Pitää juhlistaa

656 63 39
                                    


Me seisoskeltiin treeniksen pihalla ja potkittiin kiviä ihan vaan omaksi iloksemme. Hullulla oli halvat huvit. Umpihullulla ilmaiset... ja sekös meille kelpasi..

"Joonas, pidät sitten pikku näppisi erossa Aleksista" huomautin vieressäni seisovalle nahkatakkiin sonnustautuneelle miehelle. Täällä oli kuumempi kuin helvetissä ja sillä oli rotsi päällä? Hulluksiko se oli tullut? Siis ihan lopullisesti...

Mulla oli t-paita päällä ja silti mä olin aivan soijassa. Voi jumalauta tätä Suomen kesää... juhannuksena kyllä tuli räntää taivaan täydeltä ja hyvä kun pysyi edes lämpimän puolella mut sitten kun käännyttiin kohti loppukesää niin jo helteet teki tuloaan ruuhkan lailla.

"Mä en halua et mikään säikäyttää sitä pois meiltä" jatkoin.

Ei sillä varmaan sen suuremmin mitään ajatuksia Aleksin suhteen ollut mutta Joonas oli Joonas. Sen kanssa mikään ei ollut niin varmaa kuin epävarma.. hyvä siis pelata varman päälle. Tai yrittää nyt ainakin!

"Jaaha.. joku on taas kaivanut laatikosta ne kaiken mustimmat sukat" se vastasi virnistäen ja tökkäsi mua kylkeen. Ei siinä tarvittu edes niitä mustia kun Joonas iski flirttimoden päälle... jos se jonkun tietyn sänkyynsä halusi, sen se myös sai. Niin se vain meni... Joonas oli yksi niistä joka sai haluamansa kerta toisensa jälkeen.

Se asteli mun eteen ja katsoi ovelasti mua silmiin. Mitä sä tällä kertaa suunnittelit...

"Sä oot aina mun ykkösblondi" se sanoi silmäänsä iskien.

Sitä mä en epäillytkään.. tässä vaan oli se pieni mutta et Aleksi ei ollut blondi. Ei ainakaan viimeksi kun nähtiin!

"Hello motherfuckers" Nikon ääni kuului takaapäin.

Tyypillinen tervehdys. Jopa suhteellisen kesy tällä kertaa. Nikolla kun tahtoi olla vähintäänkin omalaatuisia toteamuksia. Juuri siksi se olikin meidän oma Niko..

"Aleksi" Joonas hihkaisi kääntyessään meidän luo saapuneen kaksikon suuntaan. Se kietoi kätensä mustahiuksisen miehen niskaan ja halasi sitä veljellisesti. Ja saanen esitellä tuleva rouva Porko... ei siihen paljon muuta vaadittu.

"Nyt kun meillä on virallisesti uusi jäsen bändissä, pitää kai sitä nyt juhlistaa!" Niko hihkaisi. Se taisikin olla päivän paras idea. Tai sitten me voitas kaataa raakaa viinaa vaan suoraan pullosta sen suuhun ja lahjoittaa se Joonaksen käsiin. Siinä sitä olikin tulikastetta kerraksi... tervetuloa bändiin babe!

"Kenen luo tällä kertaa?" Joonas kysyi.

Siinä sitä olikin pohdintaa kerraksi kenen yksiöön milloinkin päädyttiin. Ahdasta tuli joka tapauksessa, oltiin me missä tahansa. Sopu sijaa antaa.. eikö sitä niin sanottu.

"Mitä jos jäädään tänne?" Aleksi ehdotti.

Se olis ollut muuten ihan hyvä idea mut treenis sattui olemaan pyhä paikka. Täällä voitiin kyllä ryypätä mut kaikki sellainen mitä Joonas ja Niko yleensä suunnitteli bileiden päättymisen jälkeen, oli kiellettyä. Treeniksellä ei harrastettu seksiä! Aleksi vaan ei tiennyt sitä vielä. Eikä se tainnut tietää sitäkään, millaisia meidän bileet yleensä oli...

"Mennään mieluummin vaikka mun luo" Niko sanoi.

Se kuulosti ihan kohtuulliselta ajatukselta. Olihan se parempi niin kun tiedettiin missä kukakin vietti yönsä. Treenikselle oli paha jäädä kuudestaan pienelle sohvalle...

Niin me tosin jouduttais varmaan Nikonkin luona siitä sohvasta taistelemaan. Tai sitten mä voisin pedata paikkani sen viereen kun Joonas kuitenkin kouluttaisi Aleksia bändin tavoille koko yön. Siitä huolimatta et mä kielsin sen... milloin se nyt mua olis kuunnellutkaan. Saati totellut!

***

Ja mitenköhän mahtaa poikien bileet päättyä :))

Is this a game?✅Where stories live. Discover now