Abych mluvila pravdu, ozývat se tady před kapitolou mi přijde celkem ostudné. Protože - sakra, musím se smát sama sobě - jsem novou kapitolu nevydala 4 měsíce. To je bezpochyby nejdelší "pauza", kterou jsem si kdy od wattpadu dala (nejsem si jistá, jestli je nazývaní této doby pauzou relevantní, ale určitě se po tom cítím méně špatně, než bych měla). Nebudu se tady omlouvat, jelikož bych omílala to samé pořád dokola - prostě to byly 4 měsíce bez jediné kapitoly. Hotovo. Tečka. Víc se k tomu raději vracet nebudeme.
Kvůli tomu, že už to od poslední kapitoly bylo tak dlouho, jsem se Vám to rozhodla usnadnit aspoň tím, že Vám tady napíšu malé shrnutí (však víte, abyste si ty předchozí kapitoly nemuseli nuceně číst znovu). Takže:
- Freed se Sun se dostali do Liwbay (obrovských uzavřených roklí, které se táhnou pod celým Gorondyanem a protékají jimi podzemní prameny řeky Fayrre).
- Objevili, že se v Liwbay už od rozpadu Gorondyanu ukrývá a přežívá bývalá královská rodina, která hodlá udělat vše pro to, aby zemi zachránila před therradským králem. Tato rodina sestává ze tří členů (nejstaršího Rhenana a jeho dvou dětí - starší Lyah a mladšího Xandera), jejichž nerozlučnou součástí je i Wren Lanevrrová, jejíž celoživotním úkolem je Gorondyany ochraňovat.
- Sun Freedovi odpustila jeho lži a jelikož se oba nyní snaží vyhnout "spojení", o němž mluví proroctví a kterého chtějí Gorondyané usilovně dosáhnout, dohodli se, že se pokusí rodinu přemluvit, aby to nedělali.
- To se jim nejenže nepovede, ale v zápalu hádky se také zraní Sun (třískne se hlavou o kraj lodě, ztratí vědomí a spadne do vody, z níž ji Freed vytáhne). A aby toho nebylo málo, někdo neznámý pod nimi vytvoří portál, jenž zanese Gorondyany, Wren, Sun a Freeda pod Crones, bývalé hlavní město Gorondyanu, které je od jejich cílové destinace jen necelý den cesty.
A co se děje dál už musíte hledat v dnešní kapitole! (Musela jsem ji zase rozdělit na dvě části, protože... Já a velký počet slov, tak se omlouvám za divně useknutý konec.)
Abych Vám ale ještě trošku zlepšila náladu a opravdu se ZARUČILA, že už na žádnou "pauzu" do konce TDBU nedojde, chci Vám říct, že je kniha dopsaná. Čeká mě si jen napsané kapitoly pročíst a možná upravit pár vět, ale od tohoto dne budou zase každý týden pravidelně vycházet nové kapitoly. Tak už hlavy vzhůru a hurá do čtení!
SEBASTIAN JASON THERRADSKÝ
Po několika hodinách strávených ve dvou malých dřevěných člunech se napětí mezi námi začne zvyšovat. Lyah úpěnlivě upírá pohled do dáli směrem, kterým plujeme, a i přes konverzaci o všech podzemních vodopádech, již mezi sebou vedeme, se neodvažuje podívat jinam. Xander dělá vesměs to samé. Já však vím, že jeho fascinace obzorem nekoření v přání pomoci Gorondyanu, ale touze zjistit, zda je Torca skutečně v pořádku a jestli momentálně společně s mou nevlastní sestrou nemíří vstříc Igranu.
Pak je tady Sun. Pozoruji ji celé minuty, ale něco v jejím chování jednoduše není takové, jako před naším nečekaným přesunem portálem. Mnoho věcí neříká a když už, jsou to tichá, skleslá slova, z nichž je jasné, že se něco stalo. Chvíli to přikládám nervozitě z toho, co se chystá, ale v hloubi duše mi je jasné, že její náhlá změna nálady musí mít jiný důvod.
ČTEŠ
Temnota Mezi Námi
FantasíaFalešná princezna. Ztracený princ. A proroctví, které změní jejich životy. Když před několika sty lety zavraždili krále, nikdo netušil, co se stane. Královská rodina byla vyhnána a dva rody nastoupily místo ní. Ty však vytvořily vysokou mohutnou zeď...