מועדון הלחימה (פרק 35)

29 3 0
                                    

עכשיו אני נכנסת אל השיעור, בשביל שיעור לחשים, השיעור האחרון להיום!!
אני ממש שמחה שהיום ממש עוד שעתיים(בערך) יש את האימון הראשון במועדון הלחימה! אני אכסח שם ללבנדר את הצורה, חתיכת כלבה.
אני כרגע עם המדים שלי ועם הגלימה, כבר קר בחוץ ויש הרבה גשם...

נכנסתי אל הכיתה, קצת לפני פרופסור פליטיק נכנס ממש מספר דקות אחריי, הכיתה הייתה קפואה ובחוץ היה גשם חזק, התיישבתי במקומי הקבוע, ליד הרמיוני. בדרך כלל ברוב השיעורים יש לנו מקומות קבועים שלפעמים המורים משנים, וכאן אני יושבת ליד הרמיוני.
הפרופסור נכנס והתחיל לדבר בקולו הקטן והצווחן, "בוקר טוב לכולם, או יותר נכון צהריים טובים. תפתחו ספרים בעמוד 67 בבקשה" הוא אמר, כולם פתחו את הספרים מלבד פרד שיימוס ודין, שישבו בשולחן ביחד ונרדמו עוד לפני שהוא בכלל הגיע. "טוב, אז היום נלמד את לחש הזימון- 'אציו' שבעיקרון כבר למדנו בשנה הרביעית, אבל היום נלמד לזמן משהו שבכלל לא נמצא בחדר או בקרבתינו." הוא אמר, כולם חייכו והתרגשו, זה בין השיעורים האהוהים בקרב התלמידים, ולזמן משהו שרחוק מאיתנו? זה עומד להיות ענק!

הנפתי את שרביטי וכיוונתי אותו לכיוון הצפון, כך היו הוראות הספר, "עכשיו חשבו מה תרצו להביא לפה, אבל לא משהו גדול מידי!" פרופסור פליטיק אמר, אממ.. מה אני אביא? חשבתי לעצמי.
אני רוצה משהו שיהיה לי קל, אולי... ספר!  הנפתי את שרביטי, שנית. "אציו ספר!" צעקתי, לא הצלחתי. כל התלמידים עמדו במקומות שונים בחדר וכל אחד ניסה לבצע את הלחש, "אציו!" הרמיוני אמרה פעם אחת והצליחה להביא את הספר שלה מהחדר, כולם התלהבו, "וואו!" אמר שיימוס שהתעורר פתאום, הוא נענע את דין כדי להעיר גם אותו, "כל הכבוד גברת גריינג'ר, בדיוק כך אמורים לעשות!" הפרופסור אמר וכולם חזרו לנסות, ראיתי את הארי ורון שניסו, אבל ללא הצלחה.

נוויל הצליח להביא את העציץ שלו, אבל בדרך זה התנגש בפרופסור פליטיק וכל האדמה מהעציץ נשפכה עליו, "חחחחח" צעקו ילדים מאחורי הכיתה, מסכן נוויל.. כולם צחקו עליו, ניגשתי אליו לעזור לו לאסוף את העציץ, כאב לי עליו ועל התאונה.

כבר הגענו לקראת סוף השיעור, החלטתי לנסות ניסיון אחרון! "אציו ספרר!" צעקתי, ניצוצות לבנים ועדינים יצאו משרביטי, אך לא כמו בפעמים הקודמות, הפעם פוף! לאחר כמה שניות הספר היה ביד שלי! הצלחתי סוף-סוף לעשות את הלחש! "כל הכבוד לך גברת פוטר" פרופסור פליטיק אמר ויצא מהכיתה, "אתם משוחררים" הוא סיים את דבריו.

יצאתי מהכיתה מלווה בהרמיוני, דיברנו על השיעור שהיה אתמול ועל העבודות שיש לנו, התקופה הזו הייתה עמוסה, היו לנו מלא סיכומים לעשות למקגונגל, כך גם לסנייפ, באסטרונומיה כל שיעור היינו צריכים לעשות תרשימים, בחקר מוגלגים היו לנו שיעורים על הקטנוע, ובנוסף עבודות מלפני כמה ימים.

נכנסתי אל החדר שלי ולקחתי בגדים ואת ערכת המקלחת שלי, תכננתי להתקלח, ללכת לארוחה ואז לאימון הראשון במועדון הלחימה!! נכנסתי אל המקלחת, התקלחתי וחפפתי את השיער, התלבשתי, ואספתי את שיער. (ככה הייתי לבושה-)

My redhead <3Where stories live. Discover now