20

8.4K 669 1.9K
                                    

..

"ha?"

"hım? kızdın mı?"

alt dudağını dişleyip küçük olanın üzerine adımladığında küçük çocuk korkup oturduğu yatakta biraz geri gitmişti. büyük olan yatağa oturduğunda küçük olanın boğazını kavradı ve kendi yüzüne yaklaştırdı.

"ne yaptın? ne yaptın?"

"şey ımh acıyor bırak"

"ne yaptın dedim?!"

"s-sadece sana yardım etmek istedim"

"peki ben sana bunu yapmanı söyledim mi?"

"h-hayır ama s-sürpriz olsun istedim işte"

küçük olan acıyan boğazıyla gözleri dolmuştu, karşısındaki adam ise kocaman açılmış gözleriyle sıkmaya devam ediyordu boğazını. kendisine engel olmaya çalıştığı belliydi, fazla sıkmamak için ama yine de bu bile küçük olanın canını yeterince acıtmıştı.

"senden bunu istemedim?"

"bırak ahh acıyor l-lütfen"

"seni alakadar etmeyen işlere burnunu sokamamanı söyledim?"

"özür dilerim b-bilmiyordum"

dolan özlerinden yaşlar süzüldüğünde büyük olan derin nefes alıp sertçe elini geri çekip saçlarını arkaya atmış ve dilini yanağında gezdiriyordu.

"öncekileri ne yaptın? sildin mi hepsini?"

"hayır gizli sekme gibi bir yere aldım"

"sen cidden.... hmm cezan ne olsa?"

küçük çocuk boğazını ovalayan eliyle dudaklarını büzmüş ve ona doğru dönmüştü

"yenilerini yazmışsın ama neden ceza veriyorsun ki?"

"günlerdir uyumadım onları yazmak için, bir cezan olmamalı mı yani?"

"hayır ama.. lütfen bir daha o o-odaya girmek istemiyorum"

küçük çocuk gözlerini ovalamaya ve sessizce ağlamaya başladığında elleriyle tutunarak yaslandığı yatakta doğruldu ve çenesini kavrayıp kendi yüzünün hizasına getirdi.

"ağlama"

"ama.. cidden oraya girmek istemiyorum lütfen"

"ee cezan ne olacak o zaman?"

"ne olursa olsun ama oraya girmek istemiyorum"

"hmm ne olursa olsun?"

"hıhm"

küçük çocuk gözlerini üzerindeki beyaz tişörtün kollarına silip büzmüştü dudaklarını, büyük olan ise dilini dudaklarında gezdirip gözlerini kısarak ona bakıyordu.

"yapsak mı?"

"hmm neyi?"

sırıtıp yatağın başlığında yaslayarak yanında yerini aldığında küçük olan yan tarafındaki ona doğru dönmüştü. bacağına elini bir kaç kez vurduğunda bu kucağına gelip oturması demekti artık biliyordu.

"h-hayır hayır istemiyorum o olmaz!"

gözlerini kocaman açıp kafasını iki tarafa sallıyordu olumsuz anlamda. küçük çocuk bağırdığı için hyunjin sinirli bir yüz ifadesi takınmıştı yine de ona bir şey yapmamak için sıkıyordu kendisini. küçük çocuk bunu fark edip yutkundu sertçe.

"ne olmaz?"

"o şey işte.. istemiyorum"

"bir şey yapmayacağım gel"

I can't resist -hyunlix daddykingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin