43

7.4K 644 1.7K
                                    

..

"yes daddy"

"hm?"

"vee bitti oh okula geç kalacağım!"

büyük olanın belindeki ellerinden kurtulmaya çalışıp odaya adımlamaya çalıştığında hyunjin daha çok sıkıp kendisine bastırmış ve arkadan kulağına eğilip kısık bir sesle sırıtarak araladı dudaklarını.

"ne dedin sen?"

"hm? okula geç kalacağım dedim ya"

"o değil ondan önce"

"vee bitti dedim"

"peki ya ondan da önce?"

"ııı şey yes daddy?"

"hm bunu sevdim"

boynunu öptüğünde küçük olan gülümseyip hyunjin'e doğru dönmüş ve beline ellerini sarıp güneş gibi parıldayan gülümsemesiyle ona baktı. hyunjin kendisine karşı bu bakışları takınmasına sevinmişti önceden korkak ve ürkek bakışları varken şimdi güven ve sevgi dolu bakıyordu minik beden...

"her zaman böyle bak bana"

"nasıl?"

"hmm böyle işte güvende hissediyormuşsun gibi. eski bakışlarını geri istemiyorum hep böyle kal"

"senin elinde olan bir şey"

"nasıl benim elimde olabilir senin bakışların?"

"nasıl davranırsan öyle bakıyorum. bana sevgini mi veriyorsun? aynısını yapıp sevgi dolu bakışlarımı yollarım sana, ama beni korkutursan veya üzersen o zamanda üzgün veya korkmuş olurum"

"hmm anladım o zaman benim bebeğime iyi davranmam mı gerekiyor?"

"hıhm bir birimize iyi davranmamız gerekiyor"

"çokta zor değil gibi"

"aslında hiçte zor değil!"

"tabi bağırmadığın sürece..."

"oh pardon... ımm en iyisi üzerimi giyeyim ben"

"öyle yap bakalım"

küçük ayaklarının ucuna basarak büyük olanın dudaklarına uzanıp ve küçük bir öpücük kondurup koşarak odasına adımladı. hyunjin ise arkasından kafasını bir tarafa eğerek gülümseyerek bakıyordu miniğine. bu güzel geçen günlerinin hiç sona ermesini dahi istemiyordu o an...

odasına adımlayıp okul da giymek için kıyafet seçti. bol yeşil kot pantolonun üzerine giydiği beyaz tişörtüyle aynanın karşısına geçtiğinde gördüğü boynuyla gözlerini kocaman açıp kırpmaya başlamıştı. açılan kapıya dahi kaymadı bakışları.

"felix hadi işe geç kalacağım"

"yayaya boynuma bak nasıl gideyim ben bu halde okula!"

"bağırma. ne olmuş sanki eskisinin aynısı"

"herkes şey yaptığımı düşünecek ben çocuklara ne diyeceğim?"

"kocam yaptı?"

"k-kocam? ha en iyisi okula gitmemek sanırım çıkarken kapıyı örtebilirsin ben uyuyacağım"

"saçmalama haftalarca mı gitmeyeceksin okula?"

"bide haftalarca geçmiyor mu bu?!"

"bağırma..."

"a özür dilerim"

"neyse evet haftalarca geçmiyor hatta belki aylarca da geçmez şimdi çantanı al gidelim"

I can't resist -hyunlix daddykingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin