46

9K 704 1.4K
                                    

..

"o zaman teşekkür ederim sevgilim"

büyüğünün dudaklarına yaklaşıp yavaşça kapattı küçük gözlerini...

dudaklarına değen küçük dudaklara karşı koyamayıp hızla alt dudağını kavradı. emiyor bir yandan da minik ısırıklar bırakıyordu, belindeki elleri ise küçük bedeni kendisine daha fazla çekmesinde yardımcı oluyordu.

minik olan nefessiz kaldığınca dudaklarını geri çekip büyük olanın boynuna sarıldı bu sırada büyüğü sarı saçlarını okşayıp boynunu öpüyordu.

felix omuzlarından destek alarak sevgilisinin kucağında dönüp masaya doğru oturdu ve dudaklarını araladı. hiçbir şey olmamış gibi masumca baktı kaşlarını kaldırmış olan büyüğüne

"ee doldursana içelim"

"bu kadar mıydı?"

"ne bu kadar mıydı?"

"teşekkürün?"

"hm bu kadarcıkdı hadi ya doldur da içelim"

"peki ben seni sarhoş olunca görürüm"

"ya sarhoş olunca bana bir şey yapayım deme"

"senin iznin olmadan bir şey yapmam"

"iyi izin vermiyorum o zaman haberin olsun"

"hıhı hadi iç"

doldurduğu bardaklardan birini miniğinin önüne bırakıp diğerini de kendisi kafasına dikti. küçük olanın burnunu minik parmaklarıyla kapatıp bardaktaki votkayı dikişine bakıyordu.

"ohh ıyh cidden bu acılığa alışmak zor olsa gerek"

"o kadarda değil"

"hıhı aynen sen kaç yıldır içiyorsun ki hem?"

"hmm beş yıl olmuştur"

"kaç yaşında içmeye başladın?"

"16"

"benim yaşlarımda yani"

"hıhım"

"peki kim başlattı sana?"

"kendim"

"kendin mi içmek istedin?"

"evet içkinin bazı şeyleri düşünmeme engel olacağını düşünmüştüm"

"peki öyle oldu mu?"

"deli gibi sarhoş olduğumda evet ama artık sarhoş da olamıyorum zaten eskidendi o etkisi"

"nasıl?"

"aşırı fazla içmezsem olmuyorum oda çok fazla olması gerek o kadarını da içesim gelmiyor zaten"

"hm anladım ee peki neden bu hafta izinlisin?"

"öylesine"

"cidden mi?"

"hm"

"anladım ay midem yanıyor"

karnına ellerini bastırıp hafif önüne doğru kıvrılmıştı. büyüğü onu düzeltip elini karnına koyup okşamaya başladı bu minik olanı rahat hissettiriyordu.

"doldur hadi"

"yine mi?"

"hım bitti bak"

"ee sen sarhoş olmak istiyorsun her halde?"

"yuo olmam ki"

"emin misin şimdiden bile gözlerin gidiyor gibi sanki?"

"yuoo gitmiyor ki"

I can't resist -hyunlix daddykingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin