35

8.6K 660 2.3K
                                    

..

"beni gerçekten sevseydin büyümemi beklemeye gerek kalmazdı ki.."

hyunjin anlamadığını belirten bakışlarını takınırken, vücudunu hafif geri çekip küçük çocuğun yüzüne sorgulayıcı bir şekilde bakmıştı.

"neyi beklemeye gerek kalmazdı?"

"sevgili olmamızı"

"tss istesem onun için beklemem zaten?"

"istemiyorsun yani?"

"öyle değil"

"hmm peki"

küçük beden kucağından kalkıp kapıya adımladığında şaşırmış bir şekilde bakıyordu ardından.

"ben hyung'un yanına gideceğim yemeğim gelince çağırırsın"

"pardon? ne ara yakın oldunuz bu kadar? hem benden ne ara izin aldın?"

"hyung en azından canı nasıl isterse öyle davranmıyor bana hem o bana çikolata verdi teşekkür etmeliyim"

"felix bir çikolata için teşekkür etmeye g-"

hyunjin sözünü tamamlamadan küçük olan kapıyı açıp çıkmıştı odadan hyunjin ise kalkmış kaşları ve yanağının içerisin de sinirle gezdirdiği diliyle kala kalmıştı.

"her neyse bu seferlik görmezden gelmeliyim"

sakin olmaya çalışıp bakışlarını bilgisayarına çevirmiş ve işine odaklanmaya çalışmıştı, fakat sürekli gözü cama kayıyordu. camın yanına adımladı ve karşı yan taraftaki chan'ın odasını gözetlemeye başladı perde arasından. minik beden masasına oturup bir şeyler anlatıyor, chan ise dikkatle dinliyordu.

"ne anlatıyorsun acaba sen öyle? her neyse ne anlatıyorsa anlatıyor bana ne. delirdim her halde kendi kendine konuşmayı kes de işini hallet hyunjin"

kafasını iki yana sallayıp masasına geri adımlayıp işine odaklanmaya çalışmıştı.

..

odasına giren küçük asık yüze kaydı bakışları.

"hayrola felix bir şey mi oldu yoksa?"

"çikolata için teşekkürler ve hyung bu hyunjin cidden bipolar"

masasına chan'a dönük olacak şekilde oturmuştu çatık kaşlarıyla.

"hmm bende bazen bunu düşünüyorum aslında peki senin bunu düşünme nedenin nedir?"

"bana hem sevgilim olmak istemez misin gibi bir şey diyor, hem de keşke hemen büyüsen diyor. ee sevgili şimdi olabiliyorsak neden büyümemi istiyorsun? ee hadi bunun için bekliyorsan da neden canım istemese beklemem diyorsun? ben senin her canın istediğine mi gideceğim!"

"dur bakalım dur sakin ol şimdi hyunjin seni sevdiğini söylüyor, ama keşke hemen büyüsen de diyor. sende sevgili şimdi olabiliyorsak neden büyümemi istiyorsun diyorsun, oda canım istemese beklemem diyor. doğru mu anladın?"

"evet hyung tam isabet"

"hmm belki asıl keşke hemen büyüsen dediği konu bu değildir?"

"hm?"

"o an nasıl bir durum içindeydiniz? yani sevgili olmaktan mı bahsediyordunuz?"

"ayıp bir durum içindeydik"

işaret parmaklarını bir birine bastırıp kafasını eğmiş ve bacaklarını sallandırıyordu.

"kıkıkı sanırım anladım. hmm o zaman yüksek ihtimalle hyunjin'in bahsettiği çabuk büyümeni istemesi bununla alakalı değil. hyunjin kendisini çok ifade edemez felix, çünkü şu ana kadar kendisini ifade etmesi gereken konular da olmadı. o yüzden canı nasıl isterse öyle söyler bazen onun cidden söylediklerini anlamak için içini okumak gerekir"

I can't resist -hyunlix daddykingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin