13

8.9K 725 3K
                                    

..

içeriye giren uzun boylu, yapılı ve geniş omuzlu adamla küçük olan gözlerini kocaman açıp koltukta biraz geriye gitmiş ve hyunjin'e daha çok sokulmuştu. karşısındakinin insan olup olmadığını düşünüyordu o an. bir insanın omuzları bu kadar geniş olabilir miydi? veya vücudu bu kadar yapılı? ne yapıyordu sabah akşam kas mı çalışıyordu? küçük çocuk kafasını iki yana sallayıp düşüncelerinden kurtuldu, yanındaki siyah saçlı adama baktığında yüzünde anlamsız bir ifade vardı.

"hayırdır? akşam gelecektin sanki sen?"

"öyleydi ama programda sorunlar çıktı hem bu küçük çocuk da kim?"

"ne demek sorunlar çıktı?"

"altıncı kod sayfası başlı başına yanlış diğer sayfalarda da tonla yanlış var ne oldu sana böyle?"

"bana bir şey olduğu yok hepsi doğruydu yüz kez kontrol ettim benim yazdığım kodlardan bahsettiğine emin miyiz?"

"evet senin yazdığın kodlar hatta bak"

çantasından bilgisayarını çıkartıp masaya koymuş ve açıp kod sayfalarını açmıştı. hyunjin'in gördüğü sayfalarla kaşlarının çatılması ve sinirle elleriyle oynaması da bir olmuştu. dilini ise yanağının içerisinde gezdiriyordu sinirle.

"bunu ben yazmadım?"

"ne demek ben yazmadım?"

"ben yazmadım işte benim yazdığımın bunla alakası yok"

"kim yazdı o zaman?"

"nereden biliyim ben amk!"

"hey sakin ol tamam çocuğu da korkuttun"

yanında oturup onun koluna sarılan küçük çocuk anında geri çekilip yerinde geri gitmişti.

"hyunjin i-iyi misin?"

küçük olan zar zor sormuştu korkudan titrememek için zor duruyordu. onun sinirli hali başka birisiydi adeta ve o bunu aslında hiç görmeyi de istemiyordu.

"odana çık"

"ama biz da-"

"sana odana çık dedim!"

bağırmasıyla kendine çektiği dizlerine tırnaklarını batırıp korkuyla yerinde sıçramıştı. kafasını olumlu anlamda salladı ve hızla dolan gözleriyle yandaki merdivenlerden koşarak çıktı odasına. odaya girmesiyle kendisini yatağa attı ağlamamak için de zor duruyordu. ona bağırmasını veya kızmasını istemiyordu, ki bu sefer bir suçu da yoktu sadece iyi olup olmadığını sormuştu bu suç muydu sanki?

..

"küçücük çocuğa bağırmasına hem nereden geldi bu akraban falan mı?"

"chan sence şu anki konumuz o mu?"

"doğru ama bu kodları sen yazmadıysan ne yapabiliriz?"

"bilmiyorum ama bunu yapanı bulursam elimden kurtulamaz"

"biliyoruz orasını da şirkette buna cüret edecek birinin olduğunu sanmıyorum evden falan olmasın?"

"korumaları sende biliyorsun felix desen kod ne daha onu bilmiyor nasıl evden olabilir?"

"hayır misafir falan birleri geldi mi yakın zamanda?"

"hayır sence önüne geleni evine alan biri miyim?"

"doğru o zaman şirketten biri demek oluyor bu"

"onu bulduğum gibi annesinden emdiği sütü burnundan getireceğim günlerce uğraştım o kodlar için amk!"

I can't resist -hyunlix daddykingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin