..
"hmm o zaman bu gece de bu sözünün arkasında durmanı bekliyorum bebeğim"
"hıhım aynen kesinlikle duracağım"
"inanıyorum o zaman?"
"inan inan hadi gidelim lütfen"
"peki çağır şu veletleri"
kafasıyla onları izleyen arkadaşlarını işaret ettiğinde felix kocaman gülümseyip arkadaşlarının yanına koştu. hyunjin ise bu sırada ön koltukta yerini alıp arabayı çalıştırdı.
"gidiyoruzzz! hadi atlayın"
"vay onun arabasıyla mı gideceğiz?"
"evet çağır şu veletleri dedi"
jeongin kaşlarını çatıp bağırarak aralamıştı dudaklarını. bu sırada ise hyunjin kornaya bastı.
"veletler mi diyor birde bize! hayatta binmem onun arabasına!"
"herkese öyle diyor jeongin hadi fikrini değiştirmeden gidelim lütfen zor ikna ettim zaten"
"off tamam"
arabaya adımlayıp yerini aldıklarında hyunjin'in çok az bir sürede olsa bekletilmekten haz etmediği ortadaydı. parka doğru sürerken jisung araladı dudaklarını.
"araban çok güzelmiş hyung"
hyunjin cevap vermediğinde felix dudaklarını dişleyerek arkasını dönerek ona bakmıştı bu sırada ise seungmin araladı dudaklarını ortamı yumuşatmak adına.
"aa evet cidden güzelmiş kaç model hyung?"
"az konuşun"
"alt tarafı arabanın modelini sordular ne egoluymuşsun sende pff"
jeongin ellerini göğsünde birleştirip camdan dışarıya baktığında hyunjin bir kaşını kaldırıp dikiz aynasından ona bakmıştı felix ise bu sırada gülümsemeye çalıştı.
"ahah jeongin bugün çok şakacı sanırım, aaaa park şurası mıydı seungmin?"
"hıhım evet burası"
hyunjin'in arabayı durdurmasıyla herkes teker teker inip parka adımlamıştı. felix, jeongin ve jisung küçük bebekler gibi koşup salıncağı kapmak için savaşırken minho ve seungmin onları gülerek arkalarından izliyorlardı. hyunjin cebinden çıkardığı sigara paketinden bir dal alıp dudağına koymuş ve boş olan banka oturup felix'i izlemeye başlamıştı. küçük çocuk nefessiz kalıp hyunjin'in yanına koşmuş ve önünde durmuştu bu sırada büyük olan sigarasından aldığı dumanı yan tarafa üfleyip küçük bedeni acık olan bacak arasına çekmiş ve sağ bacağına oturtturmuştu. felix alnındaki teri elinin tersiyle silip derin nefesler alıyor ve onlara arada bakıp sırıtan arkadaşlarına gülümsüyordu.
"çok yoruldun hadi gidelim"
"hayır ama ya daha yeni geldik"
"yoruldun ama bak hep terlemişsin"
"olsun daha çoook oynayacağım"
"istersen fazla zorlama bebeğim hm? hem chan gelecek daha"
"buraya gelsin o zaman şimdi eve gidersek bende sözümü tutmam"
"beni tehdit mi ettin sen?"
"yuoo ne alaka canım sadece anlaşma bu"
"hmm öyle mi canım?"
"hıhım"
"felix gel hadi! jisung u uçuracağız!"
"ya korkuyorum! felix beni kurtar çabuk!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I can't resist -hyunlix daddyking
Teen Fictionbununla baş edilebilir mi? Rahatsız olanlar okumasın! ..