץ של בגדים" אמרתי לה, "הו! זה יתאים בול!" היא אמרה והוציאה את השמלה המתאימה, היא הייתה לבנה, שמלת מיני חמודה, בדיוק מה שאני צריכה!!
(ככה השמלה של ג'ו נראתה👇🏻)לבשתי את זה וזה היה נראה פשוט מושלם, "וואו! פשוט מהמם!" לבנדר אמרה לי וחיבקתי אותה, "תודה, גם את" אמרתי, כל אחת מאיתנו עשתה סידורים אחרונים, סידרתי את השיער שלי בחצי קוקו חמוד ומרושל, אני לא אוהבת שהשיער שלי מסודר וצמוד במיוחד, אני אוהבת שזה מבולגן ואפילו קצת מרושל, שמתי מייקאפ, איילינר, קצת סומק וכמובן שפתון, אני לא אחת שמתאפרת בדרך כלל אבל למסיבות או אירועים חגיגיים אני שמה קצת איפור, לבנדר יצאה עם צלליות, אודם וסומק, עליה זה נראה טוב, אני אהבתי מראה יותר טבעי:)
יצאנו מהחדר, מאורגנות, לבנדר הייתה דיי דלוקה על הארי.. רק שהוא לא ממש היה בנוי לזוגיות כרגע, בטח שלא אחרי המקרה עם ג'יני...
רון הסתכל עליי וחשב *וואו איזה יפה היא* איכשהו הצלחתי להבין את זה, זה פשוט עבר לי למוח, הייתי מבולבלת.. הרי זה לא שאני יכולה לקרוא מחשבות או משהו נכון? או שלא?, רציתי לחקור את זה, הסתכלתי על הארי וראיתי כאילו הוא חושב לעצמו *אוך לבנדר כזאת מכוערת ומתנשאת, חושבת שהיא יפה או משהו* וגילגל את העיניים, המחשבה התאימה להתנהגות שלו והאמת ש... אני אדבר איתו על זה כדי לבדוק את זה. אבל לא עכשיו, עכשיו אני מתרכזת במסיבה, מגיע לי להנות סוף סוף! כשהרמיוני עברה מולי ראיתי שהיא חשבה *וואו איזה חתיך רון--* גלגלתי את העיניים בזמן שהיא בהתה בו, היא הייתה כזאת מעצבנת.
רון חיבק אותי חיבוק קטן, "היי" הוא אמר בחיוך "היי!" אמרתי לו בהתרגשות, התקדמנו ביחד לכיוון האפלפאף, כשהגענו מלא כבר היו שם, פרד בא עם אנג'לינה וג'ורג' בא לבד, התאורה שם הייתה צהובה, כולם, ואני מתכוונת כ-ו-ל-ם! היו שם, אפילו דראקו, הסתכלתי עליו במבט מוזר והמחשבה שלו הייתה *ג'ו כזאת יפה...* לא אשקר, עשיתי פרצוף דיי נגעל, כאילו היי?! אתה נוגע בי בלי רשות, מקלל אותי, פוגע בי ועוד, ועוד דלוק עליי? מה-- היה שולחן גדול עם מלא אוכל ושתייה.. היה אפילו אלכוהול, בלונדון, ובעולם הקוסמים מותר לשתות כבר מגיל 16, ואני האמת אף פעם לא שתיתי.. אז חשבתי לנסות, רק קצת כמובן, "את רוצה לאכול או לשתות משהו?" רון שאל אותי, "האמת שאני אשמח" עניתי לו בעודנו מתקדמים אל עבר השולחן, לקחתי קצת מהבירה, היה בזה אלכוהול אבל הרשיתי לעצמי, רק קצת! גם הוא לקח קצת.
עברו שעתיים, שתינו הרבה יותר ממה שחשבנו.. אני חושבת שאפילו היינו קצת שיכורים? לא יודעת, כולם רקדו, גם אני ורון.. היו אורות ומוסיקה והכל היה כזה מגניב!
נשארנו שם עד 12 בלילה בערך, לא רק אנחנו כמובן אבל היינו חלק ממי שנשארו עד מאוחר, בסביבות 12 כבר יצאנו לכיוון החדר שלי.
נכנסנו לחדר שלי שיכורים , רקדנו וצחקקנו, במשך כמה דקות רק רקדנו ואז בום, קרסתי לרצפה.
YOU ARE READING
My redhead <3
Romanceהיי! ברוכים הבאים לעמוד שלי/פאנפיק שלי D: בפאנפיק יהיה מסופר על דמות שאני המצאתי ביקום של הארי פוטר, זה יהיה כתוב בגוף ראשון(כמו יומן). לדמות קוראים ג'ו פוטר(בלק) והיא התאומה של הארי, אז בואו נספר לכם עליה קצת: היא כרגע מתחילה את שנתה החמישית בהו...