..
"güzel..."
uykulu gözlerini hafifçe araladığında çenesinin altındaki maskeyle karşısında duran adamın gözleri fal taşı gibi açılmıştı, bu sırada küçük çocuk hafifçe gözlerini kısarak yorgun bir gülümseme kondurdu yüzüne. hyunjin ise hapşırmaya başlamıştı her yerde luncy'nin tüyü olduğu için. bir kaç kez hapşırdığında yatakta luncy hyunjin'e doğru yaklaştığı için büyük olan uzaklaşıp arkasını dönmüş ve geri maskesini kapatmıştı. boğazını temizlemek için öksürüp ciddi bir şekilde aralamıştı dudaklarını.
"öhm. uyuyor numarası mı yaptın sen?"
"yuoo saçlarımı okşadığın için uyandım"
"anladım neyse bir daha bu kedi bu odadan çıkmayacak"
"cidden o kadar çok mu alerjin var?"
"evet?"
"ilaçlarını iç o zaman neden luncy mi odaya kapatıyoruz ki?"
"her yer tüyüyle kaplandı daha bir gün bile olmadan istersen evi size bırakıp gideyim ben?"
"çok iyi olur! cidden bunu yapar mısın?"
"hmm evde olmamamı o kadar mı çok istiyorsun?"
"öyle bir şey demedim?"
"söylediğin bu anlama geliyor?"
"sen o anlama getirdiğin içindir?"
"bana karşı gelmeyi ke- hapşiaa"
"kıkkı çok tatlı hapşırıyorsun"
"sensin tatlı"
"teşekkür ederim"
"iltifat olsun diye demedim"
"ne o tatlı değil miyim yoksa hmm?"
dudaklarını büzüp üzgünü köpek suratı yapmıştı yüzünü ve işaret parmaklarını yanaklarına bastırıyordu, karşısındaki adam eliyle maskesini düzeltir gibi yapıp gözlerini kaçırdı küçük olandan.
"neyse ne geri uyu hadi"
"uykum kaçtı"
"ee?"
"biraz konuşalım mı?"
"ne hakkında?"
"hiç öylesine"
"sormak istediğin bir şey mi var?"
"ımm sanırım"
"anladım. ama o var"
işaret parmağıyla luncy'i gösterdiğinde küçük çocuğun dudaklarında küçük bir kıkırtı çıkmıştı, büyük olan ise kediye korkak bakışlarla bakıyordu.
"o zaman senin odandan konuşalım eminim ki bebeğim burada uyup beni bekler"
"peki gel bakalım"
küçük çocuk kafasını olumlu anlamda sallayıp minik kedisini yatağın içerisine koyup üzerine battaniyeyi çekmiş ve gece lambasını açık bırakarak çıkmıştı büyük olanın arkasından. hyunjin odasına girdiğinde odasının camını açıp yüzündeki maskeyi çıkartmış ve parfüm sıkmıştı üstüne küçük çocuk ise neden bunu yaptığını anlayamadığı için ona anlamsız bakışlar atıyordu. yatağına oturup hyunjin'i izlemeye başladı. hyunjin dolabından sade beyaz bir bol kısa kollu tişört çıkartıp küçük çocuğun karşısına oturmuş ve ellerini üzerindeki pembe crop'un eteklerine götürmüştü küçük olan ise kocaman açılmış gözleriyle durdurmuştu onu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I can't resist -hyunlix daddyking
Teen Fictionbununla baş edilebilir mi? Rahatsız olanlar okumasın! ..