36

7.7K 623 1.8K
                                    

..

"beni sevmeni istiyorum jinnie"

büyük olan gözlerini kaçırıp boğazını temizledi. belinde olan elini küçük olanın bacağına getirip okşamıştı hafifçe. felix ise yüzünü düşürüp dudaklarını büzmüş ve kafasını göğsüne yaslayıp gözlerini kapamadan önce son kez araladı dudaklarını.

"ama sen beni hiç bir zaman sevmeyeceksin..."

"hiçte bile"

"hıh öyle sus"

"susmuyorum"

"susma bana ne uyuyacağım ben"

"uyu o zaman"

"hıh"

"hıhmış tss"

"tss hıh"

hyunjin kafasını iki yana sallayıp sarı saçlarını okşamıştı küçük olanın. felix uykunun kollarına kendisini bırakırken büyük olanda camdan dışarıyı izleyip sırıtıyordu hafifçe. woo san onu öyle gördüğünde mutlu oluyordu içten içe. bu küçük çocuk kısa sürede yıllardır alaycı bir gülümseme dışında yüzüne mutluluk ifadesi kondurmayan adamı böyle gördüğünde ne kadar değiştiğini hissediyordu içten içe...

..

eve vardıklarında aralanan kapıyla kucağında küçük çocukla içeriye adımlayıp kendi odasına çıkardı küçük bedeni yatağa bırakıp ağrıyan sırtına vurdu bir iki kere.

"ne kadar ağarmışsın sen sanki eşek taşıyorum"

uyuduğu için onu duymayan çocuğa kaşlarını düşürerek bakıp yatağına ucuna oturdu

"oysaki küçücük duruyorsun"

ellerini ince bele getirip sardığı ceketini çıkartmış ve rahat uyuması içinde kendi dolabından uzun kollu bol bir tişört çıkarmıştı. belindeki fermuarı açık olan beyaz pileli eteğini çıkarmak için kalçasını hafifçe kaldırdığında, felix gözlerini aralamadan yüzünü buruşturmuş ve hyunjin'in karnına tekme atmaya başlamıştı tüm var gücüyle.

"sapık mısın sen! ırzıma mı geçeceksin bak bağırırım aaahhh hyunjin nerede!"

"üzerini değiştireceğim rahat dur az"

tekme atan ince bacaklarını tek eliyle kavrayıp yatağa bastırmıştı çatık kaşlarıyla.

"haa sen hyunjin'sin! kıkık tamam dokunabilirsinnn"

"hmm çok dokunmaya meraklı değilim aslında"

"hıh bırak o zaman kendim giyerim ki"

"daha gözünü açamıyorsun sus da uyu"

"amaaa... neyse kes sesini"

"kes sesini?"

"hmm ohh elma şekeri"

ellerini göğüslerinin üzerinde birleştirip sırıtarak kapalı gözleriyle tavana bakıyordu.

"uyandığında bakalım kim sesini kesecek"

"hmm koyunlar var"

"say o zaman"

"hmm bir koyun hyunjin hmmm iki koyun hyunjin ahahah"

"koyun mu sandın sen beni hayırdır?"

"koyunların yüzünde... kıkık senin yüzün var!"

"rüyaların bile ne acayip senin"

"hımmm çok tatlılar"

"sus artık uyu"

"sana ne ya! emir verip durma bana"

I can't resist -hyunlix daddykingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin