47

8.1K 748 1.2K
                                    

uzun bir zamandan sonra 47...

"gel bakalım o zaman"

büyük olan miniğinin dudaklarına yaklaşırken küçük bedende ince kollarını çoktan boynuna sarmıştı, küçüğünün beline yerleşen ince uzun parmakları pürüzsüz bedenini okşarken dudakları çoktan yerini almıştı bile...

bu öpüşme hyunjin'in düşündüğü gibi olmamıştı. minik olanın bir anda kapanan gözleri ve artık karşılık vermeyen kırmızı dudaklarıyla gözlerini açıp şaşkınca baktı altındaki bedene.

"ya felix?"

"bebeğim şihtt uyudun mu yoksa?"

"ya böyle bir anda nasıl uyursun sen cidden ahhh bunun hesabını sabah soracağım..."

minik bedenin yanına kendi bedenini bırakıp oflayarak gözlerini kapatmıştı. üşümemesi içinde üzerine iyice yorganı çekti ve alnına da minik bir öpücük kondurmuştu...

...

sabah gözlerini banyodan gelen küfür sesleriyle açtı. uykulu gözlerini ovalayarak yataktan kalkıp banyoya gittiğinde miniği karnını yumruklayıp kusuyor ve kendisine tonla küfür ediyordu.

"aptal felix aptal ne boka o kadar içtin seni aptal aptal tüm gün kıvran dur şimdi"

"şihtt aptal felix o minik karnına öyle vurmamalısın"

"ya git buradan utanıyorum"

büyüğü yanına gelip  yüzüne düşen sarı tutamlarını ve arkasındaki uzun sarı saçlarını ince uzun parmaklarıyla kavramıştı

"neyden utanıyorsun? yoksa dün gece tam öpüşürken horlayarak uyuya kaldığın için mi? hm?"

"ya cidden öyle bir şey mi yaptım?"

"hmm hem de tam işe başladığımız anda"

"ne? iş ne? ne işi ne yoksa..?"

"hmm tamda o zamanda"

"ya ya ya ben ya hamile kalırsam ne yapacaksın? hm? daha çok gencim ben nasıl yaptık bunu aaahhhh"

"hahhaha şakaydı şaka sadece öpüşüyorduk anladın mı?"

"cidden mi? başka bir şey yapamadık dimi?"

"hayır yapmadık. yoksa... sen yapmamızı mı isterdin?"

"asla şey yani hayır"

"anladım anlaşılan benimle sevişmek kötü olsa gerek neyse kalk hadi elini yüzünü yıka sonrada iyi bir duş alsak iyi olur"

"alsak?"

"sırayla?"

"ahh dimi bence de"

"ne o birlik de alacağımızı mı düşündün? hmm aslına bakarsan bu iyi bir fikirmiş ne yapsak birlikte duş mu alsak?"

"hayır hayır asla olmaz"

"neden? benden o kadar mı utanıyorsun?"

"yuooo sadece şey biraz kilo almışım da"

"ee yani? bu bir bahane?"

"yuo yuo bahane değil ahh kalkayım artık yeterince kustum bence ohh"

"peki öyle olsun bakalım"

felix yerden kalkıp elini yüzünü yıkadıktan sonra odadan çıkmıştı. yorgun bedenini yatağa bırakmasıyla büyüğü başına gelip gözlerini kısarak bakmış ve hafif eğilip sarı saçlarını okşuyordu.

"hani duş alacaktın bebeğim?"

"şuan biraz yorgun hissediyorum azıcık dinleneyim hemen alacağım sen benden önce al"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 23, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

I can't resist -hyunlix daddykingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin