EDREA melabuhkan punggungnya di atas tilam yang agak keras. Mungkin terlalu lama digunakan tidak ganti-ganti hingga tilam yang dirinya baring tipis hingga kayu nya terasa ke tulang badan.
Pintu terbuka. Menampilkan Drizella yang mengantung tuala di bahu kanannyw menandakan dirinya baru saja selesai mandi.
"Kau buat apa di sini?!" Tanya Zell ketus.
"Ibu Hanis suruh aku kat sini. Aku ikut je lah. Kalau kau tak suka di sini...kau boleh cari bilik lain...tidur dengan budak-budak tu di ruang tamu." Jawab Edrea sinis tapi wajahnya masih tenang.
"Ishh ibu Hanis ni kenapalah satu kan aku dengan mulut puaka ni dalam satu bilik." Komat-kamit bibir Zell berkata itu.
"Aku dengar!"
Zella melangkah menuju ke arah katil bahagian sebelah kanan yang kosong. Edrea menempati tempat di sebelah kiri berhadapan dengan jendela slide.
Zella menghidupkan hp nya. Setelah saja hidup banyak notifikasi masuk. Ibunya call, ayahnya call..dan beberapa chat dari ws.
Zella memang pergi sembunyi-sembunyi ketika ayah dan ibunya pergi melihat kejadian daddy Hardin mati. Tangan Zella menggigil mengingat bagaimana Hardin membunuh daddynya sendiri
Zella takut dia dilihat oleh Hardin masa itu. Takut kalau nyawanya terancam.
Lamunan Drizella buyar ketika hp nya kini tidak lagi ditangannya.
"Aku pinjam." Tutur Edrea.
"Amboi! Punya sedap kau main rampas jak. Bagi balik phone aku!" Zella ingin merampas phonenya tapi kalah kerna saat Ini Edrea mengunci kedua tangan Drizella di belakang gadis itu hingga Drizella menjerit kesakitan.
"Awhh! Awhh...Lepaslah! Sakit ini!" Keluh Drizella.
Edrea tidak menghiraukan Drizella yang saat ini dalam kesakitan. Edrea memasuk kan nombor hp Mawar.
Tut....tut....tut...
+6017.....
"Hello..""Hello War ini aku Isha."
+6017.....
"Ya Allah Isha kau ke mana saja? Puas kami cari kau. Call pun tak dapat.""Sorry lah. Phone aku dirampas oleh Ezhar. Ini pun aku pinjam phone mak lampir ni."
"Oiii sedap mulut je cakap aku mak lampir!" Teriak Zella hingga kedengaran oleh Mawar.
+6017.....
"Siapa yang teriak-teriak tu Isha?" Tanya Mawar.+60111...
"Kau tak perlu pedulikan. Sekarang apa cerita. Macam mana dengan plan kita? Aku tidak dapat kerja kat sana kerna Ezhar.."+6017.....
"Mr Fredik dah mati, Isha.." beritahu Mawar.+60111...
"What! How?!" Bukan main terkejut Edrea mendengar hal kematian Mr Fredik.+6017.....
"So kami tunggu keputusan dari kau. Kau mahu lanjut atau tinggalkan."Edrea diam tapi tidak lama lah. Gadis itu bersuara lagi.
+60111...
"Untuk saat ni korang bertiga jangan buat apa-apa dulu. Setelah aku pulang aku akan menemui korang untuk bincang hal ni."+6017.....
"Kau di mana sekarang?" Tanya Mawar.+60111...
"Aku di rumah anak yatim x. Ezhar membawa ku secara paksa ke sini. Lagipula Rumah anak yatim ni ada yang mencurigakan."