..
"şey boyum yetmiyor da ben çıkamadım"
karşısındaki sinirli bakışlı adam ona inanamayan bakışlarla bakıyordu. küçük çocuk dudaklarını büzdüğünde karşısındaki adam kaşlarını daha da çatıp araladı dudaklarını
"nereye kaçtın sen?"
"hm? kaçmadım ki"
"kaçtın"
"kaçmadım dedim sana! luncy miyavlıyordu böyle miaw miaw diye hani olur ya böyle çok acım üşüyorum da beni besle der gibi hyungları da bekledim ama gelmediklerinde dayanamadım baksana ne kadar tatlı"
"bırak şu kediyi"
"hayır! bırakmam! hava buz gibi üşür! acıkmış da zaten süt verdim onu da içmiyor of"
dudaklarını büzüp kucağındaki kedisine bakıyordu
"sende üşümüşsün birde çıplak çıkmışsın"
"yuo bak şortum var"
süt kabını tutan elinin tersiyle üzerindeki bol tişörtü sıyırıp şortunu göstermek isterken yanlışlıkla üzerine süt döktüğünde kucağında tuttuğu kedisi üzerine döktüğü sütü yalıyordu. küçük çocuk gıdıklandığı için gülmeye başladı.
"hahah yapma yapma luncy kıkıkık gıdıklanıyorum yapma lütfen luncy"
karşısındaki adam elini alnına vurup woo san'a doğru dönmüştü
"kediyi alın elinden eve sokun şunu da"
"hayır dedim sana! luncy'i bırakmayacağım! gerekirse onunla burada kalırım!"
"kaçtığın için ceza alacaksın zaten istersen sınırlarını zorlama yoksa nereye gideceğini biliyorsun değil mi?"
"a-ama... hyunjin lütfen hmm? baksana el kadar çok minik odamda baksam olmaz mı? lütfen lütfen ne istersen yaparım!"
"sesini alçalt"
"peki ama luncy?"
"kalamaz hayır dedim sana. şimdi bırak o hayvanı"
"bırakmayacağım! onunla gideceğim gerekirse!"
"kaçabileceğini mi sanıyorsun?"
"kaçacağım demedim ki? luncy'nin evine gideceğim dedim gerekirse onunla sokak da da uyurum"
"bir iki saate yanından gitmiş başka kedilerle düzüşüyor olur hayal kurmayı kes şimdi bırak hayvanı"
"luncy'im sen değil bir kere tamam mı?! hem onu bırakmayacağım! bak oda beni seviyor bir kerecik iyilik yapsan bana olmaz mı?! baksana luncy'i besleyeyim derken camdan atlamam gerekti dizlerim de hep uff oldu hiç mi üzülmüyorsun bana?"
"üzülmüyorum"
"doğru senin duyguların yoktu. neyse ben bu lanet eve luncy'im olmadan girmem!"
"yeterince sabrımı sınadın yeter!"
camdan ineceğinde küçük çocuğun ağlamaya başladığını fark edip sakin olmaya çalıştı. elini camın kenarına vurup boynunu kıtlatıyordu. küçük kedi felix'in göz yaşlarını yalıyor felix ise küçük şekeri elinden alınmış bir bebek gibi ağlıyordu bağırarak.
"hüü luncy bu a-adam kötü b-biri bizi a-ayırıyor hüüüü"
"efendim felix daha küçük biraz alttan alsanız hem kediyle biz-"
"onun adı luncy!"
"yani luncyle bizde ilgileniriz hiç bir sorun olmaz"
"sizi kedi bakın diye mi işe aldım ben?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I can't resist -hyunlix daddyking
Teen Fictionbununla baş edilebilir mi? Rahatsız olanlar okumasın! ..