✧・゚: *✧・゚:* 21🍓 *:・゚✧*:・゚✧

1K 91 23
                                    

ot8'in gücü ve varlığına inanıyorum

"Sana bir haberim var bu arada."

Merakla kaşlarımı çattım. "Ne haberiymiş o?"

"Kai benimle iş birliği yapmak istediğini söyledi."

Kaşlarım şaşkınlıkla kalkarken bana parıldayan gözlerle bakıyordu. "Harika bir haber bu! Peki nasıl bir iş birliği tam olarak?"

Arkasından sardığım kollarımı biraz gevşeterek bedenini bana döndürdü. Şimdi kolları boynuma sarılı ve yüzü yüzüme yakındı. Dayanamayıp dudaklarına bir öpücük kondurdum. "Ya!"

"Ne var? Öpemez miyim sevgilimi?"

"Hah!" dedi dalgaya vurarak. "Şu an ciddi bir şey konuşuyoruz."

"Tamam tamam." Gülüşümü tutmaya çalışırken dikkatimi ona verdim.

"Kendi markası için yeni sezonda benimle çalışmak istiyormuş. Yaz neredeyse bitti ya, sonbahar koleksiyonunda ben de yer alacağım."

"Voah," dedim ellerimi sıkılaştırırken. "Sevgilim ne kadar da yetenekli öyle!"

Küçük kahkahasını tutamadan attı. "Fark edememiş miydin bu zamana kadar? Çok ayıp." 

Kafamı iki yana sallayıp dudaklarına indirdiğimde bakışlarımı o da aynısını yapmıştı. Dudaklarımız sevgiyle birleşirken nefesinin titrediğini hissettim. İkimizin de ilk günkü gibi heyecanını koruması, her seferinde ilkmiş gibi titrememiz çok güzel bir duyguydu. 

Ona tüm sevgimi, aşkımı hissettirecek şekilde öperken bu heyecanın hiç gitmemesini diledim. Hiç bitmesin ve biz hiç ayrılmayalım.

Geri çekilirken alınlarımızı yaslamıştık birbirimize ve gülümsüyorduk sadece. Ensemdeki saçlarla oynarken bu hissin beni bu kadar rahatlatması normal mi acaba, diye düşündüm.

"Ah, bir detayı unuttum."

"Nedir o?"

"Yeni koleksiyonun... Defilesi olacak."

"Bu da çok güzel bir şey, sevgilim." dedim hemen.

"...Avusturalya'da."

İşte bu, bu kesinlikle beklemediğim bir şeydi. "Ne?"

"Evet, orada bir tasarımcı daha varmış, benim gibi öğrenci. Beraber çalışacağız yani."

"Ne zaman gideceksiniz?"

Endişeli bir ifadeyle baktı bana. "Chan, sen de gelecek misin?"

"Ne zaman gidiyorsunuz, sevgilim?"

"10 gün sonra."

"Valiz hazırlamak için yeterli bir süreymiş, tamam." Sinsice gülümsedim.

Geriye çekildi heyecanlanarak. "Sen de geliyorsun değil mi!"

"Tabii ki! Aslında seninle önümüzdeki ay gitmeyi planlıyordum zaten, biraz erken gitmiş olacağız sadece. Ailemle tanışırsın hem. Otelde kalmana da gerek yok. Şu an çok heyecanlandım, aklımda bir sürü fikir var."

Yanaklarımdan tutup beni öptüğünde konuşmayı durdurdum. "Sevgilim sakin ol. Hepsini yapacağız, merak etme. Hem biliyor musun, oraya gittikten sonra dönüş tarihimiz ara tatilimize denk geliyor."

"O zaman daha çok kalıp seninle gezebiliriz! Ben annemlere haber vereceğim hemen, sen bahçeye çocukların yanına geç, geliyorum."

(Minho)

strawberry | minchan, banginhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin