"Sonunda bitti."
Sesli bir nefes verirken Chan kolumu okşamış ve avukat da kafa sallamıştı. Mama markasına açtığımız tazminat davasını kazanmıştık. 1 aydır bu süreçle uğraşıyorduk ve hem okul hem dava derken gerçekten yorulmuştum. Chan olmasa da kesinlikle başa çıkamazdım.
"Emekleriniz ve çalışmalarınız için teşekkürler Bay Kim." Gerçekten bize fazlasıyla yardımcı olan, ekstra çalışan Bay Kim başarılı bir avukattı.
"Bana güvendiğiniz için ben teşekkür ederim Bay Lee."
Gülümserken adliyeden çıkmış ve otoprarka yürümeye başlamıştık. "Artık rahat bir şekilde uyuyabilirsin."
Eline tutunurken güldüm. "Sanmıyorum, sınav haftam iyice yaklaştı ve çoğu uygulamalı. Fazlasıyla gergin hissediyorum."
"Gayet başarılı olduğunu kendi gözlerimle gördüm ve inan bana sevgilim olduğun için söylemiyorum. Kai'den özel övgü almış modacısın, kendine güven biraz!"
Arabaya binerken sırıttım. "Öyleyim değil mi?"
"Öylesin." Saçlarımı okşadığında kafamı iyice sürtmeme kahkaha attı. "Kedi gibisin."
Ellerimi pati gibi yaptığımda daha çok gülmüştük.
🍓
"Yeni açılan mağaza var ya, orada çok güzel şeyler gördüm. Oraya gidelim mi önce?"
"Olur güzelim." Beraber yürümeye devam ederken gözüm sadece belli bir yeri arıyorfu. Çilekli bir tabela ve çilek desenli kıyafetler.
Sonunda mağazayı bulduğumuzda ve Chan neden buraya geldiğimizi anladığında 'cidden mi' bakışları atıyordu bana. "Ne ya, neden öyle bakıyorsun ki şimdi sen?"
"Bu konu hakkında bir şey demeyeceğim." Gülüşerek mağazaya girdiğimizde, "Çilek yemem sayesinde tanıştık, haberin olsun." dedim şakacı bir tavırla.
Dikkatimi mağazadaki kıyafetlere verdiğimde fazlasıyla heyecanlı hissediyordum. Cennette gibiydim. "Ya! Şunlara baksana! Çok güzeller, Chan!" Her şeyi almak istiyordum. Fiyatları umurumda bile değildi.
Elimi, örme ve üstünde kabartmalı çilek desenleri olan bir süvetere attığımda çoktan kombin yapmıştım aklımdan. Beynimde yankılanan o TikTok sesini taklit ettim. "You're coming home with me."
Yandaki mankenden pembe renkli kareli bereye uzandım. Kıyafetleri inceleyen ve arkası dönük olan Chan'ın kafasına taktığımda korkmuş ve komik tepkiler vermişti. "Çok yakıştı. Pembe açtı seni ya. Bence siyah kıyafetlerden biraz uzaklaşabilirsin."
Chan kafasını sallayıp çıkardı bereyi. Benim kafama geçirdiğinde kıkırdayıp saçlarımı düzeltmiş ve karşıdaki aynaya gitmiştim. Bu da gayet güzel durmuştu.
Ben takıları da incelerken kaç dakika geçmişti bilmiyorum ama Chan elinde birkaç parça kıyafetle geldiğinde şaşırmıştım.
"Senin kadar iyi olmasam da senin için kombin yaptım. Denemek ister misin?"
Bu çok tatlı bir hareketti ama! "Seni hak edecek ne yaptım ben? Çok düşüncelisin." Yanaklarını mıncırırken etraftaki birkaç gözün üstümüzde toplanması umurumda bile değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
strawberry | minchan, banginho
Teen Fiction"Bakar mısınız? Birazdan... Bayılacağım. Tutun beni olur mu?" "Ne?" - skz #1 (111122)