הפתעה! (חלק 16)

33 3 0
                                    

התעוררתי במיטה של רון, הוא ישב לידי וחיכה שאני אתעורר, פקחתי את העיניים והוא חייך, "בוקר טוב ישנונית" הוא אמר וציחקק, "הייתי עם הסוושרט שלו והוא ישב לידי, "בוקר טוב" אמרתי ופיהקתי, "איך הגעתי לפה?" שאלתי אותו. "כנראה ששתינו קצת יותר מידי.. פשוט קרסת לרצפה כשנכנסנו לחדר שלך, דאגתי לך והמרפאה הייתה סגורה אז לקחתי אותך לפה ו.. הנה את כאן" הוא ענה לי, "חייכתי, השיער שלי היה מפוזר, "אה והנה הקליפס שלך, הוא היה על השיער שלך אבל הורדתי לך אותו כדי שתוכלי לישון.." הוא אמר בעודו מוציא קליפס קטן בצבע שמנת מהארון שלו, "תודה" אמרתי לו בחיוך וקמתי לחבק אותו, הייתי מסוחררת וקצת מעדתי, אבל זה לא היה בגלל אתמול, זו הפציעה שלי.. זה משפיע עליי נוראי. "היי היי את בסדר?" הוא אמר לי בעודו תומך בי כדי שלא אפול, "כן, סחרחורת.. זה מהפציעה" עניתי לו, "למה לא אמרת לי שזה עוד לא עבר לך? זה מסוכן מאוד!" הוא אמר בדאגה, "אני בסדר רון, באמת" התיישבנו על המיטה והוא חייך, "טוב רק תיתן לי לסדר לך את הארון טוב? לא הייתי פה חודשים וזה מבולגן!" אמרתי לו והוא ציחקק, "טוב טוב" הוא ענה לי, קמתי וסידרתי את זה, כמובן שגם לקחתי כמה סווצ'רטים כי הרי.. איך לא?! קיפלתי הכול וסידרתי מחדש, באותו הזמן גם סיפרתי לו, "תקשיב.. יש לי משהו לספר לך" אמרתי לו, "מה קרה?" הוא שאל, "אני חושבת שיש לי איזה כוח חדש.. אני לא יודעת מה זה, אבל אני מצליחה לקרוא מחשבות של אנשים, אתמול כל המסיבה קראתי מחשבות של אנשים, של הארי, שלך, של הרמיוני ועוד אנשים.. אפילו של דראקו, הוא חשב שאני יפה" אמרתי לו, "זה היה בתחילת המסיבה?" הוא שאל, "כן, למה?" עניתי בשאלה, "כי ראיתי שעשית פרצוף נגעל כזה" הוא ענה וצחק, גם אני צחקתי.
"אז רגע, זה אומר שאת קוראת מחשבות מעכשיו¿" הוא שאל אותי, "אם כן, בואי נבדוק" הוא הוסיף, "טוב" אמרתי לו והתיישבתי על המיטה, "על איזה מספר אני חושב?" הוא שאל, "עשרים וחמש??" שאלתי, מתעניינת, "כן! עכשיו, על איזה צבע אני חושב?" הוא שאל, "ירוק.. בהיר?" עניתי, "בדיוק, עכשיו.. איזה משפט אני חושב?" הוא שאל, "אני אוהב אותך?" אמרתי צוחקת, ומסמיקה.
"בדיוק" הוא אמר והתקרב לנשק אותי, הוא נישק אותי נשיקה קטנה וקירב אותי אליו בעדינות, התנתקנו מהנשיקה.
אז עכשיו אני יודעת לקרוא מחשבות, מקסים!

My redhead <3Where stories live. Discover now