39

7.3K 637 1.9K
                                    

..

"yüksek ihtimal"

dudaklarını büzüp umursamaz bir şekilde cevap vermiş ve sigarasından büyük bir duman çekmişti. felix şaşkın bir şekilde kedilere bakarken yukardan gelen miyavlama sesiyle odasına gidip küçük kedisini getirdi. camın önüne bıraktığında ailesi olduğu belliydi, bir birlerini istiyorlardı. felix dudaklarını büzüp hyunjin'e kaldırdı bakışlarını.

"DNA testi mi yaptırsak?"

"saçmalama istersen?"

"ama ya ailesi değilse? hem ben luncy'im olmadan yapmam ki..."

"ailesi olduğu belli bak senin veledin tıpatıp aynıların bile var kesin üçüz falandır bunlar"

"off onları da alalım o zaman eve hem ev kocaman ne olacak ki dört kedimiz daha olur"

hyunjin sinirli bir şekilde sigarasından bir duman daha alıp söndürmüş ve felix'in yanına eğilip saçlarını okşamaya başlamıştı.

"bebeğim biliyorsun zaten alerjim var. farkındaysan da sırf sen çok istedin diye aldım bu kediyi de eve. sürekli alerji ilaçları kullanıyorum bir tane kedi varken bile. beş tane olursa bana ne olur sence?"

"sende başka ev tut o zaman zengin değil misin zaten neden luncym gitmek zorunda?"

hyunjin gergin bakışlarıyla dilini yanağın içinde gezdirip hafif gülümseyerek saçını okşamaya devam ederken araladı tekrar dudaklarını.

"kendi evimden kediler için gideyim yani?"

"hıhım ben senin ziyaretine gelirim ki arada, cidden bak hatta her gün gelirim söz"

"felix saçmalama istersen?"

"banane ya! vermek istemiyorum luncymi o benim ilk evcil hayvanım o benim buradaki ilk arkadaşım onu veremem ben!"

hyunjin felix'in bağırmasıyla derin bir nefes çekip ayağa kalkmış ve camı kapatmak için elini uzatmıştı.

"o zaman ailesi de üzüntüden ölsün kapa camı"

"hayır hayır! tamam dur..."

"ne o luncyni mi vereceksin yoksa beni kendi evimden mi kovacaksın?"

"seni kovabilme ihtimalim azda olsa var mı?"

"yok"

"yüzde bir bile mi?"

"evet yüzde bir bile yok"

"off..."

felix büzdüğü dudaklarıyla dolan gözlerini koluna silip burnu çekmiş ve yere bağdaş kurarak oturup minik kedisini de kucağına koymuştu.

"luncycim biliyorum bak sende beni çok seviyorsun ama sanırım gitmen gerek... hem onlar senin ailen ve seni onlardan mahrum etmek de istemiyorum ama bu seni sevmediğim anlamına da gelmiyor tamam mı? b-ben seni çok seviyorum c-cidden çok seviyorum sakın seni sevmediğimi düşünme o-olur mu?"

"miaww"

hyunjin paketinden bir dal çıkartıp dudaklarının arasına koyup yakmış ve büyük bir duman aldıktan sonra felix'e inanamayan bakışlarını yollamıştı.

"ciddi ciddi ağlıyorsun ha sen"

"s-sussana sen çok ciddi bir konuşma yapıyorum şuan"

göz yaşlarını koluna silip çatık kaşlarıyla birlikte bakışlarını hyunjin'e çıkartmıştı.

"aynen kedi de seni anlıyordu zaten şuan"

"tabi anlıyor anlamasa sana öyle şeyler der mi sanıyorsun hıh"

I can't resist -hyunlix daddykingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin