ALINTI VE DUYURU

40.7K 2.3K 458
                                    

Selamlar :) ben geldim.

Biliyorum biliyorum bölüm zannettiniz ve şu an hayal kırıklığı yaşıyorsunuz ama değil, bölüm gününü bir önceki bölümde belirtmiştim zaten. Buraya da birkaç küçük açıklama yapmak ve sizin için alıntı bırakmak için geldim :)

61. Bölüm 25 Aralık Cumartesi saat tam 20.00'da yayımda olacak ve gelecek olan bölüm sezon finali bölümü olacak. Yani final değil, kitap devam edecek ama biraz ara vereceğiz sadece. Ne kadar bir ara diye sorduğunuzu duyar gibiyim. Bu sorunuzun cevabını da sezon finali bölümünün sonunda alacaksınız.

61'den sonra ikinci kitabın bölümleri başka bir kitaptan gelmeyecek, yine buradan devam edeceğiz.

Eğer herhangi bir sorunuz varsa bu satıra sorularınızı yazabilirsiniz, müsait olduğumda dönüp hepsini bir bir cevaplayacağım.

Duyurular, alıntılar ve daha birçok şey için beni takip edebileceğiniz yerler;

Wattpad hesabım: gizzemasllan

Instagram: gizzemasllan

Twitter: gizzemasllan

ALINTI

"Damatlık yakışmış." İmayla kurdum bu cümleyi, her ne kadar giyeceği damatlığı kendisinin seçmiş olmasını istemiş olsam da bunu bana yaptırmaktan hiç çekinmemişti.

Başını öne eğip kendine baktı, söylediğime karşılık hiçbir şey demezken "Papyon takmayacak mısın?" diye sordum, gözleri hemen beni buldu, işaret parmağını kaldırdı.

"Sakın başlama." Deyince kendimi tutamayıp güldüm. "Bir tanesi başımda zaten sabahtan beri konuşup durdu, sinirimi yeterince bozdu." Işıl'dan bahsettiğini anlamak hiç zor olmadı.

"Kıza papyon takıp odadan kovmuşsun." Gülerek kurdum bu cümleyi.

"Hak etti o." Her zaman kullandığı o cümleyi kurduktan hemen sonra o meşhur cümlede ağzından dökülüverdi. "Başım ağrıyor zaten!" Güldüm, bu adamın başının ağrısı hiçbir zaman geçmeyecek mi?

"Gel otur şöyle." Dedim, elini tuttum, koltuğa oturttum. Ben de yanına oturdum, daha doğrusu tam oturacakken kendimi onun kucağında buldum.

"Yiğit ne yapıyorsun?" Diye sordum, kalkmak istedim, ellerini belime doladı, kalkmama engel oldu.

"Şimdi birisi girecek, rezil olacağız!" Daha sıkı sarıldı bana.

"Hiçbir şey olmaz." Dedi, dudaklarını boynuma bastırdı, nefesini tenimde hissettim.

"Sıkıldım bu kalabalıktan." Diye fısıldadı kulağıma. "Çok sıkıldım." Günler sonra gerçek hislerini dile getirdi, ilk günden beri sıkıldığının farkındaydım zaten.

"Tek bir insan görmeye bile tahammülüm kalmadı, artık bir tek seni istiyorum." Dedi, içim sıcacık olurken boynumdan bir kez daha öptü, devam etti.

"Şu nikâh bir bitsin, alıp gideceğim seni buradan." Dudaklarım yana kıvrıldı. "Baban bile engel olamayacak buna." Bunu öyle bir keyifle söyledi ki gülmeden edemedim.

"Benimle babamın inadına evleniyormuşsun gibi konuşuyorsun." Dudaklarını bir kez daha boynuma bastırdı.

"Seni istediğim için evleniyorum seninle."

*****

SEZON FİNALİ İÇİN HEYECANLI BEKLEYİŞ BAŞLASIN O ZAMAN🖤




KURALSIZ | KİTAP OLDUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin