42

8.2K 614 1.9K
                                    

..

"bu gece için söz vermiştin..."

yavaşça kavradığı çenesinden kendisine daha fazla yakınlaştırıp öpmeye başladı. ilk defa yumuşak öpüyordu canını yakmadan, acıtmadan, narince öpüyordu küçük sevgilisini...

ince kollarını büyük olanın boynuna dolayıp kendi dudaklarına bastırdı dudaklarını ince beline yerleşen büyük elleri küçük çocuğu yataktan kaldırıp kucağına oturtmasını sağlamıştı.

yakın olan bedenlerinin verdiği sıcaklık mayışmasına neden olsa da uyumaktan daha çok istediği bir şey olduğu aşikardı. nefessiz kaldığında büyük olanın omuzlarına yerleştirdiği küçük elleriyle hafifçe ittirdi, hyunjin bunun farkına varıp dudaklarını ayırmış ve alev alan tenindeki sıcaklığının bulunduğu boynuna ilerlemişti, yavaş yavaş öperek çenesinden köprücük kemiğine geldiğinde nazikçe öpüp sonrasında hafifçe ısırdı, sıcak dokunuşları küçük bedenini daha bedenini yakınlaştırmasına ve onu istemesine neden oluyordu...

bıraktığı izlerin ardından boynundaki küçük yüzü kavrayıp bakışlarını dudaklarına çıkartıp yavaşça öpmeye başladı tekrardan. elleri üzerindeki pembe crop'un eteklerine kaymış ve ayrılan dudaklarıyla üzerinden çıkarttı. kendi üzerindeki siyah bol gömleğinin de bir kaç düğmesini açıp küçük olanın ince belini kavrayıp onun dudaklarına hasret kalmışçasına öperken yavaşça sıcak bedenini yatağa bırakıp üzerinde yerini aldı...

minik kollarını boynuna dolayıp büyük olan onun kalçasını açığa çıkan kısa şortunun kenarlarından kalçasını kavrayıp sıkarken boğuk iniltiler bırakıyordu ağzının içerisine...

öpüşmeye devam ederken kendi üzerindeki gömlekten de kurtulup bir kenara atmış ve minik yüzü kavrayıp daha çok kendisine çekerek öpmeye devam ediyordu. felix nefessiz kaldığında hyunjin'i itip omuzlarından tutarak yanına geri oturmasını sağlamış ve kucağına ona dönük olacak şekilde oturup altındaki sertlikle gözlerini kocaman açtı. bakışlarını altından, büyük olanın çekik gözlerine çıkardı. hyunjin dilini dudağının kenarında gezdirip hafifçe sırıttığında minik çocuk dudağına dişleyip korkmuş bir ifade takındı.

"ımm şey ııı sen sigara kokuyorsun ya"

"hmm acaba neden?"

ince belini kavrayıp kendisine daha çok bastırdığında küçük olan dudaklarından istemsizce minik bir inilti çıkardı ve omuzlarından olan  parmaklarının tırnaklarını geçirmişti fark etmeden.

"ımhhh"

"ama sen çok yaramazsın bebeğim"

"isteyerek olmadı ki"

"eminim öyledir..."

ince boynunu kavrayıp sertçe kendi yüzüne çekti ve dilini dudağının kenarında gezdirirken boğuk sesiyle duyuldu sıcak nefesi.

"nasılsa sen hiç yaramazlık yapmazsın değil mi?"

"hıhım"

hafifçe kıvrılan dudak kenarlarıyla yüzündeki sırıtış da yerini almıştı

"yalan söylüyorsun"

"ımm belki biraz"

"kuralı çiğnedin ama yine ne yapsak?"

aklına gelenle küçük gözleri kocaman açılıp omuzlarındaki elleri boynuna kaymış ve sıkıca sarılmıştı büyük olana.

"hayır hayır"

"ne hayır?"

"bir daha yalan söylemem söz veriyorum"

"ne geçti az önce aklından acaba?"

I can't resist -hyunlix daddykingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin