19

8.4K 675 3.1K
                                    

..

"hyunjin?"

yerinden kalkıp elini cebine koymuş ve sigarasını da dudaklarının arasına alıp siyah gömleğinin kollarını katlamıştı. kaldırdığı şaşırmış kaşlarıyla dudaklarının arasındaki sigaradan büyük bir duman alıp içine çekmiş ve yan tarafına üfleyip salıncakta oturan çocuğun yüzüne eğildi, yüzleri yeterince yakın olduğunda  sigara kokan nefesini alabiliyordu küçük olan.

"hmm? hyung'mu demeliyim?"

"hayır?"

"hmm o zaman hwang mı?"

"hayır babacık diyeceksin"

"ha? ben mi? sana? ben?"

"hmm evet sen? bana?"

"demek istemiyorum"

kafasına yan tarafa çevirip eğilmişti rahatsız hissettiği için, demek istemiyordu ve bu karşısındaki adam her zaman ona isteğini yaptırıyordu. yapmazsa da ceza veriyordu. şimdi ise sadece istemediğini belirten bakışlarını takınmıştı.

"o zaman bende seni sallamam"

arkasın dönüp tekrar banka adımladığında küçük çocuk kaşlarını çatıp bağırmıştı arkasından.

"yaaa!"

yüksek çıkan ses tonuyla kaşları kalkık bir şekilde arkasına dönmesi de bir olmuştu büyük olanın.

"aa şey ımm sallar mısın lütfen b-babacık"

son söylediği cümleyi utanarak kafasını eğerek ve kısık bir ses tonuyla söylediği için, büyük olan biten sigarasından son bir duman alıp yere atıp söndürmüştü. küçük çocuğun önüne adımlayıp eğdiği çenesini kavradı sertçe ince parmaklarıyla ve kendisine bakması için kaldırdı yüzünü yukarıya doğru, küçük olan onunla buluşan gözlerini kaçırırken kendisi de kızarmış yanaklarını izleyip dudaklarını büzüyordu.

"duyamadım?"

"ama ben söyledim sallamak zorundasın"

"değilim?"

"ama dersen sallarım demiştin?"

"ama ben duymadım?"

"offf beni sallar mısın lütfen babacık! oldu mu şimdi?!"

"bağırmazsan evet"

"özür dilerim"

"neyse sözümü yerine getireyim en azından"

"hıhm"

küçük çocuğun arkasına gidip sallamaya başladığında, felix küçük bir bebek gibi mutlu bir şekilde gülüyordu ve belki de haftalar sonra ilk defa kahkaha atmıştı.

"daha hızlı! daha hızlı!"

"düşersin olmaz"

"hadi ama lütfen babacık"

dediğiyle daha hızlı sallamaya başlaması da bir olmuştu. küçük çocuk kıkırdıyor ve sallanmasının keyfini çıkartmaya başlamıştı. bir süre sonra çalan telefonuyla felix'i sallamayı bırakmış ve biraz uzaklaşıp açmıştı telefonunu. kısa bir konuşmadan sonra arkasını döndüğünde küçük olanı salıncakta göremeyince kaşlarını kaldırıp dilini yanağında gezdirip sinirle adımlamıştı salıncağın olduğu yere. kaçtığını düşünüp cebine koyduğu telefonunu çıkardığında küçük olanın sesini duymasıyla yan tarafına dönmüştü.

"hey baksana en yükseğe çıkabildim!"

"ah sen cidden neyse in oradan düşersin"

"bir şeycik olmazzz"

I can't resist -hyunlix daddykingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin