..
"hayırdır sen beni mi taklit ediyorsun?"
arkasında hissettiği bedenle gözleri kocaman açılmıştı. tam arkasına döneceğinde kulağının arkasında hissettiği sıcak nefesle yerinde dona kalmıştım. sırtına değen sıcak vücut titremesine neden olmuştu. evet resmen tir tir titriyordu. normalde böyle olmazdı, fakat hyunjin'in flix'e bu kadar yakın oluğundan mı yoksa, yine bir şey yapabileceğinin korkusundan mı bilmiyordu ama tüm vücudu anında gerilmişti.
"hmm?"
kulpu tutan elinin üzerinde olan el sıktığında canı acımıştı küçük çocuğun. cidden adeta hayvan gibi sıkıyordu ve sadece vücudu değil elleri de bu küçük çocuğun iki katıydı.
"ımhh hayır sa-"
"yalan söyleme"
"sadece şaka yaptım cidden"
küçük çocuk arkasını yavaşça dönüp zaten yeterince sert görünen fakat korkutucu bakışlarını da hiç esirgemeyen çocuğa baktı masumca. kaşlarını kaldırmış ve dudaklarını büzmüştü. içinden ise "bu gün daha fazla vücut yarası istemiyorum bu şerefsize tatlı davranmam gerekse bile bir darbe daha alırsam katlanamam' kafasında sorunlar olduğu belli zaten" diye geçiriyordu.
hyunjin umursamaz bir bakış takınıp elini sıkmayı bıraktı ve kapıyı açıp odaya girdi. elindeki su bardağını masaya bırakıp yine bilgisayarından bir kaç tuşa basıyordu. felix merakla kapıyı kapatıp yanına ilerledi ve bilgisayara eğilip bakmaya başladı
"ne yapıyorsun?"
"iş"
"ne işi?"
"senin anlamayacağın şeyler"
-"neden anlamayayım"
"yazılım bilgin var mı da soruyorsun?"
"doğru yok. hem o ne ki?"
"boş ver"
"hıh hem beni çağırıyorsun hem de tersliyorsun!"
"hmm?"
hyunjin ellerini göğsünde birleştiren çocuğa doğru çevirdi bedenini oturduğu sandalyeyle birlikte. bacağına patpat yaptı eliyle bir kaç kere oturmasını işaret edercesine. felix ise kaşlarını çatıp kafasını sol tarafa çevirdi
"bu sefer kucağına oturmayacağım odada tonla yer var oturmak istesem oturum zaten!"
"ses tonunu alçalt ve sanırım söylemeyi unuttum ama tekrarlatılmak dan da nefret ederim yani bana aynı şeyi tekrarlatma"
"off fetişin falan mı var senin al oturdum"
felix hyunjin'e bakmadan bacağına oturmuş ve kafasını yine onun tam tersi yönüne çevirmişti elleri ise hala göğsünde bağlıydı. felix in karnının guruldamasıyla hyunjin felix in karnına baktı
"aç mısın?"
"ee yani kim bilir kaç saattir uyuyorum hani beni kaçırdın ya he birde kaçırmakla kalmadın uyandığımda önüme ot koydun ot"
"seni kaçırmasaydım ölecektin tabi ölmeye razıysan bilemem"
"değilim ama o en azından bir pilav koyar insan ful ot koymuşsun ben nasıl yiyeyim onları inek miyim?"
"bana inek mi diyorsun yani?"
"hayır canım da yani hani damak tadı farklılığı var ya"
"canım?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I can't resist -hyunlix daddyking
Teen Fictionbununla baş edilebilir mi? Rahatsız olanlar okumasın! ..