המסיבה של סליתרין.. (פרק 41)

39 4 2
                                    


31 לדצמבר

6:40
התעוררתי בבוקר ליום האחרון בשנה! היום עומדת להיות מסיבה לכבוד סוף השנה, בבית המועדון של סליתרין.. אני לא אשקר אני לא ממש יודעת כמה בא לי ללכת, אבל אני לא רוצה לצאת היבשה שלא הולכת, אז סביר להניח שאני אלך.
האמת שבחיים עוד לא הייתה לנו מסיבה בסליתרין, האפלפאף עשו אחת בשנה שעברה אבל זהו זה.

יצאתי מהמיטה וצחצחתי שיניים, לקחתי בגדים והתחלתי להתלבש.
לבשתי את זה-

ירדתי למטה אל המועדון בסביבות השעה שבע למרות שהארוחה מתחילה רק בשבע וחצי

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ירדתי למטה אל המועדון בסביבות השעה שבע למרות שהארוחה מתחילה רק בשבע וחצי.
"בוקר טוב קוקי" רון אמר לי ונתן לי חיבוק, חיבקתי אותו בחזרה "בוקר טוב:)" אמרתי לו כשהייתי בין שתי ידיו.
הארי נכנס לחדר, כולו עייף ומשפשף את עיניו, "בוקר" הוא אמר, לא החזרתי לו תשובה, מאז מה שקרה עם צ'ו והיילי אני ממש לא מדברת איתו.
פרד נכנס לחדר ונתתי גם לו חיבוק, אחריו ג'ורג' ואז ג'יני והרמיוני.
"אני רעב בטירוף!" ג'ורג' אמר "כאילו אתמול לא אכלתי הרבה ואני מחכה כבר לארוחהה!" "האמת שארוחות בוקר הכי טעימות!" אמרתי
"חד משמעית! תמיד יש פנקייקים ו-"
"ופירות וסירופ!!" אמרתי תוך כדי השיחה עם ג'ורג'. "לא קשה להבחין בעובדה ששניכם רעבים" הרמיוני אמרה "אני לא רגילה לכמות כזו של סוכר.. הוריי הם רופאי שיניים, או לפחות היו.." היא אמרה וסיימה את משפטה. נתתי לה חיבוק תומך.

נכנסנו אל האולם בחבורה והתיישבנו לשולחן כדי להתחיל בארוחה, אני והרמיוני חלקנו לנו צלחת עם פנקייקים וירקות.
(זה מה שאכלנו-)

"תגידו אתם באים היום למסיבה של סליתרין? זה רק שנה חמישית ומעלה!" פרד לחש לנו במהלך הארוחה בשולחן, "ואם אתם באים

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"תגידו אתם באים היום למסיבה של סליתרין? זה רק שנה חמישית ומעלה!" פרד לחש לנו במהלך הארוחה בשולחן, "ואם אתם באים.. עם מי?" הוא שאל בפרצוף מתחכם. "האמת שלא כל-כך מתחשק לי לבוא אבל אני מניחה שאני בכל זאת אבוא.." אמרתי, "כנל" ג'יני אמרה. "אנחנו לא מרשים לך להסתובב במסיבות ג'ינילה!" ג'ורג' התלוצץ, "מי בכלל שואל אותך תגיד לי?" ג'יני אמרה וכולנו צחקנו, רק הארי היה בחוץ ועל כל משפט שאחד מאיתנו הוציא הוא גילגל עיניים. "רון? הארי? הרמיוני?" ג'יני שאלה.. "אני מניח שאני אבוא אם ג'ו תבוא" רון אמר ולקח את ידי, "איכס אתם כל-כך דביקים אלוהים ישמור" הארי אמר, "אני רואה שהגיי שבתוכך יוצא!" אמר פרד. וכולנו צחקנו, שוב. "הארי.. לפי מה שאני רואה אתה היחיד כאן שזה מפריע לך, אז שימשיך להפריע לך, לא לי ולא לרון אכפת." אמרתי לכיוונו של הארי באדישות. "אני לא חושבת שאני אבוא.. אני פשוט.." הרמיוני אמרה אך קטעתי אותה באמצע המשפט "לא לא לא הרמיוני! את חייבת לבוא! את צריכה להשגיח שאני לא עושה שטויות!" אמרתי לה בלי בושה, "אבל אני..." הרמיוני אמרה אך ניסיתי לשכנע אותה ולבסוף היא השתכנעה.
"מדהים! ואתה הארי?" פרד שאל, "אין לי מה לחפש שם.. דראקו ודאי יהיה שם ואין לי עם מי ללכת בכלל" הוא אמר. "הארי אתה יכול לבוא לבד אתה יודע נכון?" הרמיוני אמרה "ככה אני עושה בכל זאת!" היא המשיכה את משפטה.

My redhead <3Where stories live. Discover now